Z całego serca życzę OLT Express powodzenia tego projektu. Pojechali odważnie, a do odważnych świat należy.
Z całego serca życzę OLT Express powodzenia tego projektu. Pojechali odważnie, a do odważnych świat należy.
gdyby OLT mialoby nawiazywac do LOT to znaczy ze planowali ten biznes duzo wczesniej (vide OLT_Express_Germany)
Sęk w tym, że ten wykres akurat niewiele mówi dopóki nie zestawisz go z wolumenami przyjętych "depozytów" w konkretnych okresach. Zwłaszcza że dystrybucję mają ostatnio najszerszą, odsetki wysokie a terminy 5-cio letnie. To trzeba zabezpieczyć, włącznie z alternatywnymi scenariuszami rynkowymi. I nie ma co się dziwić @gaugan że nie wszyscy z takim entuzjazmem kupują teksty o stabilnym właścicielu, bo totalny brak przejrzystości w działalności finansowej temu nie pomaga. Nie pomaga też historia relacji z wymiarem sprawiedliwości właściciela, który już raz poślizgnął się na biznesie co miał tylko rosnąć a "nieoczekiwane wydarzenia" spowodowały że wylądował w prokuraturze i sądzie, to są fakty.
Rozumiem entuzjazm na okoliczność tej rewolucyjnej jak trzeba przyznać oferty, ale nie zmienię zdania że podstawy są kruche i więcej tu hazardu niż rozsądnego biznes planu.
Mówisz? Masz OLT Express: Z Warszawy do Rzeszowa! - Pasazer.com
Nowe otwarcie i od razu widać też postęp marketingowy bo już pojawiła się reklama na onecie
'Polska górą', a pod spodem Marit zamiast Justyny?
Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll
W Krakowie także pojawiły się pierwsze billboardy (obok terminala krajowego także)
Wiadomo już, czy na Airbusach pójdą za ciosem Yesa (CFM) czy też użyją IAE? Czy za wcześnie na takie szczegóły?
Gdzies mi sie obily o uszy CFMy, ale to nic sprawdzonego.
Uderzajace jest stosunkowo slabe przygotowanie od strony marketingowej. Nasz artykul az do dzis byl jedynym w jezyku angielskim, Warsaw Business Journal cos tam dzis napisal, a airliners.de tez nie mialo bezposrednich informacji. Dodatkowo, nowa strona OLT Express nie jest przetlumaczona na zaden inny jezyk, co w sumie mnie dziwi - news jest raczej popularny, a Polska jest dopiero na trzecim miejscu pod wzgledem wygenerowanego ruchu - zainteresowanie wiec na pewno jest tak w kraju jak i za granica.
Ja bym chciał wtrącić swoje żale dotyczące połączeń SZZ-WAW-SZZ. Generalnie korzystałem z połączenia do 2008 roku do momentu kiedy LOT zabrał pasażerom dojazd ze Szczecina do Goleniowa. I w mojej opinii jeżeli przewoźnik (nieważne czy to LOT czy OLT) nie zaproponuje dowiezienia (na swój koszt) pasażerów z miasta, połączenie to nie wydaje się sensowne w zestawieniu z porannym Intercity, które w 5h łączy centra obu miast.
Trochę już offtopiczymy, ale właśnie budują się tory kolejowe do terminala na SZZ. Parę razy korzystałem z pociągu na trasie Szczecin-Goleniów - czas przejazdu: ok. 35', koszt 5 zł. Lotnisko jest troszkę za Goleniowem, a więc pewnie będzie 40' i 6 zł. Da się żyć. Czas porównywalny z dojazdem z wielu miejsc w Warszawie do stołecznego lotniska, a koszt dalece mniejszy niż taksówka, wcale więc SZZ nie będzie tak daleko od centrum miasta. Oczywiście do kwietnia tory się nie zbudują, więc faktycznie autobus byłby dobrym rozwiązaniem, ale przy tej skali przedsięwzięcia 16-osobowy busik na wzór LOTu to troszkę mało...
Tak się zastanawiam...
Czy brak w ofertach pracy stanowiska "Przedstawiciel handlowy B2B" oznacza że już takiego człowieka mają, czy że jeszcze na to nie wpadli? Patrząc na rozkład (praktycznie pn-pt) jest to oferta wycelowana w podróże służbowe, naturalne wydaje się w takiej sytuacji bezpośrednie łamanie karków cost-managerów w firmach, co sądzicie?
Zakładki