Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 41
Like Tree6Likes

Wątek: Faktury w OLT

  1. #21
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Jeśli OLT już wysyła faktury, to są o parę miesięcy do przodu w stosunku do Lufthansy, która w Polsce z fakturami jeszcze większe jaja robi (a przynajmniej robiła kiedyś, bo ze trzy lata temu zrezygnowałem z kupowania biletów bezpośrednio od nich właśnie z powodu trudności z fakturami).
    Rożnica jest kluczowa - Lufa nie sprzedaje biletów jako płatnik VATu w Polsce czyli nie musi stosować się do miejscowych wymagań co do faktur VAT.

    Są trzy poziomy problemu - 1. rozliczenie pracownik-pracodawca, 2. zaliczenie w koszty uzyskania, 3. odliczenie VATu. Dla 2 i 3 kwity są sprecyzowane ustawowo, przy czym dla 3 dokładnie aż do bólu.

    Piotr

  2. #22

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPSC/goleniów

    Domyślnie

    Ja też mam dziwny problem z uzyskaniem faktury za zakup który dokonałem już dwa tygodnie temu. Jak zadzwoniłem do nich to facet powiedział mi żebym się przypomniał w piątek czyli za dwa dni

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kacza23 Zobacz posta
    Jak zadzwoniłem do nich to facet powiedział mi żebym się przypomniał w piątek czyli za dwa dni
    Serio tak Ci powiedzieli? parsknąłbym smiechem :P

  4. #24
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Są trzy poziomy problemu - 1. rozliczenie pracownik-pracodawca, 2. zaliczenie w koszty uzyskania, 3. odliczenie VATu. Dla 2 i 3 kwity są sprecyzowane ustawowo, przy czym dla 3 dokładnie aż do bólu.
    Tu racja, ja jeżdżę raczej tylko za granicę, więc i VATu w Polsce się nie tykam w tych kwestiach

  5. #25

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPSC/goleniów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Serio tak Ci powiedzieli? parsknąłbym smiechem :P
    Parsknąłem ale facet mnie przeprosił i powiedział że on wie że to uciążliwe dla mnie, ogólnie słychać przez telefon że świeży. Zadzwonię w piątek zobaczymy co mi powiedzą.

  6. #26

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Call center nie ma wpływu na faktury.

  7. #27
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hlynur Bjorn Zobacz posta
    Call center nie ma wpływu na faktury.
    Na faktury w OLT wpływ ma tylko administrator profilu na FB. Spróbujcie sami...

  8. #28
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Na faktury w OLT wpływ ma tylko administrator profilu na FB. Spróbujcie sami...
    W tych czasach to oczywiste.

    Piotr

  9. #29

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPSC/goleniów

    Domyślnie

    No i po czwartym telefonie do call center - otrzymałem fakturę po 10 minutach. Malo tego pani z Call center oddzwoniła do mnie z zapytaniem czy doszła faktura. Dla zainteresowanych - dzwoniłem co dwa dni a wersji odpowiedzi pracowników z call center miałem cztery różne.

  10. #30

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    trafiłeś na osobę która miała pewnie dostęp do Comarch'a. To jest loteria - call center NIE ZAJMUJE SIĘ FAKTURAMI - miałeś dużo szczęścia

  11. #31

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kacza23 Zobacz posta
    Ja też mam dziwny problem z uzyskaniem faktury za zakup który dokonałem już dwa tygodnie temu.
    A czy przypadkiem psim obowiązkiem sprzedawcy nie jest wystawienie FV w ciągu 7 dni od daty zakupu? A już na pewno od daty żądania.

    Coś OLT tu daje ciała, przecież system powinien generować to automagicznie. Zdaje się wybór Airkiosku nie był dobrym pomysłem, albo programistów mają nietęgich. Pracuję w branży i przecież wygenerowanie faktury z systemu przy posiadaniu wszystkich danych to p. Piqś. Faktura powinna się sama generować i wysyłać na maila, jeśli tylko podano dane firmy i NIP w rezerwacji.

  12. #32
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    @Puerto.lubreras - wyżej w wątku jest powód całej afery. Nie ma co się nad OLTem pastwić w tej kwestii.

    Piotr

  13. #33

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Od 15 czerwca faktury wystawiane automatycznie. A dla klientów oczekujących na fakturę > 7 dni (czyli wszystkich) - oferta specjalna. Info z konferencji prasowej.

  14. #34
    cav
    cav jest nieaktywny
    Awatar cav

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    GDN / POZ

    Domyślnie

    System automatycznego fakturowania rusza 15stego czerwca.

  15. #35
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Informuję zainteresowanych że system fakturowania działa. Dokładnie oznacza to maila z fakturą w jego treści wysyłanego mailem obok potwierdzenia rezerwacji.

  16. #36
    cav
    cav jest nieaktywny
    Awatar cav

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    GDN / POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Informuję zainteresowanych że system fakturowania działa. Dokładnie oznacza to maila z fakturą w jego treści wysyłanego mailem obok potwierdzenia rezerwacji.
    Nie do końca..

  17. #37
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cav Zobacz posta
    Nie do końca..
    Nie do końca działa, czy nutę do końca tak wygląda?

    Naklepane ze sprytnofonu

  18. #38
    cav
    cav jest nieaktywny
    Awatar cav

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    GDN / POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Nie do końca działa, czy nutę do końca tak wygląda?

    Naklepane ze sprytnofonu
    Bo niestety zaległe dalej są zaległe

  19. #39
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Zaległe owszem. Nie może być inaczej bo zmiana polega na automatycznym generowaniu w momencie rezerwacji. cóż jeszcze raz przyjdzie zamawiać faktury przez facebooka

    Naklepane ze sprytnofonu

  20. #40
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie


    Polecamy

    Wyślij maila na faktura(małpa)oltexpress.com. Ja dostałem swoją fakturę po 10min.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •