Jeszcze dochodzą długie czartery 4-5 h.
Hmm, wg informacji prasowych w tej chwili rozkład jest na 18 samolotów A319/320:
WAW 4 na siatkę międzynarodową + 4 na krajową
GDN 6
LCJ 2
BZG i RZE po 1
Ale wg mnie aktualny rozkład wygląda dziwnie - dużo dziur w środku dnia.
Widział/robił ktoś kiedyś może rozpiskę siatki na samoloty?
We Wrocławiu będą nocować dwa A. Jeden do obsługi WRO-WAW a drugi wyłącznie na nocowanie (wraca późno, rano wylatuje do stolicy i pewnie pracuje dla niej). Poza tym W Szczecinie ma być Airbus, w Poznaniu też o ile dobrze pamiętam. Rzeczywiście zrobienie rozpiski dla tych samolotów byłoby sporym wyzwaniem przy takim rozkładzie :-)
Szczecin to chyba A319. Poznań chyba też.
Wrocław to pewnie jeden z tych 4 warszawskich krajowych.
Ok, pokusiłem się o rozpiskę na papierze. Zatem w chwili obecnej rozkład zimowy jest ułożony na 18 Airbusów i 6 ATR.
Z Airbusów:
1 dla SZN (i pół dnia grzania płyty w WAW),
1 dla BZG
1 dla RZE
7 nocuje w Gdańsku - 3 na krajówki (KRK, KTW, WRO) i jedną rotację zagraniczną, 2 (HAM/rotacyjnie/WAW i WAW/FMM/rotacyjnie), 1 leci i pracuje dla WAW i co ciekawe 1 na tylko wieczorny Gatwick!
4 nocują w Warszawie z czego jeden na tylko dwie rotacje do Gdańska a drugi na trzy do Wrocławia
2 nocują w Łodzi - lecą i pracują dla WAW z czego jeden wraca późnym popołudniem na jedną rotację dla Łodzi
2 nocują we Wrocławiu - jeden na dwie rotacje do Warszawy a drugi leci i pracuje dla WAW.
Generalnie jest jeszcze sporo dziur w rozkładzie, jak choćby wspomniany Gatwick. Widać też poranny peak i rozluźnienie popołudniem przed drugą falą krajową.
No i po konferencji wiadomo, że ATR idą w odstawkę. Pytanie, ile do końca roku OLT planowało mieć airbusów, a ile teraz po tych zawirowaniach zamierza (albo potrzebuje na gwałt ).
Gdzie można sprawdzić kto jest prawnym właścicielem/leasingodawcą Airbusów OLT-ka? SP-IAI z tego co kojarze jest chyba ich własnością (ale mogę sie mylic).
dzięki wielkie
Odlatuje do PMO SP-IAE Flightradar24.com - Live flight tracker!
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Zwrot do leasingodawcy?
Pozdrawiam,
Kamil
Mapa miejsc do spottingu na EPWA
Na to wygląda.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Eeee.... to chyba prezes poleciał na Sycylię załatwić dalsze finansowanie
Później poleciał tak: Flightradar24.com - Live flight tracker!
Zdecydowanie to są wet lease. Gdyby wracały do właścicieli to samoloty by odleciały na callsignach YAPxxxx lub SPIAx. No i samolot u nowego właściciela nie zaczyna od razu latać, trzeba go oclić, ubezpieczyć, przerejestrować. Dobre posunięcie ze strony OLT. Dobry samolot w środku sezonu jest na wagę złota więc raczej dobrze na tym zarobią.
Plany lotow na te loty nie byly wysylane przez OLT, wiec nie koniecznie jest tak jak mowisz...
A na ile Airbusów jest robota na charterach? Może teraz w lipcu, sierpniu ale później, jak nie będzie połączeń regularnych to flota jest chyba na same chartery za duża (niestety)...
Oby się to kręciło nawet kosztem całkowitego rozwodu z OLT Express. Yes działał i miał się dobrze a OLT jak expressowo się pojawił tak i expressowo znika...
382479_424347437607647_1745544063_n.jpg
Ktoś wrzucił to wczoraj na fb. Dodatkowo jeszcze pare na północy i Afryce. Co będzie w zimie nie wiadomo, ale na chwile obecną wszystkie samoloty wiszą w powietrzu i wszyscy bardzo ciężko pracują.
Z ciekawszych rzeczy tramwaj LGW-LCA-LGW.
Pzdr
Ostatnio edytowane przez gaugan ; 28-07-2012 o 16:08
Zakładki