No cóż, teraz nie ma się już o co i nad czym pastwić, ale bąbelki na powierzchni oznaczające rychły upadek OLT/AG były widoczne conajmniej od tygodnia
Natomiast majstersztykiem tego forum było zabronienie dyskusji o właścicielu linii i kasowanie jakichkolwiek negatywnych informacji na ten temat
Kurcze. "Done and Dusted". Czyli pozamiatane. Upadek bedzie gorszy niz plajta kolejnego biura podrozy.
Come on Arsenal--))
Właściwie to chodziło mi o klip, a nie o piosenkę. Konkretnie o to, co jest w filmiku, zanim zaczynają śpiewać, oraz to, w jaki sposób kończą.
Ale obejrzałem całokształt i widzę, że to, co w środku (wstawki o geografii etc), też trzyma się w temacie, daje radę. Ogólna wymowa właściwie też - krótko, bo krótko, ale było git.
For every solution there is a problem.
Ciekawe kiedy będzie ostatni lot(pomijam np. powrót do leasingodawcy) i czy z tej okazji FR coś wymyśli.
Orkiestra tymczasem gra do końca - komunikat opublikowany sprzed kilku minut na ich stronie i na fcb:
Czyli że niby jeszcze Arbuzy latają?zanowni Państwo, Informujemy, że od dnia dzisiejszego wszystkie połączenia wykonywane samolotami ATR zostają zawieszone.
Wszyscy Pasażerowie anulowanych rejsów zostaną osobiście powiadomieni o zmianach przez pracowników naszego Call Center.
Wszyscy Pasażerowie, którzy za pośrednictwem www.oltexpress.com lub OLT Express Call Center nabyli bilety na rejsy które zostały odwołane, będą mieli prawo do dokonania bezpłatnej zmiany rezerwacji lub do zwrotu kosztów biletu.
Bezpłatnej zmiany rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Call Center, dzwoniąc pod numer: +48 58 735 55 55.
Za wszystkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy.
chyba nie...
OLT: Airbusy też nie obsługują tras - Pasazer.com
a jutro z rana będzie " It will be lovely day.... " :-) jak media zaczną huczeć, a ludzie będą domagać się zwrotu kosztów.
Zastanawia mnie jedno, są dwie AOC i dwie spółki: OLT Express Poland(ex YES) i OLT Express Regional, jak wiadomo to ta druga latała na ATRach. Oczywiście marka jest jedna i kwestie reputacyjne rzucają cień na obie spółki, natomiast wydaje mi się że finanse mają oddzielne i ta sprawa będzie bardziej złożona niż nam się wydaje. Co mnie najbardziej dziwi to że nawet podczas konferencji wszystkie informacje były podawane jako "my". Tak samo ULC groził odebraniem licencji, ale której licencji?
Gdyby całkowicie olt przestało świadczyc usługi to jakby wyglądała sprawa z charterami? Czy nie pociagnie to za soba plajt biur podrozy? Nie wiem jak to wyglada, kiedy biuro oplaca samolot? Przed lotem czy po wykonaniu usługi?
Kurczę ludzie SPRAWDŹCIE najpierw do nędzy!. Przecież na wakacje są CZTERY loty tylko na GDN-WAW z chyba siedmiu. Sprawdźcie tutaj po numerach lotów! Zaraz jeszcze jakaś pismaczyna podejmie temat i dopiero będzie syf.
EDIT:
Szczecin o 1730 wystartował
Gdańsk i Wrocław o 1800 opóźnione...
Zakładki