Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 83
Like Tree59Likes

Wątek: Eurolot rekrutuje na A320 - pilotów i personel pokładowy

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Eurolot rekrutuje na A320 - pilotów i personel pokładowy


    Polecamy

    Jak w temacie Czy poza czarterami należy się spodziewać stopniowego i nietypowego zastąpienia LOTowskich 734 Eurolotowskimi A320? Praca
    skorzewski likes this.

  2. #2
    Awatar lynxmr

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Pewnie będzie tak samo z tymi A320 jak z ich nowymi trasami, czyli w ogóle ich nie będzie...
    MD-11 rules :)

  3. #3
    Awatar MD11

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jak w temacie Czy poza czarterami należy się spodziewać stopniowego i nietypowego zastąpienia LOTowskich 734 Eurolotowskimi A320? Praca
    Praca w Warszawie i Katowicach

  4. #4

  5. #5
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MD11 Zobacz posta
    Praca w Warszawie i Katowicach
    Jeżeli mają to być czartery, to nie ma w tym nic nadzwyczajnego...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  6. #6
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    ...Matka szkoli dziewczyny na 800

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    W czyjej konfiguracji?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    kanadyjskiej

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No to mów ze na DH8 - już myślałem ze sie szkolą na 738
    sprajt2 and olekorlo like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    he,he zaden tam kutasik , normalnie 738

  11. #11
    pawelg
    Goście

    Domyślnie

    Mam pytanie do zaznajomionych z tematem: gdzie można zdobyć te podstawowe uprawnienia/zaświadczenia, o których jest mowa w pierwszej kropce wymagań na stanowisko stewarda/stewardessy?

  12. #12

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Np. w linii lotniczej.

  13. #13
    pawelg
    Goście

    Domyślnie

    Jasne, ale jak rozumiem takie szkolenia w liniach odbywają się tylko w połączeniu z rekrutacją tzn szkolą tylko tych których od razu przyjmują, a nie tak po prostu w oderwaniu od swojej rekrutacji. W takim razie w przypadku tej rekrutacji chyba nie jest przewidziane takie szkolenie skoro mają to już w wymaganiach, ergo chcą tylko osób z doświadczeniem w innych liniach?

  14. #14
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    Jeśli w/w zapowiedzi dojdą do skutku i ELO wyleasinguje A320, które otrzymają firmowe malowanie to mniej więcej tak to będzie wyglądać: (wizualizacja wykonana wczoraj wieczorem, więc wybaczcie pewne niedoskonałości).
    shiver, sprajt2, sven and 3 others like this.

  15. #15

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    O matko, mam nadzieję, że to tak nie będzie wyglądać.

    W ogóle powinno być tak, jak z większością linii tego typu - malowanie LOT-u z jakimś niewielkim dopiskiem "operated by eurolot" gdzieś z boku - na wszystkich Q400 latających dla LO i na tych ewentualnych airbusach. U nas jest odwrotnie - paskudne malowanie K2 z małym dopiskiem "partner of LOT"...

  16. #16

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Sprowadza na ziemię zwiacholi lotowskich..


  17. #17

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez CRC Zobacz posta
    he,he zaden tam kutasik , normalnie 738
    Ach, te nasze narodowe linie. Co sezon to nowe, lepsze pomysły na zrobienie jak największych strat.
    Cytat Zamieszczone przez pawelg Zobacz posta
    Jasne, ale jak rozumiem takie szkolenia w liniach odbywają się tylko w połączeniu z rekrutacją tzn szkolą tylko tych których od razu przyjmują, a nie tak po prostu w oderwaniu od swojej rekrutacji. W takim razie w przypadku tej rekrutacji chyba nie jest przewidziane takie szkolenie skoro mają to już w wymaganiach, ergo chcą tylko osób z doświadczeniem w innych liniach?
    Szkoleniem od zera zajmują się takie ośrodki: Jak zostać członkiem personelu lotniczego - Baltic Aviation Academy
    Napisane jest jasno, że szukają kogoś ze wstępnymi papierami, niekoniecznie z A320. Mimo to niekoniecznie ograniczą się tylko do takich kandydatów, bo wyszkolenie od zera nie jest szczególnie skomplikowane w przypadku CC.
    szymonk2 likes this.

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2013
    Mieszka w
    rze/wro

    Domyślnie

    W Ryanie initial(ogólnie o lataniu, pierwsza pomoc, reguły, zasady, bezpieczeństwo, etc...) trwa dużo dłużej niż conversion (bezpośrednio dot. B738) a jakby kiedyś zmienili samoloty, trzeba zrobić tylko conversion od nowa, więc zapewne Eurolot woli szkolić krócej, nie wiem czy aż tak bardzo się różni initial training pomiędzy liniami.

  19. #19

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    LEAL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Ach, te nasze narodowe linie. Co sezon to nowe, lepsze pomysły na zrobienie jak największych strat.

    Szkoleniem od zera zajmują się takie ośrodki: Jak zostać członkiem personelu lotniczego - Baltic Aviation Academy
    Napisane jest jasno, że szukają kogoś ze wstępnymi papierami, niekoniecznie z A320. Mimo to niekoniecznie ograniczą się tylko do takich kandydatów, bo wyszkolenie od zera nie jest szczególnie skomplikowane w przypadku CC.
    Jakie są ceny szkolenia tego w Polsce? BTW z tego co czytam to szkolenie jest w Wilnie :/ więc trochę słabo. Bardziej polecam zagraniczne linie lotnicze jeżeli chcemy się takim czymś zająć. Ponieważ np. Vueling szkoli cie w 4 tygodnie za 2900€. Lub jeżeli mamy juz odpowiednie papiery to conversion juz za free.

  20. #20

    Dołączył
    Jul 2013
    Mieszka w
    rze/wro

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Oscar5055 Zobacz posta
    Jakie są ceny szkolenia tego w Polsce? BTW z tego co czytam to szkolenie jest w Wilnie :/ więc trochę słabo. Bardziej polecam zagraniczne linie lotnicze jeżeli chcemy się takim czymś zająć. Ponieważ np. Vueling szkoli cie w 4 tygodnie za 2900€. Lub jeżeli mamy juz odpowiednie papiery to conversion juz za free.
    Vueling szkoli za 2900€ i zatrudnia czy samo szkolenie?

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •