Amber Gold to dynamiczna firma i młodzi _dymaniczni_ tam działają :;...
Opieszałe śledztwo ws. Amber Gold | Nowy Puls Biznesu - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet
Za moich czasów to się mówiło:
Zamach byczy, strzał króliczy!
Amber Gold to dynamiczna firma i młodzi _dymaniczni_ tam działają :;...
Opieszałe śledztwo ws. Amber Gold | Nowy Puls Biznesu - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet
Za moich czasów to się mówiło:
Zamach byczy, strzał króliczy!
Saarbrucken raczej nie powinno być zaskoczeniem, w końcu przejeli lokalnego przewoźnika i zapowiadali loty z tego lotniska. Ciekawe posunięcie i duża nowosć jak dla PL
Łódź ma 5 nowych połączeń.
Paryż, Rzym, Barcelona, Frankfurt i Edynburg :-)
Lotnisko. Pięć nowych połączeń! I to jakich!
EPLL SPOTTERS NEWS | FacebookNowe połączenia OLT EXPRESS
[Wylot-Przylot]
ŁÓDŹ - BARCELONA Sobota 09:00-11:50
ŁÓDŹ - EDYNBURG Niedziela 17:00-18:45
ŁÓDŹ - FRANKFURT (HAHN) Wtorek i Środa 19:35-21:10
ŁÓDŹ - PARYŻ Środa i Niedziela (od 02/12/12) 19:35-21:40
ŁÓDŹ - RZYM Poniedziałek i Piątek 19:35-21:30
ŁÓDŹ - WARSZAWA Od Poniedziałku do Piątku 6:00-6:45 i 7:00-7:45 w Sobotę 7:00-7:45 bilety normalne od 79zł
Na połączania zagraniczne bilety normalne są dostępne od 149zł
Dodatkowo zbazowane dwa A320 w tygodniu i jeden w weekendy.
Ciekawy jestem czy na trasie Łodź-Warszawa-Łódź wprowadzą coś a'la "bilet miesięczny".
jeżeli spekulacje co do połaczeń z GDN i WAW się potwierdzą, a wiele na to wskazuje, to OLT ma szalenie ambitne plany - rzuca rękawicę zarówno FR jak i W6. Z jednej strony wchodzą w największe potoki ruchu (Londyn, Zagłębie Ruhry) z drugiej szukają sobie miejsca niszowego na drogich lotniskach (BRU, AMS). Rozumiem, że otwieranie tych połączeń w low-season jest swego rodzaju rozbiegówką na lato 2013. Oby się udało.
K2 już bardzo mocno odczuwa siłę biletów za 99pln O2 na trasach krajowych, ciekawe czy będą szli w zaparte czy się poddadzą - K2 nie ma 200 milionów pln na latanie. LO na krajówkach z jednej strony może wrzucic dużo tanich taryf na loty krajowe ale może też odpuścić wożenie p2p i skoncentrować się na dowożeniu tylko do WAW na przesiadki.
Można się spodziewać połączenia Kraków-Warszawa w wykonaniu OLT? Ma ktoś jakieś informacje na ten temat?
Nie zdziwię się jak w 2013 OLT pozyska A330 i zacznie latać na trasach długodystansowych Ale to takie wróżenie przyszłości.
OLT raczej nie wchodzi w konkurencję W6 czy FR. Loty równoległe otwiera tylko w ramach konkurencji z sieciowymi typu właśnie BRU, AMS, LGW. Nisko kosztowe dobija natomiast głównymi lotniskami - ORY zamiast przewspaniałego BVA, LGW zamiast LTN/STN i VCE zamiast TSF. IMHO ciekawe połączenie, ale na Memmingen to się przejadą. Chyba będą najczęściej lądującym tam przewoźnikiem
Godziny odlotów z Łodzi do Warszawy (6 i 7 rano) moim zdaniem rewelacyjne.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Jest coraz ciekawiej. Z niecierpliwością czekam na Babice - Okęcie w cenie 49 OW. W godzinach szczytu sukces murowany. Ja będę często korzystał, jeśli tylko będą w stanie wystawić fakturę, bo firma mi zwraca za dojazd na Okęcie, ale jakiś rachunek muszę mieć. W Super Taxi nie ma z tym problemu, ale jak czytam, OLT na razie faktur nie ogarnia
Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)
moim zdaniem OLT zdecydowanie wchodzi w drogę zarówno FR jak i W6, nie porównuj lotnisk, porównaj ofertę - do kogo jest skierowana. Są to typowe połączenia p2p otwierane tam gdzie potoki pasażerów są największe. Latanie na najgłówniejsze lotniska w tym przypadku niekoniecznie jest zaletą - generuje koszty i to niemałe.
Chodziło mi o konkurencję bezpośrednią na trasach a nie na rynkach docelowych. Owszem, główne lotniska generują koszty. Ale jeśli by z Wrocławia otworzyli Orly, Gatwick, Bazyleę czy Malpensę, to na dalsze wyjazdy wymagające przesiadek (takie, które nie są bezpośrednio z Wrocławia) wybieram OLT Express niż np. W6/FR z koniecznością dojazdu LTN/STN-LGW, BVA-ORY czy BGY-MXP. Wtedy bez problemu jestem w stanie dopłacić różnicę jaką wydałbym za dojazd pomiędzy lotniskami a za statujące 90pln OW nie zapłacę bez intensywnego szukania.
Oczywiście mowa tutaj o przesiadkach w kierunku w który nie dostanę się z BVA, BGY czy LTN oraz o samej bliskości do miast głównych. Poza tym te lotniska boczne nadal mają swoje sporo atrakcji :-)
Zakładki