Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 25
Like Tree6Likes

Wątek: Inne statki powietrzne.

  1. #1
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    BTM

    Domyślnie Inne statki powietrzne.


    Polecamy

    Dyskusje w temacie innych używanych przez linię maszyn.
    Pozdrawiam
    dyziojr


  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Podsłyszana rozmowa dwóch Panów, wczoraj na pokładzie OLT podczas lotu do GDN: "W chwili obecnej skupiamy się na mniejszych Airbusach z rodziny A320. Ale rewolucją będzie wprowadzenie większej maszyny. Pierwszego przejmiemy we wrześniu, a kolejne dwa A330 przylecą na wiosnę 2013 roku"

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Wątpię we wiarygodność tej informacji.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Wątpię we wiarygodność tej informacji.
    Pewne jest ,że człowiek który to wypowiedział jest pracownikiem OLT. Na ile to jest prawda to też nie wiem, ale z drugiej strony jednoklasowy A330 na dalekie chartery to super sprawa

  5. #5
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    I niby gdzie by mieli latać tymi A330? WAW-GDN? Chartery czy może jakieś longhaule? Popieram wypowiedź ojca_c

  6. #6
    Awatar NovemberYankee

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPPO/POZ

    Domyślnie

    Ja obstawiam dalekie czartery Cieszy możliwość (no dobra, prawdopodobieństwo) ujrzenia kolejnego widebody w Polsce
    "I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    Elbląg - EPEL - ZBG

    Domyślnie

    Z rozmachem OLT niewiele mnie zdziwi, ale A330 byłby sporym zaskoczeniem. No ale jesli chcą myśleć o dalszych czarterach (np. Azja poł-wsch, Ocean Indyjski, czy środkowa Afryka), to byłby to dobry wybór, np. w porównaniu do B737 Enter'a

  8. #8
    Awatar martineho

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK_OSKAR

    Domyślnie

    Hehe.
    No ja słyszałem na pokładzie lotu KRK-GDN obsługiwanego przez ART taki dialog na temat nowego typu:
    - Ten jest stary, nowe się dopiero malują.
    - Też erbasy?
    - Tak. A jeden nówka z fabryki.
    - Jak nowy to nie taki. Teraz produkują już 380 a ten jest 320 i takich już nie robią.
    - No to właśnie taki nowy 380 się maluje.
    Seven and charli91 like this.

  9. #9
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Wątpię we wiarygodność tej informacji.
    Frankowski kłapie dziobem nie patrząc czy i kto stoi / siedzi obok niego więc wcale bym się nie zdziwił. Sam byłem jednym z pierwszych którzy wiedzieli o zamknięciu POZ-WRO, bodajże 3.04...

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Chyba każdy średnio zorientowany w branży od początku wiedział, że POZ-WRO i tym podobne "wynalazki" nie mają racji bytu. Te miasta po prostu leżą zbyt blisko siebie.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A ja z innej beczki.
    Dziś OLT mnie mocno zaskoczył - na porannym WAW-GDN, zamiast a320 podstawili MD82 Tend Air (YR-MDK) w wet lease. Co do samolotu to widać po wnętrzu, że maszyna ma swoje lata, odgłosy przy starcie takie trochę mało uspokajające - w środku wszystko trzeszczało i skrzypiało. Seat pitch słaby, aczkolwiek fotele zaskakująco szerokie i wygodne. No i głośniki strasznie trzeszczące - ledwo można było zrozumieć komunikaty purserki i cpt. Za to sam przelot MD po Polsce - czadzik
    Ktoś wie na jak długo go wzięli?
    Pozdrawiam,
    slaweq

  12. #12
    Awatar Radzio

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Wykonał dla OLTu trzy loty i odleciał do siebie:
    YR-MDK - Jettran Air - data.flight24.com

    ps: Swoją drogą to ten samolot ma 30lat

  13. #13
    Awatar soccerinho

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWROcław

    Domyślnie

    Trochę w tym że odleciał do siebie nie pasuje że użył callsignu ex. Yes, zwłaszcza, że do WAW przyleciał na swoim.
    FighterMan likes this.

  14. #14
    Awatar Radzio

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Ale tego callsignu i numeru lotu "YAP995P" używają samoloty które przylatują/odlatują z wet leasingu chyba że go gdzieś indziej przebazowali w co wątpię ale mogę się mylić

  15. #15
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    I niby gdzie by mieli latać tymi A330? WAW-GDN? Chartery czy może jakieś longhaule? Popieram wypowiedź ojca_c
    W 40 milionowym kraju nie ma miejsca dla widebodies? Bedziemy do konca wieku tluc sie przez Berlin i Gatłika?

  16. #16
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gaugan Zobacz posta
    W 40 milionowym kraju nie ma miejsca dla widebodies? Bedziemy do konca wieku tluc sie przez Berlin i Gatłika?
    W samej Polsce mieszka nas 38mln. Na lotach krajowych moim zdaniem nie mam miejsca dla widebodies. Na chartery a i owszem uważam, że jest.

  17. #17
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Gaugan, na czartery, proszę bardzo, na dalekie rejsówki-nie ma
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  18. #18
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No pogratulować tylko. W końcu Polacy nie bedą skazani na 737 do BKK, CUN i innych dalekich destynacji, bo jak rozumiem taka będzie idea tych samolotów?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #19

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    A propos A330 to przypomniał mi się wywiad z prezesem lotniska w Krakowie, który powiedział, że bodajże od przyszłego roku mają się pojawić z Krakowa loty transatlantyckie. Więc może coś jest na rzeczy i OLT faktycznie kupi A330 do wożenia górali do Chicago(i do dalekich czarterów oczywiście)

  20. #20
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Z teorii pana Pamuły wyciągnij pierwiastek i podziel przez 4 to dostaniesz ostateczny wynik, A330 pełny z Krakowa nie wystartuje
    pbciderek likes this.
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •