Pewnie będzie tak samo z tymi A320 jak z ich nowymi trasami, czyli w ogóle ich nie będzie...
Jak w temacie Czy poza czarterami należy się spodziewać stopniowego i nietypowego zastąpienia LOTowskich 734 Eurolotowskimi A320? Praca
Pewnie będzie tak samo z tymi A320 jak z ich nowymi trasami, czyli w ogóle ich nie będzie...
MD-11 rules :)
W czyjej konfiguracji?
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
No to mów ze na DH8 - już myślałem ze sie szkolą na 738
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Mam pytanie do zaznajomionych z tematem: gdzie można zdobyć te podstawowe uprawnienia/zaświadczenia, o których jest mowa w pierwszej kropce wymagań na stanowisko stewarda/stewardessy?
Np. w linii lotniczej.
Jasne, ale jak rozumiem takie szkolenia w liniach odbywają się tylko w połączeniu z rekrutacją tzn szkolą tylko tych których od razu przyjmują, a nie tak po prostu w oderwaniu od swojej rekrutacji. W takim razie w przypadku tej rekrutacji chyba nie jest przewidziane takie szkolenie skoro mają to już w wymaganiach, ergo chcą tylko osób z doświadczeniem w innych liniach?
Jeśli w/w zapowiedzi dojdą do skutku i ELO wyleasinguje A320, które otrzymają firmowe malowanie to mniej więcej tak to będzie wyglądać: (wizualizacja wykonana wczoraj wieczorem, więc wybaczcie pewne niedoskonałości).
O matko, mam nadzieję, że to tak nie będzie wyglądać.
W ogóle powinno być tak, jak z większością linii tego typu - malowanie LOT-u z jakimś niewielkim dopiskiem "operated by eurolot" gdzieś z boku - na wszystkich Q400 latających dla LO i na tych ewentualnych airbusach. U nas jest odwrotnie - paskudne malowanie K2 z małym dopiskiem "partner of LOT"...
Sprowadza na ziemię zwiacholi lotowskich..
Ach, te nasze narodowe linie. Co sezon to nowe, lepsze pomysły na zrobienie jak największych strat.
Szkoleniem od zera zajmują się takie ośrodki: Jak zostaÄ czĹonkiem personelu lotniczego - Baltic Aviation Academy
Napisane jest jasno, że szukają kogoś ze wstępnymi papierami, niekoniecznie z A320. Mimo to niekoniecznie ograniczą się tylko do takich kandydatów, bo wyszkolenie od zera nie jest szczególnie skomplikowane w przypadku CC.
W Ryanie initial(ogólnie o lataniu, pierwsza pomoc, reguły, zasady, bezpieczeństwo, etc...) trwa dużo dłużej niż conversion (bezpośrednio dot. B738) a jakby kiedyś zmienili samoloty, trzeba zrobić tylko conversion od nowa, więc zapewne Eurolot woli szkolić krócej, nie wiem czy aż tak bardzo się różni initial training pomiędzy liniami.
Jakie są ceny szkolenia tego w Polsce? BTW z tego co czytam to szkolenie jest w Wilnie :/ więc trochę słabo. Bardziej polecam zagraniczne linie lotnicze jeżeli chcemy się takim czymś zająć. Ponieważ np. Vueling szkoli cie w 4 tygodnie za 2900€. Lub jeżeli mamy juz odpowiednie papiery to conversion juz za free.
Zakładki