A co z samolotami które miały we wrześniu przyleciec?
Sent from my iPhone using Tapatalk
SP-IAA - kilka lotów dla PRI
SP-IAC - poleciał do Egiptu pod znakiem MAINT
SP-IAE - kilka lotów dla MSA
SP-IAF - po locie dla NVD i STU
SP-IBC - stoi w WAW
Reszta lata pod znakami YAP, nie ma przestojów, obecnie tylko jeden stoi od wczoraj rana w WAW. Oby tak dalej, teraz z was linia czarterowa z flotą wielkości ENT
A co z samolotami które miały we wrześniu przyleciec?
Sent from my iPhone using Tapatalk
I nikt nie zamierza pozbywać się żadnego airbus'a
Teraz nie... ale sądzę, ze na zimę trzeba się będzie pozbyć kilku, może 319. Lub podłapać szybko kontrakty z BP i długoterminowe ACMI. Z tego co wiem, część samolotów juz miała na zimę zaplanowane chartery, zatem prosimy o więcej. Ze wspomnianego Entera kontrachęci sa niezadowoleni ponoć, psuja się nagminnie i opóźnienia też maja straszne ale skoro mają tyle maszyn i są mocno zajęci, to znajdzie się też miejsce i dla nas
Jeden YAP właśnie leci z Poznania do Dublina, a drugi szykuje się z Wrocka do Wiednia. Też ACMI?
coś dużo ich jest w powietrzu x4 plus 2 startują w WAW ...
co YAPacze?
a dokąd, a dokąd, a dokąd on gna o 01:11
sytuacja dynamiczna ... obecnie w powietrzu sztuk 8, zaczynając od lewej:
SP-IAA, IAB, IBA ... z WRO w międzyczasie wystartował IAG (update o 01:34wykręcił i leci jednak w dół na Wiedeń) i lecą w lewo ... w lewy dół na Wiedeń IAF, IAE ... IBC kieruje się na razie w lewo ale raczej Wiedeń ... IAH jeszcze nie wiadomo gdzie
stan na 01:25
[IMG][/IMG]
Wygląda to tragicznie. Wychodzi na to,że nie tylko OLT regional pada...
..::-- Come on, let's fly! --::..
SP-IAI odleciał z Katowic do Wiednia, podobnie jak SP-IAG z Wrocławia do Wiednia.
Wcześniejszym właścicielem obu A320 był NIKI, wygląda że wracają do właściciela.
Bye bye OLT Express i YAP .....
Smutny widok Jestem tylko ciekaw co jutro pan J.F. powie o ile oczywiście zrobią kolejną konferencje...
Szkoda zwłaszcza ludzi którzy stracą pracę, no i projektu Yes Airways.
Zakładki