Same spoty są bardzo spoko. Widać trochę zapożyczeń, ale na szczęście od najlepszych Jedyne co mi zgrzyta, to claim 'Polska górą' przy połączeniach międzynarodowych... Zdecydowanie hasło do zmiany.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Jeśli "Polska górą" traktujemy tylko jako "przemieszczanie się górą a nie dołem" to faktycznie, nie jest dobre do połączeń międzynarodowych. Ja widzę w tym haśle jednak dwa dodatkowe przesłania. Pierwsze to promowanie się jako marki polskiej (Polska firma jest lepsza od irlandzkiej czy węgierskiej) , a drugie (to może znaczne wyprzedzanie faktów) może budować wizerunek "jedynej" polskiej linii w obliczu tego że LOT może przejść w zagraniczne ręce.
Jakkolwiek myśleli twórcy, to reklamy są ciepłe, serdeczne i przytulne, a to zawsze wzmaga poczucie komfortu i bezpieczeństwa, a to zawsze się podoba i to jest dobre.
Dlaczego? Ja grę słów stojącą za tym hasłem odbieram jako "Polska górą" w sensie hasła używanego np. przez kibiców sportowych (ma się pozytywnie kojarzyć), ale jednocześnie jako "Polacy górą", w sensie przemieszczania się osób za pomocą samolotów (bo przecież to nie Polska rozumiana jako kraj siedzi na pokładach, tylko oczywiście ludzie, czyli Polacy). Ponieważ spot jest kierowany do Polaków, więc gra słów ma wciąż swój sens, ponieważ nadal chodzi o to, że przemieszczają się oni samolotami (tyle że w tym przypadku za granicę).
@ Quantas: No i świetnie jest dobrana muzyka - zostaje gdzieś z tyłu głowy.
Samo hasło jak najbardziej tak, ale jak usłyszysz spot reklamowy w radio, czy popatrzysz na ogłoszenie prasowe, to jednak ta 'Polska górą' to alternatywa dla naziemnych środków transportu - i tylko i wyłącznie z tego punktu widzenia mi zgrzyta w aspekcie połączeń międzynarodowych.
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 16-05-2012 o 11:16
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
No muzyka miodzio.
Z resztą ten młody duet zrobił równie świetną muzykę np. dla Aparta.
Paweł z Małgosią to jest najlepsza rzecz w polskich reklamach.
Sam Paweł też jest euro spoko. Ostatni spot Reeds'a... mmmm.
Ostrzę sobie zęby na współpracę z nim juz wkrotce ;-).
EDIT: Dla mnie te spoty całkiem ok tylko trochę za dużo cukru w cukrze w kampanii OLT. Zwłaszcza w tych pierwszych, dłuższych spotach.
Wszystko jest, seniorzy, dzieci, kobiety w ciąży. No wsio. Jak Cię nie złapią wzruszeniem z lewej, to z prawej na pewno trafią.
Brakuje tylko rzucających promienne uśmiechy niepełnosprawnych z pieskiem i żeby kapitan rozdawał cukierki w terminalu zaraz po tym jak przeprowadzi staruszkę przez ulicę.
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 16-05-2012 o 12:32
Bardziej ma być że cała Polska kupuje w Lidlu, pardon, lata OLT Z badań fokusowych na 100% wyszło że latanie dla większości grupy docelowej to marzenie poza zasięgiem, więc na ich podstawie postanowili pokazać, że samolot jest dostępny dla wszystkich grup społecznych.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Dyskusję na temat konfliktu przewoźników proszę prowadzić w odpowiednim wątku: LOT vs OLT - konflikt przewoźników dotyczący reklam
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 16-05-2012 o 14:48
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Pojawiły się nowe wersje reklam, bez kontrowersyjnych zwrotów.
oltexpress - YouTube
Bardzo Lubie to!
Cieszę się, że tak szybko poprawiono to do czego czepił się LOT i piękne spoty wracają na wizję. Dla mnie kampania na 6 z +
Powodzenia OLT!
^^ Dzieki, teraz dziala!
Bardzo fajny spocik, podoba mi sie.
Zakładki