Ja też mam dziwny problem z uzyskaniem faktury za zakup który dokonałem już dwa tygodnie temu. Jak zadzwoniłem do nich to facet powiedział mi żebym się przypomniał w piątek czyli za dwa dni
Rożnica jest kluczowa - Lufa nie sprzedaje biletów jako płatnik VATu w Polsce czyli nie musi stosować się do miejscowych wymagań co do faktur VAT.
Są trzy poziomy problemu - 1. rozliczenie pracownik-pracodawca, 2. zaliczenie w koszty uzyskania, 3. odliczenie VATu. Dla 2 i 3 kwity są sprecyzowane ustawowo, przy czym dla 3 dokładnie aż do bólu.
Piotr
Ja też mam dziwny problem z uzyskaniem faktury za zakup który dokonałem już dwa tygodnie temu. Jak zadzwoniłem do nich to facet powiedział mi żebym się przypomniał w piątek czyli za dwa dni
Call center nie ma wpływu na faktury.
No i po czwartym telefonie do call center - otrzymałem fakturę po 10 minutach. Malo tego pani z Call center oddzwoniła do mnie z zapytaniem czy doszła faktura. Dla zainteresowanych - dzwoniłem co dwa dni a wersji odpowiedzi pracowników z call center miałem cztery różne.
trafiłeś na osobę która miała pewnie dostęp do Comarch'a. To jest loteria - call center NIE ZAJMUJE SIĘ FAKTURAMI - miałeś dużo szczęścia
A czy przypadkiem psim obowiązkiem sprzedawcy nie jest wystawienie FV w ciągu 7 dni od daty zakupu? A już na pewno od daty żądania.
Coś OLT tu daje ciała, przecież system powinien generować to automagicznie. Zdaje się wybór Airkiosku nie był dobrym pomysłem, albo programistów mają nietęgich. Pracuję w branży i przecież wygenerowanie faktury z systemu przy posiadaniu wszystkich danych to p. Piqś. Faktura powinna się sama generować i wysyłać na maila, jeśli tylko podano dane firmy i NIP w rezerwacji.
@Puerto.lubreras - wyżej w wątku jest powód całej afery. Nie ma co się nad OLTem pastwić w tej kwestii.
Piotr
Od 15 czerwca faktury wystawiane automatycznie. A dla klientów oczekujących na fakturę > 7 dni (czyli wszystkich) - oferta specjalna. Info z konferencji prasowej.
Zakładki