Dzisiejsze, aktualnie:
WAW-GDN 8:30 109pax
Wersja do druku
Dzisiejsze, aktualnie:
WAW-GDN 8:30 109pax
27 kwi WAW-GDN 20:15 (#031) 170 pax
06 maj GDN-WAW 17:30 (#052) 179 pax
06.05 GDN-WRO by OLT 18:40 około 65 paxów
06.05 GDN-WRO by eurolot 19:30 około 30 paxów
30.04 LCJ - GDN 19:30 31pax -> 67%
04.05 GDN - LCJ 18:00 34pax -> 74%
07.05 POZ - WAW LF (na oko) 60-70%.
Jeśli trudno zapełnić ATRa 72 na tej trasie, to raczej A320 nie ma się co spodziewać, co? Cienko to widzę, a szkoda, bo dla mnie godziny idealne.
Maszyny raczej się nie pozmieniają, prędzej częstotliwość.
7 maja: SZZ-WAW (6:05): 108 pax
Doskonale widać po obecnych zmianach i edycjach, że to paxy sterują rynkiem.
Jeśli jest mega obłożenia na dziwnej z założenia trasie LCJ - GDA, to czemu by nie zwiększyć częstotliwości?
I odwrotnie - mało ludzi i lata 50% paxów i 50% powietrza, więc będzie redukcja..
Ale jak ma się powyższe z redukcją POZ-GDA-POZ przy jednoczesnym pozostawieniu 2 x dziennie POZ-SZZ-POZ? To trochę jazda bez głowy jak na moje. Szczególnie ten Gdańsk z Poznania - wyglądało, że sę rozkręca, a tu bach i cięcie.
ktos sie orientuje jak wyglada LF na rejsach SZZ-WAW-SZZ w ciagu dnia i na kolejne?? dzis rano bylo 108pax :-)
08.05 GDN-POZ o 18:00 - 17 pasażerów (w tym 5 osób z bagażem rejestrowanym). Trochę mało, boję się, że jeszcze bardziej okroją moje ulubione połączenie :(
Witam! Leciałem z KTW do GDA 1 Maja 2012 - 46 pasażerów, powrót 7 maja - też samolot chyba cały wypełniony.
Lecieliśmy ATR-em "hiszpańskim", pilotował kapitan Martinez :)
GDN-KRK 07.05 poranny inauguracyjny 115 pax.
KRK-GDN 09.05 wieczorny ok. 120 pax
Trasa obsługiwana przez Smartlynx na Airbus 320 YL-LCE oraz YL-BBC.
8.05 GDN-WAW o 7:10 119pax
8.05 WAW-GDN o 19:00 109pax
10.05. WAW-WRO o 7.15 LF ok. 95%
10.05. WAW-WRO o 8.45 LF ok. 60%
Pierwszy lot z zeznań znajomego, drugi z info od żony
11.05 WRO-WAW O2016 (drugi rejs do WAW) - kupionych 115 biletów (info z checkin), na pokładzie 99pax.