Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 173
Like Tree69Likes

Wątek: OLT Express - Nowe / Skasowane Połączenia 2012

  1. #1
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie OLT Express - Nowe / Skasowane Połączenia 2012


    Polecamy

    OLT Express - Nowe Połączenia 2012


    Cytat Zamieszczone przez oltexpress.com
    Już 29 października OLT Express uruchamia regularne połączenia zagraniczne z czterech miast Polski. Sprzedaż biletów na połączenia z Rzeszowa do Paryża, Rzymu, Oslo, Amsterdamu, Hamburga, Dortmundu i Memmingen właśnie się rozpoczęła. Bilety dostępne są w cenie od 149 zł.

    Rejsy z Rzeszowa do Hamburga (HAM) odbywać się będą we wtorki i czwartki o godzinie 7:00. Wyloty do Dortmundu (DTM) realizowane będą w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 12:10. Samolot do Memmingen (FMM) startować będzie z Rzeszowa w poniedziałki i piątki o godzinie 7:00.
    Rejsy do Paryża (ORY) realizowane będą w poniedziałki, środy i piątki o 17:30, do Rzymu (FCO) we wtorki, czwartki i niedziele o godzinie 12:00. Rejsy do Amsterdamu (AMS) odbywać się będą we wtorki, czwartki i niedziele o godzinie 18:00, do Oslo (OSL) w środy i soboty o godzinie 6:30.
    Połączenia zagraniczne z Rzeszowa obsługiwać będzie Airbus A320, mieszczący 180 Pasażerów na pokładzie.
    Ostatnio edytowane przez Witek ; 18-04-2012 o 23:05

  2. #2
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Paryż i Rzym - spora emigracja z Podkarpacia, więc o te kierunki jestem spokojny.
    Oslo - podobno dosc sporo ludzi pracuje w Norwegii.
    Amsterdam - nie mam zielonego pojecia co o tym myśleć.
    Memmingen, Dortmund, Hamburg - jestem sceptykiem.

    Czas pokaże.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez STYRO Zobacz posta
    Amsterdam - nie mam zielonego pojecia co o tym myśleć.
    Turystyka. Jakie inne miasto w naszym kraju miesiąc temu miało bezpośrednie połączenie z Amsterdamem? :-)

    Swoją drogą wpadł mi do głowy przed chwilą pomysł. Otóż loty z Rzeszowa do miasta X realizowane dwa razy tygodniowo wcale nie muszą być nieatrakcyjne dla biznesu czy też że będą robione tylko dwa razy w tygodniu. Przecież dochodzą jeszcze spekulowane przesiadki w Gdańsku. Wtedy powiedzmy poranny wylot do Oslo może być wrócony tego samego dnia wieczorem przesiadką w Gdańsku, a wieczorny powrót z Orly może być doleciany tam przy użyciu porannej przesiadki. Nie wiem czy nie popadłem w paranoję z tymi łączeniami, ale tak naprawdę wszystko zależy od tego jak przewoźnik ułoży rozkład w swoim hubie :-)

  4. #4
    Awatar ringo

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Chłopaki mi się podobają, mają jaja i duuuużo kasy. Zobaczymy jak to się rozwinie

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Wygląda na to że w kwestii połączeń zagranicznych to nie będzie to oferta dla pasażerów biznesowych - czyt. dwa rejsy dziennie. Co więcej, idea portu przesiadkowego również nie do końca będzie spełniona. Niemniej wydaje mi się że będzie przysłowiowa "szczena w parterze" przy niektórych posunięciach :-)

  6. #6
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    109

    Domyślnie

    Chłopaki mi się podobają, mają jaja i duuuużo kasy. Zobaczymy jak to się rozwinie
    Pomoge ci zebys nie marnowal nastepnych paru sezonow/lat.

    Step 1 - Ktos kto ma wystarczajacy kapital (nie mylimy z wystarczajacym na sukces) inwestuje w linie chociaz ogolnie mowiac nie ma pojecia co robi.
    Step 2 - Ten ktos probuje zrobic cos innego co jeszcze nie bylo zrobione (bo jest to mixtura ktora powoduje smierc). Czesto albo jest to niesamowicie "nowe" podejscie do tanich taryf lub siatka ktory laczy XXX-YYY, kierunki na ktore AirAsia z ich kosztami by powiedziala "oh no, no way"
    Step 3 - Ten ktos otwiera optymistycznie kierunki i sie rozrasta szybciej niz powinien przy pomocy sprzedazy tanich biletow myslac ze stymuluje rynek i odkrywa Ameryke. Dziala to jak kokaina i jest chwilowy high.
    Step 4 - Wychodzi sporo headlines na PRnewswire ze za rok bedzie strata, za 2 bedzie ona 50% mniejsza a za 3 75% mniejsza a za 5 bedzie break even.
    Step 5 - Sezon po (jak jest lekka zima to moze nawet 2-3) zaczyna sie kanibalizm siatki i wychodza headlines pod tytulem "Reorganizujemy zeby lepiej sluzyc klientom"
    Step 6 - Spadek na ziemie kiedy sie pokazuje prawdziwy forecast. Zarzad podnosza ceny bo panikuja, a panikuja bo lawina sie toczy do dolu coraz szybciej przez fakt ze BELF to 80% + powiedzmy $40-50 wyzsza taryfa niz aktualnie jest sprzedawana. Oczywiscie twoj "premium power" nie istnieje bo twoja klientela ma elastycznosc rowna kolumny Zygmunta.
    Step 7 - Realizacja ze twoim wlascicielem ani nie jest TPG ani Citigroup tylko jestes LCC/ULCC z mega aspiracjami ale w wypadku jednego duzego wydarzenia (czyt. burzy snieznej, awarii res system itd.) idziesz pa pa.
    Step 8 - Zaleznie gdzie jestes, jak w USA to Ch11 i albo ktos cie kupuje "Pennies on the dollar" albo jedziesz do Ch7, jak w Europie to albo sprzedaz jak masz cos fajnego (o np. LHR slots lub nowsze samoloty) w portfolio albo pa pa.
    Step 9 - Klienci sa wnerwieni na siebie ze kupili bilet $ a nie VISA i maja fige z makiem a pracownicy przeszukuja Find Jobs. Build a Better Career. Find Your Calling. | Monster.com
    Step 10 - Siedzisz sam w domu pijesz piwo i doszedles do wniosku ze zrobiles miliony zaczynajac od miliardow i jestes niczym innym niz kiedys "wizjonerski" Skybus, Vanguard, SkyEurope, PeoplExpress lub Go!

    Za 5 lat bede robil Copy + Paste dokladnie ten sam tekst a watek sie bedzie nazywal: "PLIA - Poland Int'l nowe kierunki 2018"
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 19-04-2012 o 06:56
    Awerik, cubino, Jarod and 6 others like this.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  7. #7

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Pomoge ci zebys nie marnowal nastepnych paru sezonow/lat.

    Step 1 - Ktos kto ma wystarczajacy kapital (nie mylimy z wystarczajacym na sukces) inwestuje w linie chociaz ogolnie mowiac nie ma pojecia co robi.
    Step 2 - Ten ktos probuje zrobic cos innego co jeszcze nie bylo zrobione (bo jest to mixtura ktora powoduje smierc). Czesto albo jest to niesamowicie "nowe" podejscie do tanich taryf lub siatka ktory laczy XXX-YYY, kierunki na ktore AirAsia z ich kosztami by powiedziala "oh no, no way"
    Step 3 - Ten ktos otwiera optymistycznie kierunki i sie rozrasta szybciej niz powinien przy pomocy sprzedazy tanich biletow myslac ze stymuluje rynek i odkrywa Ameryke. Dziala to jak kokaina i jest chwilowy high.
    Step 4 - Wychodzi sporo headlines na PRnewswire ze za rok bedzie strata, za 2 bedzie ona 50% mniejsza a za 3 75% mniejsza a za 5 bedzie break even.
    Step 5 - Sezon po (jak jest lekka zima to moze nawet 2-3) zaczyna sie kanibalizm siatki i wychodza headlines pod tytulem "Reorganizujemy zeby lepiej sluzyc klientom"
    Step 6 - Spadek na ziemie kiedy sie pokazuje prawdziwy forecast. Zarzad podnosza ceny bo panikuja, a panikuja bo lawina sie toczy do dolu coraz szybciej przez fakt ze BELF to 80% + powiedzmy $40-50 wyzsza taryfa niz aktualnie jest sprzedawana. Oczywiscie twoj "premium power" nie istnieje bo twoja klientela ma elastycznosc rowna kolumny Zygmunta.
    Step 7 - Realizacja ze twoim wlascicielem ani nie jest TPG ani Citigroup tylko jestes LCC/ULCC z mega aspiracjami ale w wypadku jednego duzego wydarzenia (czyt. burzy snieznej, awarii res system itd.) idziesz pa pa.
    Step 8 - Zaleznie gdzie jestes, jak w USA to Ch11 i albo ktos cie kupuje "Pennies on the dollar" albo jedziesz do Ch7, jak w Europie to albo sprzedaz jak masz cos fajnego (o np. LHR slots lub nowsze samoloty) w portfolio albo pa pa.
    Step 9 - Klienci sa wnerwieni na siebie ze kupili bilet $ a nie VISA i maja fige z makiem a pracownicy przeszukuja Find Jobs. Build a Better Career. Find Your Calling. | Monster.com
    Step 10 - Siedzisz sam w domu pijesz piwo i doszedles do wniosku ze zrobiles miliony zaczynajac od miliardow i jestes niczym innym niz kiedys "wizjonerski" Skybus, Vanguard, SkyEurope, PeoplExpress lub Go!

    Za 5 lat bede robil Copy + Paste dokladnie ten sam tekst a watek sie bedzie nazywal: "PLIA - Poland Int'l nowe kierunki 2018"
    Aż się dziwie że nie wpisałeś tam żadnej katastrofy ...
    STYRO, Rob_Sad, szczurwa and 4 others like this.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Step 10 - Siedzisz sam w domu pijesz piwo i doszedles do wniosku ze zrobiles miliony zaczynajac od miliardow i jestes niczym innym niz kiedys "wizjonerski" Skybus, Vanguard, SkyEurope, PeoplExpress lub Go!
    Albo Southwest, JetBlue, Ryanair czy Easyjet?
    ojcie_c, Witek, szczurwa and 4 others like this.

  9. #9
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Do Memmingen z KTW 1,5 roku temu latał już Wizz latało po 50 osob na lot, a ceny biletów zaczynały się od 19 zł, w dniu wylotu były po 200 zł max...
    Rzeszów z Niemcami ma chyba z deka mniej wspólnego niż Śląsk..
    Niemniej jednak życzę im powodzenia hehehe

  10. #10

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Albo Southwest, JetBlue, Ryanair czy Easyjet?
    Nie wypowiadam się na temat Southwest czy JetBlue, ale w porównaniu do Ryanaira nie widzę w OLT tej obsesyjnej kontroli kosztów i dyscypliny w wyciskaniu z pasażerów każdego grosza, a to pozwoliło FR odnieść sukces. Nie sztuka być linią niskotaryfową, trzeba być jeszcze linią niskokosztową

  11. #11
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Jutro konferencja w Łodzi odnośnie połączeń zagranicznych - start o 10:30.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Step 9 - Klienci sa wnerwieni na siebie ze kupili bilet $ a nie VISA i maja fige z makiem a pracownicy przeszukuja Find Jobs. Build a Better Career. Find Your Calling. | Monster.com
    Chyba Ty. Ja w tym czasie przez 5 lat przelecę się z nimi z kilkadziesiąt razy, oszczędzając niemało $ i mając fun.

  13. #13
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    109

    Domyślnie

    Chyba Ty. Ja w tym czasie przez 5 lat przelecę się z nimi z kilkadziesiąt razy, oszczędzając niemało $ i mając fun.
    Tak, napewno ja. Wreszcie mam nowe polaczenie do COS.

    Albo Southwest, JetBlue, Ryanair czy Easyjet?
    Bahaha...

    --

    Nie koniecznie to musi nie wypalic, ale cos sie musi zmienic przy transformacji z "start-up" ktory sztucznie stymuluje rynek na poczatku do przewoznika ktory zarabia. Sztuka nie w otwieraniu kierunkow tylko w zarabianiu na nich, boje sie ze niektorzy tego nie odrozniaja. Na tylku siedzac nic nie zarobisz takze trzeba cos robic i tutaj powstaje dyskusja czy to dobry pierwszy ruch czy nie.
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 19-04-2012 o 16:32
    olekorlo and DaKo like this.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  14. #14

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    Tychy/EPKT

    Domyślnie



    Nie wiedziałem za bardzo gdzie to zamieścić.

  15. #15
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Stewki ja w Virgin Fajna reklama
    Come on Arsenal--))

  16. #16
    Awatar charli91

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Świetna jest ta reklama, nawet lotnisko w Gdańsku ładnie wypadło

  17. #17

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MatSi Zobacz posta
    Do Memmingen z KTW 1,5 roku temu latał już Wizz latało po 50 osob na lot, a ceny biletów zaczynały się od 19 zł, w dniu wylotu były po 200 zł max...
    Rzeszów z Niemcami ma chyba z deka mniej wspólnego niż Śląsk..
    Niemniej jednak życzę im powodzenia hehehe
    OLT potrafi zaskakiwać trasami i częstotliwościami. Wrocław-Kraków miał być 3D a wycięli w pień. Coś czuję że Memmingen też obdarzą zbytnim zaufaniem na początku :-)

  18. #18

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Konferencje: 17.04 Rzeszów; 20.04 Łódź; 23.04 Warszawa oraz 24.04 Gdańsk

    Czy można spodziewać się innych miast/lotnisk z połączeniami zagranicznymi?

  19. #19
    Awatar dominikskypl

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Madryt-Tarnow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez esbi Zobacz posta
    Konferencje: 17.04 Rzeszów; 20.04 Łódź; 23.04 Warszawa oraz 24.04 Gdańsk

    Czy można spodziewać się innych miast/lotnisk z połączeniami zagranicznymi?
    pfff kurde myślałem ze z Krakowa i Wrocławia coś będzie , tym bardziej WRO bo ten ma mało połączeń , no ale KRK tez bo do niektórych krajów jak Portugalia nikt nie lata . Racja ze w KRK zaczyna ELO.

  20. #20

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie


    Polecamy

    Jedną z największych głupot byłoby gdyby OLT Express więził maszynę na tak długi czas jak regularny lot do Portugalii i nazad. Póki co jest sporo do zagospodarowania na rejsach o długości niewiele większej niż 2h.
    olekorlo and aisle seat like this.

Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •