Strona 41 z 49 PierwszyPierwszy ... 31 39 40 41 42 43 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 801 do 820 z 971
Like Tree492Likes

Wątek: OLT Express - opinie, uwagi

  1. #801
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Problememem OLT w tej chwili jest Amber, problemem Amber jest w tej chwili OLT. Jak się zbilansują to może ktoś jednych i drugich wybawi z problemu kupując nasz rynek. Ludzie płacą po 20 zł za rezerwację w FR czy W6, to i może na bilans OLT się zrzucą.

    Cytat Zamieszczone przez Luk@s Zobacz posta
    Bardzo dobre info Dbają o ogólną wiarygodność transportu lotniczego, co w Polsce jest konieczne. Niestety - nadal - samolot dla większości ludzi kojarzy się z czymś niedostępnym i ekstrawaganckim (zwłaszcza w aspekcie podróży krajowych).
    Po tym jak sami klientów na OLT przerzucali to jest dość śmieszne stwierdzenie.

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    I na stronie głównej Eurolotu jest zajawka i przekierowanie na Oświadczenie zarządu Eurolot S.A. EUROLOT tanie loty krajowe
    I Ci sami geniusze z 15 letnim stażem główną stronę mają na dotcom, bo im jakiś sklepik z łaszkami zajął krajową domenę.
     

  2. #802

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Czy ktoś ma pomysł dlaczego AmberGold wycofuje sie z projektu który samo stworzyło, trochę to wylanie własnego dziecka z kąpielą.

    Zamiast zmniejszać pulę tani biletów podniósłbym najniższa cenę powiedzmy do 139pln, jest to i tak konkurencyjna cena, bo tyle kosztuje IC w drugiej klasie WAW-WRO czy WAW-GDN

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    No bo mógł być cud miód malina, ale "trochę" się pozmieniało - czytaj wyjaśnienie nad cytatem.
    Sorry ale nie oszukuj samego siebie.
     

  3. #803

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    LGW/POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    CASM to koszt dostępnego fotela na milę, tak więc im niższy LF, tym ten koszt jedzie wyżej.
    Oj, chyba się rąbnąłes tutaj. Koszt na ilosć dostępnych foteli zmienia się w zależnosci od ilosci foteli, nie od obłożenia samolotu. Obłożenie wpływa na koszt pasażero kilometra, i tu faktycznie im LF wyższy, tym koszt niższy, bo dzieli się na więcej.
     

  4. #804
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maggers Zobacz posta
    Oj, chyba się rąbnąłes tutaj. Koszt na ilosć dostępnych foteli zmienia się w zależnosci od ilosci foteli, nie od obłożenia samolotu. Obłożenie wpływa na koszt pasażero kilometra, i tu faktycznie im LF wyższy, tym koszt niższy, bo dzieli się na więcej.
    Oczywiście że tak - niezamierzony skrót myślowy mi wyszedł. Dziękuję za wyprostowanie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

     

  5. #805

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    LGW/POZ

    Domyślnie

    Powiedziałabym, że moja przyjemnosć, ale to by złosliwie zabrzmiało.

    A tymczasem Joachim Klein z OLT Deutschland bierze się za wstępne poszukiwania inwestorów.
    Ostatnio edytowane przez Maggers ; 26-07-2012 o 12:22 Powód: gramatyka
     

  6. #806
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    A ja się ciesz, że miałem racje, iż nie opłaca się latać po kraju ATRami. Była wiele miesięcy temu dyskusja o tym chyba w wątku o LOT.
    Hehe grunt to sobie wszystko dobrze wytlumaczyc. Wg tego co podal OLT to godzina lotu ATR u nich wynosi ok 8000$!!! Przy takiej ceny to kazdy moze powiedziec, ze wiedzialem, ze sie nie oplaca No i do tego jeszcze polowa biletow za 99 zl. Dziwne by bylo gdyby slupki ustawily sie inaczej...
    Pamietam tez jak mowiles, ze spokojnie utrzyma sie polaczenie WAW-POZ jezeli ktos je otworzy na Airbusie i da duzo tanich biletow
     

  7. #807
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Hehe grunt to sobie wszystko dobrze wytlumaczyc. Wg tego co podal OLT to godzina lotu ATR u nich wynosi ok 8000$!!! Przy takiej ceny to kazdy moze powiedziec, ze wiedzialem, ze sie nie oplaca No i do tego jeszcze polowa biletow za 99 zl. Dziwne by bylo gdyby slupki ustawily sie inaczej...
    Mi również te dane nie wydają się do końca wiarygodne, dlatego dopisałem, iż zakładam, że są jednak prawdziwe. Jednakże taka sama struktura sprzedaży biletów była też dla A320.
    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Pamietam tez jak mowiles, ze spokojnie utrzyma sie polaczenie WAW-POZ jezeli ktos je otworzy na Airbusie i da duzo tanich biletow
    I nadal tak uważam, ale warunkiem jest większa częstotliwość lotów. Na poranny lot byłby 5x większy popyt, gdyby ludzie mieli możliwośc powrotu na obiad do domu.
     

  8. #808

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Iława

    Domyślnie

    Ha! A jednak skorzystali z okazji...

    Cytat Zamieszczone przez euroLOT
    Komunikat dla pasażerów linii OLT Express

    Data dodania 2012-07-26
    W związku z ogłoszoną przez linie lotnicze OLT Express likwidacją połączenia Kraków – Szczecin – Kraków informujemy, że przygotowaliśmy specjalną ofertę dla pasażerów linii OLT Express, którzy wykupili bilety i nie mogą odbyć zaplanowanych podróży.
    Wystarczy zgłosić się do nas z biletem na odwołany lot, a my zastąpimy go biletem na połączenie liniami Eurolot. Gwarantujemy, że cena nowego biletu pozostanie niezmienna. Wszystkich zainteresowanych zamianą biletów prosimy o kontakt z naszą specjalną infolinią (+48 22 574 05 00). Oferta dotyczy także pasażerów zlikwidowanej linii Katowice – Szczecin – Katowice, którzy zdecydują się na skorzystanie z portu lotniczego Kraków-Balice.
    Jednocześnie informujemy, że Eurolot S.A. jest firmą z ponad 15-letnim doświadczeniem. Czujemy się odpowiedzialni za rozwój rynku lotniczego. Dbamy o wiarygodność i wysoki poziom naszych usług. Szanujemy czas naszych pasażerów, a ich zaufanie jest dla nas największą wartością. Dołożymy wszelkich starań, by pomóc pasażerom, którzy - z przyczyn od nich niezależnych - nie są w stanie odbyć zaplanowanego wcześniej lotu.
    Planujemy kolejne działania, których celem będzie zaspokojenie potrzeb pasażerów likwidowanych połączeń. Szczegóły podamy w najbliższym czasie.
     

  9. #809

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    Na podstawie przedostatniego slajdu wydaje się, że wywalenie ATR to racjonalny ruch, bo dają ok. 25% przychodów, a generują prawie 50% kosztów.
    skoro ktoś planuje samoloty w ACMI to chyba powinien ba musi być świadom kosztów?
     

  10. #810
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Nie wszystkie były pożyczone. Kwestie awaryjności są dyskusyjne. Jak widać OLT nie miał akurat problemów z awaryjnością i latał znacznie solidniej niż EuroLOT.
    Nie wszystkie były pożyczone - z 11-tu OLT swoje miała dwie małe 300-tki i w ostatnim 2 tygodniach 2 duże 200-tki. Większość operacji robili Hiszpanie ze Swift Air, Duńczycy i Litwini z DAT. Własne samoloty OLT latały mało - polscy piloci latali max. po 20 godzin na miesiąc, albo praktycznie nie latali.

    Kwestie awaryjności nie są dyskusyjne. 25 letni ATR to złom, w który trzeba pakować kasę workami. Cudów nie ma. OLT miało kilka sporych awarii (w tym jedną poważna silnika) , a powód czemu nie było to bardziej widoczne dla publiki jest taki, że samoloty te wykonywały stosunkowo mało operacji. Większość robiły samoloty Swifta i DAT'a. Do tego od czasu uruchomienia siatki OLT minęły tylko 3 miesiące.
     

  11. #811

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nikt wśród nas chyba nie ma najbledszego pojęcia, skąd w głowach Zarządu zrodził się w ogóle pomysł latania na wynajętych ATRach na tych trasach za te ceny...
     

  12. #812
    Awatar l410driver

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piecho Zobacz posta
    Ha! A jednak skorzystali z okazji...
    I dobrze. Mam nadzieję, że tego nie schrzanią. OLT zrobiło / robi super robotę pobudzając ruch lotniczy w Polsce. Byłaby wielka szkoda, gdyby ludzie, z których wielu chciało wykonać swój pierwszy rejs po kraju zostało zniechęconych na samym początku.
     

  13. #813

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez l410driver Zobacz posta
    I dobrze. Mam nadzieję, że tego nie schrzanią. OLT zrobiło / robi super robotę pobudzając ruch lotniczy w Polsce. Byłaby wielka szkoda, gdyby ludzie, z których wielu chciało wykonać swój pierwszy rejs po kraju zostało zniechęconych na samym początku.
    W6 i FR też mogli by się zainteresować

    Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2
     

  14. #814

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rayman Zobacz posta
    W6 i FR też mogli by się zainteresować

    Wysyłane z mojego GT-I5700 za pomocą Tapatalk 2
    To W6 musiałoby wrócic na Okecie.
     

  15. #815
    Awatar Herhor

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydzi
    Pozdrawiam!

    Mariusz

    Codziennie na torach, wakacje w chmurach...
     

  16. #816

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

    Domyślnie

    To ciekawe skoro na własne oczy widziałem BZG-KRK o 12.08 :P
     

  17. #817
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Herhor Zobacz posta
    Czyli już od dzisiaj a nie od 11.08...
    No właśnie, ktoś wie, dlaczego ? Strajk ?
     

  18. #818
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie


    tak sobie czytam i czegoś nie rozumiem, wszystkie ATRy zostały odwołane z wyjątkiem najgorszej trasy?
    czy może czeski błąd, że od dzisiaj GDN-SZZ zostają odwołane a reszta jeszcze lata
     

  19. #819
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez l410driver Zobacz posta
    Kwestie awaryjności nie są dyskusyjne. 25 letni ATR to złom, w który trzeba pakować kasę workami.
    ...czy złom, w porownaiu do problemow z Edgarem i Hotelem po ich przyjsciu do Elo , KTF i KTR to złote samoloty.


    Cytat Zamieszczone przez l410driver Zobacz posta
    OLT miało kilka sporych awarii (w tym jedną poważna silnika)
    ...human factor.


    ..bywa że samolot prosto z fabryki , psuje sie niebywale czesto . ..C
     

  20. #820
    Awatar Herhor

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydzi

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez hornet2 Zobacz posta
    To ciekawe skoro na własne oczy widziałem BZG-KRK o 12.08 :P
    Poleciał. To fakt, ale spróbuj wejść na stronę OLT i zarezerwować jakikolwiek lot na ATR od jutra do 10.08...
    Pozdrawiam!

    Mariusz

    Codziennie na torach, wakacje w chmurach...
     

Strona 41 z 49 PierwszyPierwszy ... 31 39 40 41 42 43 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 29-07-2012, 10:10
  2. 26-07-2012, 16:11
  3. 13-07-2012, 13:00
  4. 12-07-2012, 17:46
  5. 11-07-2012, 15:04
  6. 08-07-2012, 00:48
  7. 07-07-2012, 20:28
  8. 04-07-2012, 10:52
  9. 29-06-2012, 21:09
  10. 26-06-2012, 20:01
  11. 24-06-2012, 18:21
  12. 24-06-2012, 17:04
  13. 20-06-2012, 23:10
  14. 20-06-2012, 21:18
  15. 20-06-2012, 21:17
  16. 20-06-2012, 11:14
  17. 18-06-2012, 10:54
  18. 16-05-2012, 13:27
  19. 07-05-2012, 19:28
  20. 07-05-2012, 15:35
  21. 04-05-2012, 21:57
  22. 29-04-2012, 10:39
  23. 24-04-2012, 09:58
  24. 22-04-2012, 09:46
  25. 22-04-2012, 08:35
  26. 21-04-2012, 23:50
  27. 21-04-2012, 17:52
  28. 21-04-2012, 17:23
  29. 21-04-2012, 16:22
  30. 21-04-2012, 14:23
  31. 21-04-2012, 13:50
  32. 21-04-2012, 13:44
  33. 21-04-2012, 13:12
  34. 21-04-2012, 13:11
  35. 21-04-2012, 12:58

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •