KONKURS »   Konkurs galerii lotnictwo.net.pl   

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 54
Like Tree19Likes

Wątek: OLT Cafe

  1. #21
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Czyżby wystarczyło podmienić Centralwings na OLT i pociągnąć historię tego wątku?
    Wielkie kasowanie w Centralwings

    Wielkie "kasowanie" w Centralwings. Polski tani przewoźnik rozpoczyna modyfikacje swoje rozkładu lotów. Linia kasuje niedawno ogłoszone loty ze Szczecina do Dortmundu, z Gdańska i Poznania do Amsterdamu oraz z Krakowa do Birmingham i Hamburga. Wszystkie loty miały wystartować za dwa tygodnie - 30 marca.

    Z systemu rezerwacyjnego wynika, iż dodatkowo w kwietniu nie odbędą się następujące loty:

    * Kraków - Manchester (ponownie od 2 maja)
    * Kraków - Dublin (ponownie od 1 maja)
    * Kraków - Girona (ponownie od 2 maja)
    * Wrocław - Londyn Gatwick (ponownie od 1 maja)
    * Szczecin - Edynburg (ponownie od 31 maja)
    * Gdańsk - Girona (ponownie od 3 czerwca)

    Obecnie nie ma także możliwości rezerwacji połączeń na trasach:

    * Poznań - Paryż
    * Poznań - Manchester
    * Poznań - Edynburg
    * Gdańsk - Manchester
    * Gdańsk - Shannon
    * Kraków - Cork
    * Warszawa - Lille

    Oficjalny powód to brak wystarczającej liczby samolotów oraz likwidacja nierentownych tras. Obecnie we flocie przewoźnika operuje dziewięć maszyn. W kwietniu 2008 miały dołączyć kolejne 3 Boeingi 737. Ten termin został jednak opóźniony – dwa pierwsze egzemplarze pojawią się w połowie kwietnia, trzeci egzemplarz na przełomie maja i czerwca.

    To nie koniec problemów Centralwing, w najbliższym okresie wygasa leasing dwóch samolotów z PLL LOT. Jak zapewniają przedstawiciele przewoźnika trwają rozmowy dotyczące planów i działań związanych z dalszą formułą wykorzystania tych samolotów. Nieoficjalnie portal Pasazer.com dowiedział się, iż LOT przejmie dwa samoloty Centralwings, gdyż sam potrzebuje ich do obsługi własnych połączeń. Najprawdopodobniej do wakacji Centralwings będzie miał w swojej flocie nie jak planowano 12, a tylko 10 samolotów.
    A w sumie wystarczyło na początku działalności:
    - pójść maksymalnie po bandzie z opłatami w portach lotniczych. Zwłaszcza te mniejsze uchyliłyby nieba za wejście do nich
    - nie bawić się w żaden catering - orzeszki, woda i dziękuję bardzo
    - wycisnąć co się da z handlingiem i zrezygnować ze zbędnych usług
    - za 99 złotych rozdać 1/4 samolotu, a resztę po 149 i 199. W większości wypadków by zadziałało, zwłaszcza że specjalnym geniuszem nie trzeba być, żeby na podstawie systemu Lotu i Eurolotu zobaczyć strukturę revenue.
    - nie bawić się w żadne wypożyczalnie oferując jedynie core product
    - wyeliminować od początku trasy będące ewidentymi minami.

    Dlaczego o tym piszę? Bo w C0 też lekką ręką puszczono jakieś 200 mln. Jak widać nikt z tej lekcji nic nie wyciągnął. A desant łódzki w OLT jest dość mocny.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 24-07-2012 o 10:57
    sven, STYRO, Gdabski and 4 others like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  2. #22
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez projetxpl Zobacz posta
    OLT Cafe - to tylko osłona tego co się dzieje w Grupie OLT. Aktualnie wszyscy pracują nad likwidacją części krajowki i powrotu do koncepcji tanich linii lotniczych, gdzie za wszystko trzeba placić.
    Skąd te informacje?

  3. #23
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta

    Dlaczego o tym piszę? Bo w C0 też lekką ręką puszczono jakieś 200 mln. Jak widać nikt z tej lekcji nic nie wyciągnął. A desant łódzki w OLT jest dość mocny.
    No i....
    Może nie zauważyłeś, że właśnie Łódź na zagranicznych ma najwyższe ceny biletów? Na GDN też sobie radzi skoro postanowili zwiększyć maszynę.
    LCJ miało sporą dziurę rynkową, więc nie ma się co dziwić, że weszli w ten rynek. Zwłaszcza, że LCJ nie zgodził się na bazę Wizza i Ryana bo musieli by do niej dopłacać (tak jak robią to inne lotniska). A LCJ od ponad 2 lat nie dopłaca ani Wizzowi ani Ryanowi. Więc nie ma się co dziwić, że poszli na rynek gdzie jest duża rynkowa dziura (zwłaszcza w kontekscie tego, że Ryan i Wizz przenieśli się na Modin - dużo gorszy dojazd z Łodzi niż do WAW).

  4. #24

  5. #25

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Nie jestem pewien, czy egon nie miał na myśli p. Jachimka i kogoś więcej? Możesz przybliżyć egon? Ja case C0 nie studiowałem za dobrze, jeszcze nie te czasy...

    Pozdr.,

  6. #26
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Łódź była siedziba Nowego Przewoźnika sp. z o.o. - stad określenie 'desant łódzki'. Nie ma to nic wspólnego z lotniskiem


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 24-07-2012 o 12:37
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  7. #27
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Wkrótce opowiem o zdarzeniach, które wskazują, że nowa linia lotnicza w naszym kraju bardzo przeszkadza określonym kręgom – mówi Frankowski.
    Czuję się, jakbym czytał stenogram ze spotkania pewnej partii z wyborcami.
    Stoarn, Awerik and sven like this.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vfrrider Zobacz posta
    Nazwisko też Ale w tym przypadku to chyba nie pomoże. Poza tym (tu po raz pierwszy się wypowiem pozytywnie o omawianym zjawisku) struktura grupy chyba nie wskazuje na to, aby jej tworzenie miało na celu przekręt. We wszystkich spółkach występuje jedno nazwisko i jeśli dobrze rozumiem to właścicielem marki OLT Express jest firma OLT Express Poland. Gdyby we wszystkich spółkach prezesami były słupy, a właścicielem marki byłaby spółka X, Y lub Amberolot, to wtedy byłoby łatwiej robić sztuczki tak, żeby publika się nie zorientowała, z którego kapelusza jest wyciągany królik.
    No więc właśnie, te wszystkie spółki OLT Express (3) mają siedmiocyfrowe kapitały zakładowe, OLT Cafe też ma stosunkowo duży kapitał zakładowy.

    Tak naprawdę całe to przedsięwzięcie firmuje jeden człowiek swym imieniem i nazwiskiem - co poza WEA jest wyjątkiem w historii polskich biznesów lotniczych - w razie klapy całe odium idzie na jego konto.

  9. #29

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    he he, tak nowa linia przeszkadza i dlatego traci kase bo złe moce zabraniaja ludziom nią latać...
    za chwilę będzie "nie chcemy ale musimy wobec bezprecedensowych ataków układu i wspierających go mediów spakować zabawki i zakończyć zabawę"

  10. #30
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    No i....
    Może nie zauważyłeś, że właśnie Łódź na zagranicznych ma najwyższe ceny biletów? Na GDN też sobie radzi skoro postanowili zwiększyć maszynę.
    LCJ miało sporą dziurę rynkową, więc nie ma się co dziwić, że weszli w ten rynek. Zwłaszcza, że LCJ nie zgodził się na bazę Wizza i Ryana bo musieli by do niej dopłacać (tak jak robią to inne lotniska). A LCJ od ponad 2 lat nie dopłaca ani Wizzowi ani Ryanowi. Więc nie ma się co dziwić, że poszli na rynek gdzie jest duża rynkowa dziura (zwłaszcza w kontekscie tego, że Ryan i Wizz przenieśli się na Modin - dużo gorszy dojazd z Łodzi niż do WAW).
    A nie zauważyłeś że egon o zupie a Ty o .... milupie?

  11. #31
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Każdy dorabia od razu ideologie a wiem, że wiele firm/osób przy wyborze rodzaju działalności wybiera więcej tak na wszelki wypadek. Kto zakładał firmę to wie o czym mówię. Prościej wykreślić niż dopisać.

    Znam też jeden taki przypadek, który wybrał wszystko (twierdząc, że będzie mógł pewne rzeczy sobie odpisać od podatku), później mu pani w urzędzie wykreślała/odhaczała czego nie może typu: rybołówstwa itp...
    Żeby nie być gołosłownym, że się wpisuje więcej i nie bić piany wyciągając jeden rodzaj działalności z ich wpisu: http://www.imsig.pl/pozycja/2012/18/...%C5%9ACI%C4%84

    Pozycja 10430.
    OLT CAFE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS 0000408035

    Rubryka 1. Przedmiot działalności


    1. 66 19 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH
    2. 82 91 Z DZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE
    3. 68 10 Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
    4.68 20 Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
    5.68 31 Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
    6.68 32 Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
    7.55 10 Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA
    8.56 10 A RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE
    9..51 10 Z TRANSPORT LOTNICZY PASAŻERSKI
    10.51 21 Z TRANSPORT LOTNICZY TOWARÓW
    11.52 23 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LOTNICZY
    12.85 32 A TECHNIKA
    13.77 35 Z WYNAJEM I DZIERŻAWA ŚRODKÓW TRANSPORTU LOTNICZEGO
    14.81 21 Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
    15.81 22 Z SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH
    16.81 29 Z POZOSTAŁE SPRZĄTANIE
    17.70 22 Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
    18.70 21 Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
    19.64 91 Z LEASING FINANSOWY
    20.64 92 Z POZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW
    21.33 12 Z NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN
    22.33 13 Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I OPTYCZNYCH
    23.33 14 Z NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH
    24.33 16 Z NAPRAWA I KONSERWACJA STATKÓW POWIETRZNYCH I STATKÓW KOSMICZNYCH
    25.46 19 Z DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW ZAJMUJĄCYCH SIĘ SPRZEDAŻĄ TOWARÓW RÓŻNEGO RODZAJU
    26..47 75 Z SPRZEDAŻ DETALICZNA KOSMETYKÓW I ARTYKUŁÓW TOALETOWYCH PROWADZONA W WYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
    27.47 99 Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
    28.49 31 Z TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, MIEJSKI I PODMIEJSKI
    29.49 39 Z POZOSTAŁY TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANY
    30.52 10 B MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
    31.52 21 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
    32.52 29 C DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH AGENCJI TRANSPORTOWYCH
    33.58 12 Z WYDAWANIE WYKAZÓW ORAZ LIST (NP. ADRESOWYCH, TELEFONICZNYCH)
    34.58 13 Z WYDAWANIE GAZET
    35.58 14 Z WYDAWANIE CZASOPISM I POZOSTAŁYCH PERIODYKÓW
    36 63 11 Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
    37 63 12 Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
    38 79 11 A DZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW TURYSTYCZNYCH
    39 79 90 C POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE REZERWACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
    40 79 90 B DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
    41 82 99 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
    42 82 20 Z DZIAŁALNOŚĆ CENTRÓW TELEFONICZNYCH (CALL CENTER)
    43 85 59 B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
    44 56 29 Z POZOSTAŁA USŁUGOWA DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Wow, Pani dość uprzejma, jak w umowie spółki wpisze się wszystko to zwykle KRS oddala i kasa za wniosek idzie w błoto
    Od 1 stycznia 2012 roku obowiązują przepisy, zgodnie z którymi spółkę z o.o. możemy zarejestrować przez internet. W przypadku OLT CAFE wpisu dokanano 12 stycznia więc na nowych zasadach.

    Jak masz podpis elektroniczny to wysyłasz w świat ale można iść do "PANI" i podpisać u niej, owa Pani sprawdza czy jest wszystko wypełnione a przy okazji mając wątpliwości dopytuje się/ informuję co można a co nie.

    OLT Express (wpisu dokonywało YES AIRWAYS) ma wpisane m.in. ZAKWATEROWANIE, TELEKOMUNIKACJA co wcale nie znaczy, że będą telefonie komórkową prowadzić YES AIRWAYS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (KRS 0000337157) - Pozycja 175904 - Numer 193/2009 (3296) z 2 paĹşdziernika 2009 r. - Internetowy Monitor Sądowy i Gospodarczy
    Ale gdyby chcieli to mogą, bez potrzeby zmieniania niczego.

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Może ktoś mnie oświecić jaki jest sens biznesowy takiej operacji w linii działającej rok? Nie borykającej się z żadnym z powyższych?
    Liczę tu zwłaszcza na kolegę skorzewski, który jak widzę występuje z pozycji wybitnego znawcy i eksperta...
    "Przepisy nie zakazują odliczenia VAT z faktur dokumentujących zakupy w ramach prowadzonej działalności, jeżeli są kosztem uzyskania przychodów." Jak sobie wybiorą rodzaj działalności PRALNIA to mogą sobie odliczyć podatek od kupionej pralki i wszystkich potrzebnych
    artykułów chemicznych. W zależności od rodzaju działalności raz VAT można odzyskać a raz nie.

    Spytaj się proszę wśród znajomych co mają firmy co wybrali jako dodatkowe rodzaje działalności a się zdziwisz.

    Jest to normalna praktyka większości firm więc nie widzę w ich wpisie niczego nie normalnego.
    aisle seat likes this.

  12. #32
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Przepisy nie zakazują odliczenia VAT z faktur dokumentujących zakupy w ramach prowadzonej działalności, jeżeli są kosztem uzyskania przychodów." Jak sobie wybiorą rodzaj działalności PRALNIA to
    mogą
    sobie odliczyć podatek od kupionej pralki i wszystkich potrzebnych
    artykułów chemicznych. W zależności od rodzaju działalności raz VAT można odzyskać a raz nie.
    Ale nie o tym była mowa i nie zakres działalności wpisany do KRS był przemiotem mojego posta. Mnie zastanawia JAKIE JEST UZASADNIENIE BIZNESOWE przeniesienia operacji do innego podmiotu?

    Czyżby był to sposób dla OLT Express na pozbycie się długów i wierzytelności, a co za tym idzie wystartowanie z czystą kartą? Nic innego mi nie przychodzi prawdę mówiąc do głowy....
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  13. #33
    OBS
    OBS jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Zwłaszcza, że LCJ nie zgodził się na bazę Wizza i Ryana bo musieli by do niej dopłacać (tak jak robią to inne lotniska).
    Padłem i chyba nie powstanę. Jednak LCJ to wyjątkowo twardy gracz. Nie ma co

  14. #34

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Czyżby był to sposób dla OLT Express na pozbycie się długów i wierzytelności, a co za tym idzie wystartowanie z czystą kartą? Nic innego mi nie przychodzi prawdę mówiąc do głowy....
    Czy to wogóle możliwe na tak wąskim i specjalistycznym rynku? Przecież po takim numerze żadna firma nie będzie chciała współpracować z tym "nowym" podmiotem.

  15. #35
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez przemo-19 Zobacz posta
    Czy to wogóle możliwe na tak wąskim i specjalistycznym rynku? Przecież po takim numerze żadna firma nie będzie chciała współpracować z tym "nowym" podmiotem.
    Jest to chyba wariant teoretyczny - jako że się pojawił zastanawiam się tylko nad jego ewentualnym sensem. I to jest jedyne rozsądne wytłumaczenie jakie mi przychodzi do głowy...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  16. #36
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    ^^^ całkiem możliwe, że wszystkie spółki mają wpisane jako przedmiot działalności to samo na zasadzie nie wiem co wpisać to CTRL-c/CTRL-V.
    Firmy tez w ten sposób się chronią na wszelki wypadek, że gdyby coś nie wypaliło w jednej to można dalej prowadzić działalność jako druga a ta pierwsza bankrutuje zostając z długami. Co wcale nie znaczy, że na dzień dobry działa się w złej wierze. Ubezpieczając się podczas podróży nie zakładamy, że coś się stanie ale na wszelki wypadek.

    Jak jest w tym przypadku pewnie tylko sam prezes wie.

    Bankructwo jednej spółki ciągnie za sobą wiele konsekwencji np, że z nową wiedząc, że to teoretycznie to samo inna nie będzie chciała współpracować. No chyba, że bankrut nie będzie miał zobowiązań by dalej prowadzić współpracę.
    Typu ATRy mają odejść to przecież nie trzeba za nie już płacić bo i po co, firma leasingowa będzie miała problemy a że z lotniskami nie ma problemu bo im płacimy to "jedziemy" dalej. Zapewne czarny scenariusz zakłada listę firm, którym można nie zapłacić. Wszystko zależy też od podpisanych umów w sensie czy można wycofać się z umowy (a cały czas im płacą) bo wiszą kasę innej firmie.

  17. #37

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Spytaj się proszę wśród znajomych co mają firmy co wybrali jako dodatkowe rodzaje działalności a się zdziwisz.

    Jest to normalna praktyka większości firm więc nie widzę w ich wpisie niczego nie normalnego.
    Ale w tej grupie już 4 spółki się zajmują przewozami lotniczymi, w tym 3 polskie

    Nikt nie pisze o złej wierze ani złej woli, w każdym razie - przygotowani są na różne warianty obrotu wydarzeń :P

  18. #38

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Mnie zastanawia JAKIE JEST UZASADNIENIE BIZNESOWE przeniesienia operacji do innego podmiotu?

    Czyżby był to sposób dla OLT Express na pozbycie się długów i wierzytelności, a co za tym idzie wystartowanie z czystą kartą? Nic innego mi nie przychodzi prawdę mówiąc do głowy....
    Żadnego przeniesienia operacji nie ma, więc trudno cokolwiek o tym powiedzieć. Tworzenie spółek-córek to nie jest pomysł OLT i przykładów do jakich mogą być wykorzystywane takie twory jest bardzo dużo. Zawsze sporym problemem w przypadku działalności lotniczej jest uzyskanie AOC i koncesji, nie da się "przenieść operacji" bo taki ktoś miał akurat pomysł na najbliższy miesiąc działalności.

  19. #39
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Żadnego przeniesienia operacji nie ma, więc trudno cokolwiek o tym powiedzieć.
    Jak najbardziej sobie gdybamy, jednak biorąc pod uwagę, że ultimatum dane przez Amber i zakończenie dofinansowywania projektu OLT Express jest prawdziwe, to spółka w obecnym kształcie i strukturze kosztów nie ma szans na przeżycie. Dlatego myślę że przeniesienie operacji do innego podmiotu jest (przy warunku powyżej) jedyną deską ratunku dającą jakąkolwiek szansę na przetrwanie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  20. #40

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    biorąc pod uwagę, że ultimatum dane przez Amber i zakończenie dofinansowywania projektu OLT Express jest prawdziwe, to spółka w obecnym kształcie i strukturze kosztów nie ma szans na przeżycie. Dlatego myślę że przeniesienie operacji do innego podmiotu jest (przy warunku powyżej) jedyną deską ratunku dającą jakąkolwiek szansę na przetrwanie.
    Jakie ultimatum?

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 25-07-2012, 15:25
  2. 24-07-2012, 17:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •