Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 173
Like Tree69Likes

Wątek: OLT Express - Nowe / Skasowane Połączenia 2012

  1. #21

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez esbi Zobacz posta
    Konferencje: 17.04 Rzeszów; 20.04 Łódź; 23.04 Warszawa oraz 24.04 Gdańsk

    Czy można spodziewać się innych miast/lotnisk z połączeniami zagranicznymi?
    Chodzą ploty, że tak, a jeśli tak do końca kwietnia
    Bydgoszcz

  2. #22

    Dołączył
    May 2007

    Domyślnie Pożyjemy, zobaczymy

    Amber Gold to dynamiczna firma i młodzi _dymaniczni_ tam działają :;...

    Opieszałe śledztwo ws. Amber Gold | Nowy Puls Biznesu - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet

    Za moich czasów to się mówiło:

    Zamach byczy, strzał króliczy!

  3. #23

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Ze Stuttgartem i Saarbruecken to zaskoczyli. To teraz czas zacząć weekend gorących komentarzy :-)

  5. #25

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Elbląg - EPEL - ZBG

    Domyślnie

    Saarbrucken raczej nie powinno być zaskoczeniem, w końcu przejeli lokalnego przewoźnika i zapowiadali loty z tego lotniska. Ciekawe posunięcie i duża nowosć jak dla PL

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki / LCJ

    Domyślnie

    Łódź ma 5 nowych połączeń.

    Paryż, Rzym, Barcelona, Frankfurt i Edynburg :-)

    Lotnisko. Pięć nowych połączeń! I to jakich!

  7. #27

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Nowe połączenia OLT EXPRESS
    [Wylot-Przylot]
    ŁÓDŹ - BARCELONA Sobota 09:00-11:50
    ŁÓDŹ - EDYNBURG Niedziela 17:00-18:45
    ŁÓDŹ - FRANKFURT (HAHN) Wtorek i Środa 19:35-21:10
    ŁÓDŹ - PARYŻ Środa i Niedziela (od 02/12/12) 19:35-21:40
    ŁÓDŹ - RZYM Poniedziałek i Piątek 19:35-21:30
    ŁÓDŹ - WARSZAWA Od Poniedziałku do Piątku 6:00-6:45 i 7:00-7:45 w Sobotę 7:00-7:45 bilety normalne od 79zł

    Na połączania zagraniczne bilety normalne są dostępne od 149zł

    Dodatkowo zbazowane dwa A320 w tygodniu i jeden w weekendy.
    EPLL SPOTTERS NEWS | Facebook

  8. #28

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ciekawy jestem czy na trasie Łodź-Warszawa-Łódź wprowadzą coś a'la "bilet miesięczny".

  9. #29
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    jeżeli spekulacje co do połaczeń z GDN i WAW się potwierdzą, a wiele na to wskazuje, to OLT ma szalenie ambitne plany - rzuca rękawicę zarówno FR jak i W6. Z jednej strony wchodzą w największe potoki ruchu (Londyn, Zagłębie Ruhry) z drugiej szukają sobie miejsca niszowego na drogich lotniskach (BRU, AMS). Rozumiem, że otwieranie tych połączeń w low-season jest swego rodzaju rozbiegówką na lato 2013. Oby się udało.

  10. #30

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez HG Zobacz posta
    jeżeli spekulacje co do połaczeń z GDN i WAW się potwierdzą, a wiele na to wskazuje, to OLT ma szalenie ambitne plany - rzuca rękawicę zarówno FR jak i W6. Z jednej strony wchodzą w największe potoki ruchu (Londyn, Zagłębie Ruhry) z drugiej szukają sobie miejsca niszowego na drogich lotniskach (BRU, AMS). Rozumiem, że otwieranie tych połączeń w low-season jest swego rodzaju rozbiegówką na lato 2013. Oby się udało.
    Dokładnie to samo pomyślałem. Szykuje się wojna cenowa na kilku frontach, z FR i W6 na kierunkach zagranicznych oraz z LO i K2 na krajówkach. Ciekawe czy o czartery też zamierzają powalczyć z Enterem i resztą?

  11. #31
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    K2 już bardzo mocno odczuwa siłę biletów za 99pln O2 na trasach krajowych, ciekawe czy będą szli w zaparte czy się poddadzą - K2 nie ma 200 milionów pln na latanie. LO na krajówkach z jednej strony może wrzucic dużo tanich taryf na loty krajowe ale może też odpuścić wożenie p2p i skoncentrować się na dowożeniu tylko do WAW na przesiadki.

  12. #32
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Z Poznania ma cos byc za Odre??
    Come on Arsenal--))

  13. #33

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Można się spodziewać połączenia Kraków-Warszawa w wykonaniu OLT? Ma ktoś jakieś informacje na ten temat?

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań,Toronto.

    Domyślnie

    Nie zdziwię się jak w 2013 OLT pozyska A330 i zacznie latać na trasach długodystansowych Ale to takie wróżenie przyszłości.

  15. #35

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    OLT raczej nie wchodzi w konkurencję W6 czy FR. Loty równoległe otwiera tylko w ramach konkurencji z sieciowymi typu właśnie BRU, AMS, LGW. Nisko kosztowe dobija natomiast głównymi lotniskami - ORY zamiast przewspaniałego BVA, LGW zamiast LTN/STN i VCE zamiast TSF. IMHO ciekawe połączenie, ale na Memmingen to się przejadą. Chyba będą najczęściej lądującym tam przewoźnikiem

  16. #36
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Godziny odlotów z Łodzi do Warszawy (6 i 7 rano) moim zdaniem rewelacyjne.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  17. #37
    Awatar vfrrider

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomenaa Zobacz posta
    ŁÓDŹ - WARSZAWA Od Poniedziałku do Piątku 6:00-6:45 i 7:00-7:45 w Sobotę 7:00-7:45 bilety normalne od 79zł
    Jest coraz ciekawiej. Z niecierpliwością czekam na Babice - Okęcie w cenie 49 OW. W godzinach szczytu sukces murowany. Ja będę często korzystał, jeśli tylko będą w stanie wystawić fakturę, bo firma mi zwraca za dojazd na Okęcie, ale jakiś rachunek muszę mieć. W Super Taxi nie ma z tym problemu, ale jak czytam, OLT na razie faktur nie ogarnia
    n77 likes this.
    Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
    My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)

  18. #38
    HG
    HG jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia Zobacz posta
    OLT raczej nie wchodzi w konkurencję W6 czy FR. Loty równoległe otwiera tylko w ramach konkurencji z sieciowymi typu właśnie BRU, AMS, LGW. Nisko kosztowe dobija natomiast głównymi lotniskami - ORY zamiast przewspaniałego BVA, LGW zamiast LTN/STN i VCE zamiast TSF. IMHO ciekawe połączenie, ale na Memmingen to się przejadą. Chyba będą najczęściej lądującym tam przewoźnikiem
    moim zdaniem OLT zdecydowanie wchodzi w drogę zarówno FR jak i W6, nie porównuj lotnisk, porównaj ofertę - do kogo jest skierowana. Są to typowe połączenia p2p otwierane tam gdzie potoki pasażerów są największe. Latanie na najgłówniejsze lotniska w tym przypadku niekoniecznie jest zaletą - generuje koszty i to niemałe.

  19. #39

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vfrrider Zobacz posta
    Jest coraz ciekawiej. Z niecierpliwością czekam na Babice - Okęcie w cenie 49 OW. W godzinach szczytu sukces murowany. Ja będę często korzystał, jeśli tylko będą w stanie wystawić fakturę, bo firma mi zwraca za dojazd na Okęcie, ale jakiś rachunek muszę mieć. W Super Taxi nie ma z tym problemu, ale jak czytam, OLT na razie faktur nie ogarnia
    Loty do wawy są dlatego że dwa A320 zbazowane w Łodzi rano robią rotacje warszawskie a potem wracają do Łodzi na rotacje łódzkie Skoro i tak musi lecieć do wawy to dlaczego miał by nie zabierać paxów.

  20. #40

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez HG Zobacz posta
    moim zdaniem OLT zdecydowanie wchodzi w drogę zarówno FR jak i W6, nie porównuj lotnisk, porównaj ofertę - do kogo jest skierowana. Są to typowe połączenia p2p otwierane tam gdzie potoki pasażerów są największe. Latanie na najgłówniejsze lotniska w tym przypadku niekoniecznie jest zaletą - generuje koszty i to niemałe.
    Chodziło mi o konkurencję bezpośrednią na trasach a nie na rynkach docelowych. Owszem, główne lotniska generują koszty. Ale jeśli by z Wrocławia otworzyli Orly, Gatwick, Bazyleę czy Malpensę, to na dalsze wyjazdy wymagające przesiadek (takie, które nie są bezpośrednio z Wrocławia) wybieram OLT Express niż np. W6/FR z koniecznością dojazdu LTN/STN-LGW, BVA-ORY czy BGY-MXP. Wtedy bez problemu jestem w stanie dopłacić różnicę jaką wydałbym za dojazd pomiędzy lotniskami a za statujące 90pln OW nie zapłacę bez intensywnego szukania.
    Oczywiście mowa tutaj o przesiadkach w kierunku w który nie dostanę się z BVA, BGY czy LTN oraz o samej bliskości do miast głównych. Poza tym te lotniska boczne nadal mają swoje sporo atrakcji :-)

Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •