Oblozenie wplywa na CASM? Napewno?Oj, chyba się rąbnąłes tutaj. Koszt na ilosć dostępnych foteli zmienia się w zależnosci od ilosci foteli, nie od obłożenia samolotu. Obłożenie wpływa na koszt pasażero kilometra, i tu faktycznie im LF wyższy, tym koszt niższy, bo dzieli się na więcej.
Dokladnie, zeby bylo bardziej precyzyjnie sa minimalne koszta wiekszego oblozenia ktore sa wliczane do CASM (extra paliwo, zarcie itd.) ale zbiorowo te koszta sa tak minimalne ze nie zmieniaja nawet centa CASM takze mozna je ignorowac dla naszej szkolki ekonomiCASM jest niezależny od LF. LF wpływa na RASM czyli przychód z fotela.
Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 26-07-2012 o 17:01
Po konferencji prasowej leasingodawcy i właściciele wypożyczonych samolotów zażądali ich zwrotu w ciagu 24h.
Jak zwykle...miało być od 11.08.2012, a jest już od dzisiaj.
Pal licho ten rzutnik, ale jaki zarząd??
Nonszalancki Pan opowiadający śmieszny dowcip jak to ULC do niego wydzwania z zapytaniami?? I wciskający kit.
Drugi Pan, zapytany o proste sprawy…nie bardzo potrafił odpowiedzieć.
Nie byli przygotowani, po prostu.
Mieli pełną wiedze wg. mnie już wczoraj, co zrobią dziś. To są poważne decyzje, powinny być.
Gdby dziś rano zaczeli kasować te rejsy byłaby zadyma spora, a tak informowali, że jest kiepsko – informowali, a że od wczoraj się sporo zmieniło, no cóż, taki lajf. A na horyzoncie pomalu jawi się Air Berlin.
Air Berlin? W jakim sensie?
Inwestora chyba, żadnego innego raczej, chociaż podobno....inwestor jest finansowy bardziej niż branżowy.
Przed chwilą dostałem info, że samoloty OLT nie będą od północy tankowane na żadnym z polskich lotnisk.
to ile OLT ma własnych samolotów?
Nasuwa się tylko jedno stwierdzenie, odnośnie nowej taniej linii lotniczej w Polsce (OLT): "A MOGŁO BYĆ TAK PIĘKNIE"...
Sorry za off topic, ale móglbys przywolac akt prawny, ktory sankcjonuje tworzenie takiej listy, a takze kryteria wymagane, aby na nia jakis podmiot wpisac, lub z niej wykreslic? Z calym szacunkiem, ale zasada legalizmu dotyczy rowniez KNFu. Tak samo jak w sprawie dopalaczy, intencje moze dobre, ale wykonanie amatorskie, a to nie przystoi wladzy...
OLT Express wpada w korkociąg | Nowy Puls Biznesu - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżetW czwartek OLT Express odwołał nieoczekiwanie wszystkie połączenia wykonywane samolotami ATR. Dzień wcześniej przedstawiciele linii zapowiedzieli, że zrobią to, ale od 10 sierpnia.
- Zrobiliśmy to na prośbę inwestora, który nie chce kupować spółki obciążonej długami. W ciągu kilkunastu godzin będę wiedział, czy inwestor wchodzi do spółki, czy nie – mówi Jarosław Frankowski, dyrektor zarządzający OLT Express.
Wczoraj mówił o 2 kluczowych miesiącach, dzisiaj o kilkunastu godzinach...
Źródło?
Czy mogło być pięknie? Chyba nie. Podsumowując ostatnie miesiące - Hurraoptymizm ścierał się z malkontenctwem, ciche głosy rozsądku były zakrzykiwane, trochę ludzi wyszkoliło się na cabin crew, spotterzy mieli co fotografować, a "naród" oswajał się z lataniem.
Koniec.
Kasztan, cztery białe nogi, szeroka łysina, że koń dobry, to nie nowina!
Sorry, ale inwestor to pomoże teraz jak (nomen omen) umarłemu kadzidło. Niestety, ale w ciągu 48h wiarygodność spółki spadła do zera.
Znaczy to, że jak to Danny napisał, koniec jest bliski...
A po wczorajszej konferencji myślałem że naprawdę mają plan wyjścia na prostą... i jakieś minimalne zapasy gotówki na pilne płatności do dostawców.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zakładki