Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 6 7 8
Pokaż wyniki od 141 do 149 z 149
Like Tree5Likes

Wątek: OLT Express - rezerwacja biletów: ceny, reklamacje, zmiany itp.

  1. #141

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    A nie 150 sekund?

  2. #142
    Awatar Andrew

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Nie.
    150 s to 2:30, a 2,30 to 2 min i 30/100 minuty.
    Katowiczanin likes this.

  3. #143

    Dołączył
    Feb 2012

    Domyślnie

    8 czerwca zrezygnowałam z lotu z Waw do Wro z powodu przesunięcia lotu o godzinę.Nie zdążyłabym wtedy na inny lot, do BOH.
    Pisałam o tym tutaj, na początku czerwca, ale za dużo tego żeby cytować.

    W każdym bądź razie wysłałam maila, że rezygnuję z lotu. Po powrocie z urlopu napisałam do działu reklamacji o zwrot pieniędzy za bilet.
    Szczerze mówiąc nie liczyłam na nic, a tu
    taka niespodzianka. Nie mogę się powstrzymać więc zacytuję odpowiedź od OLT:

    „Szanowna Pani,

    W imieniu całego zespołu OLT Express przepraszam Panią za problemy związane ze zmianą godziny lotu w rezerwacji BBHIRE. Zapewniam, że staramy się wykonywać loty zgodnie z wcześniej zaplanowanym rozkładem, jednak tak jak wszystkie inne linie czasami ze względów operacyjnych jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia zmian. Wiemy z jakim stresem i problemami wiąże się dla naszych pasażerów taka sytuacja, niestety obecna sytuacja na rynku zmusiła nas do ponownego rozplanowania połączeń i zmienienia siatki lotów już udostępnionej w sprzedaży. W nawiązaniu do Pani reklamacji uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 26.2 ogólnych warunków przewozu zaakceptowanych przez Pana w trakcie rezerwacjiOLT Express zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w rozkładzie lotów. O fakcie wprowadzenia zmian Pasażerowie zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem. W świetle Rozporządzenia (WE) NR 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz naszych warunków przewozu lot zostaje uznany za opóźniony w przypadku jeśli czas lotu zostaje przesunięty o przynajmniej dwie godziny od czasu przewidzianego w rozkładzie. Artykuł 6 Rozporządzenia (WE) NR 261/2004 stanowi:
    Jeżeli obsługujący przewoźnik lotniczy ma uzasadnione powody, by przewidywać, że lot będzie opóźniony w stosunku do planowego startu:
    a) o dwie lub więcej godzin w przypadku lotów do 1 500 kilometrów; lub
    b) o trzy lub więcej godzin w przypadku wszystkich lotów wewnątrzwspólnotowych dłuższych niż 1 500 kilometrów i wszystkich innych lotów o długości pomiędzy 1 500 a 3 500 kilometrów, lub […]
    Ponadto prawo do zwrotu ceny biletu przysługuje w przypadku jeśli przesunięcie rejsu przekroczy pięć godzin.
    Mając jednak na celu zadowolenie naszych klientów uprzejmie informuję, że w tym wyjątkowym przypadku dokonaliśmy zwrotu ceny rejsu niewykorzystanego. Zwrot w wysokości 99 PLN został przekazany na konto użyte do zakupu biletu. Przewidywany czas oczekiwania na przekaz zwrotny to 7 dni roboczych. Proszę sprawdzać stan konta.
    Jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją i wyrażam nadzieje, że mimo reklamacji będziemy mieli jeszcze przyjemność gościć Panią na pokładach naszych samolotów.”

    Miłe, prawda ?
    I 99 na koncie

  4. #144

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez slavco Zobacz posta
    Ja mam pytanie, dzwoniło do was OLT? Bo ja pod koniec sierpnia lecę i dzisiaj miałem nie odebranie. Oddzwoniłem do nich, ale nie chciało mi się na Konsultanta i właśnie się zastanawiam w jakiej sprawie mogli dzwonić?
    Dzwonili, jeden lot odwołali i zaproponowali mi lecieć wcześniej rano lub dzień wcześniej. Więc jak na razie jestem zadowolony z obsługi.

  5. #145

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    OLT w swym regulaminie zastrzegał wielkodusznie że pasażer ma prawo do pełnego zwrotu pieniędzy w przypadku zmiany rozkładu.

    (= nawet o 5 minut)



    Mimo, ze Rozporządzenie (WE) 261/2004 nie stosuje się

  6. #146
    tmk
    tmk jest nieaktywny

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    50°N 22°E

    Domyślnie

    Tak informacyjnie, może się komuś przyda... Niestety, nie dostałem duplikatu faktury o który się upominałem kilkukrotnie (chodziło o wystawienie z aktualną datą do rozliczenia w księgowości) ale okazało się, że na fakturze, w innym miejscu była data wygenerowania faktury więc można ją potraktować jako datę otrzymania faktury (zwłaszcza, że zgadza się z datą otrzymania emaila z tą fakturą).

  7. #147
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Zadzwonilem wlasnie na Call Center, mialem wykupiona jednodniowke RZE-WAW-GDN, ktora nieco sie pokomplikowala z racji wprowadzonych cięć w siatce. Zaproponowalem date alternatywna, chwile oczekiwania coby Konsultant uzyskal akceptacje przelozonego i po sprawie. Na email przypelzlo juz potwierdzenie wprowadoznych zmian.

    Dzialanie CC oceniam na 5, czas oczekiwania na polaczenie: ~4min., sprawa zalatwiona sprawnie. A sam fakt ciecia siatki polaczen to przeciez nie wina goscia bedacego po drugiej stronie swiatlowodu i nie ma co truc coby tylko sobie i jemu popsuc popoludnie. Takze jak najbardziej oceniam pozytywnie.

  8. #148

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    ok, ale Ty miałeś relatywnie prostą sprawę, bo zmianę daty na ich własne rejsy; natomiast jest multum rejsów dziś skasowanych wobec których OLT nie może zaproponować własnej alternatywy i zobaczymy jak będzie się wywiązywał ze zmian biletów na innych (czyt. LO/K2) przewoźników...

  9. #149
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    ok, ale Ty miałeś relatywnie prostą sprawę, bo zmianę daty na ich własne rejsy; natomiast jest multum rejsów dziś skasowanych wobec których OLT nie może zaproponować własnej alternatywy i zobaczymy jak będzie się wywiązywał ze zmian biletów na innych (czyt. LO/K2) przewoźników...
    Paradoksalnie w zasadzie jedyna opcja byla zmiana daty. Kombinacje OW by LO, powrot O2 mijal sie z celem ... zbyt malo czasu w GDN. Typuje, ze przy starej opcji musialbym dymac busem do KRK...

Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 6 7 8

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •