To ciekawe co to spółka robiła przez pół roku?
Jak wynika z Krajowego Rejestru Sądowego 12 stycznia br. została zarejestrowana spółka OLT Cafe, która ma zająć się m.in. cateringiem na pokładach samolotów OLT Express. Prezesem spółki jest Marcin Plichta.
- Do momentu wprowadzenia oferty docelowej [OLT Cafe - przyp. red.], ograniczyliśmy asortyment. Będą serwowane tylko napoje - wyjaśnia Grzybowska.
Pozdrawiam
Hothead.
To ciekawe co to spółka robiła przez pół roku?
Każdy dorabia od razu ideologie a wiem, że wiele firm/osób przy wyborze rodzaju działalności wybiera więcej tak na wszelki wypadek. Kto zakładał firmę to wie o czym mówię. Prościej wykreślić niż dopisać.
Znam też jeden taki przypadek, który wybrał wszystko (twierdząc, że będzie mógł pewne rzeczy sobie odpisać od podatku), później mu pani w urzędzie wykreślała/odhaczała czego nie może typu: rybołówstwa itp...
Wow, Pani dość uprzejma, jak w umowie spółki wpisze się wszystko to zwykle KRS oddala i kasa za wniosek idzie w błoto
A zastanawiałeś się, czemu tworzy się w ramach grupy kapitałowej osobną od już istniejących dwóch przewoźników spółkę, która miałaby się w przyszłości stać kolejnym przewoźnikiem?
Nazwisko też Ale w tym przypadku to chyba nie pomoże. Poza tym (tu po raz pierwszy się wypowiem pozytywnie o omawianym zjawisku) struktura grupy chyba nie wskazuje na to, aby jej tworzenie miało na celu przekręt. We wszystkich spółkach występuje jedno nazwisko i jeśli dobrze rozumiem to właścicielem marki OLT Express jest firma OLT Express Poland. Gdyby we wszystkich spółkach prezesami były słupy, a właścicielem marki byłaby spółka X, Y lub Amberolot, to wtedy byłoby łatwiej robić sztuczki tak, żeby publika się nie zorientowała, z którego kapelusza jest wyciągany królik.
Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)
OKI
Teraz widzę z kim mam do czynienia. Więc zacznijmy od podstaw.
Nazwa spółki a nazwa BRANDU to co innego prosty przykład, pod brandem OLT Express mamy spółki OLT Express Germany, OLT Express Poland i OLT Express Regional a właścicielem tych spółek jest Amber Gold.
To tak samo jak LH, OS i LX niby jedna firma ale też wiele spółek zależnych. Loty OS przejął VO ale marka Austrian Airlines istnieje nadal, czy X lat temu ktoś się tego spodziewał? NIE ale biznes is biznes i lepiej przewidzieć wszystkie możliwe opcje niż się obudzić z ręką w nocniku.
Przykładów takich można mnożyć, lepiej zrobić coś na zapas... niekoniecznie działając z premedytacją.
[url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]
Z wielką pokorą przyznaję, że nie ty pierwszy zwracasz mi uwagę na moje niepoważne zachowanie. Mój małoletni syn powiedział, że powinienem przestać strzelać z wydechu i wylatane mile powinienem oddać mu na podróż dookoła świata z dziewczyną. A ja uparcie twierdzę, że wiem więcej, niż małolaty i robię swoje
Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)
Wszystko świetnie, tylko wszystkie inkryminowane przykłady mają doskonałe powody żeby przenieść operacje do innego podmiotu:
- układy zbiorowe
- koszty wynagrodzeń
- przerosty zatrudnienia
- likwidacja socjalu
Może ktoś mnie oświecić jaki jest sens biznesowy takiej operacji w linii działającej rok? Nie borykającej się z żadnym z powyższych?
Liczę tu zwłaszcza na kolegę skorzewski, który jak widzę występuje z pozycji wybitnego znawcy i eksperta...
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
OLT Cafe - to tylko osłona tego co się dzieje w Grupie OLT. Aktualnie wszyscy pracują nad likwidacją części krajowki i powrotu do koncepcji tanich linii lotniczych, gdzie za wszystko trzeba placić.
Powraca koncepcja rezygnacji z bezpłatnego cateringu i rezygnacji z usług LOT Catering, któremu wiszą sporą kasę.
Zakładki