787 Dreamtour »   Zbiera się ekipa na 787 Dreamtour   

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 54
Like Tree19Likes

Wątek: OLT Cafe

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Kielce

    Domyślnie OLT Cafe


    Polecamy

    Jak wynika z Krajowego Rejestru Sądowego 12 stycznia br. została zarejestrowana spółka OLT Cafe, która ma zająć się m.in. cateringiem na pokładach samolotów OLT Express. Prezesem spółki jest Marcin Plichta.

    - Do momentu wprowadzenia oferty docelowej [OLT Cafe - przyp. red.], ograniczyliśmy asortyment. Będą serwowane tylko napoje - wyjaśnia Grzybowska.
    Pozdrawiam
    Hothead.

  2. #2
    JeV
    JeV jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2007

    Domyślnie

    To ciekawe co to spółka robiła przez pół roku?

  3. #3

  4. #4
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JeV Zobacz posta
    To ciekawe co to spółka robiła przez pół roku?
    To wcale nie jest żaden przesadzony czas na organizację działalności. Głupią knajpę można dłużej otwierać a tutaj jednak mowa o bardziej złożonym przedsięwzięciu.

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JeV Zobacz posta
    To ciekawe co to spółka robiła przez pół roku?
    Certyfikaty dla spółki zajmującej się cateringiem lotniczym to jest wbrew pozorom dość skomplikowana sprawa.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jako przedmiot działalności asekuracyjnie wpisali sobie także przewozy lotnicze

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jako przedmiot działalności asekuracyjnie wpisali sobie także przewozy lotnicze
    otóż to ...

  8. #8
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jako przedmiot działalności asekuracyjnie wpisali sobie także przewozy lotnicze
    Każdy dorabia od razu ideologie a wiem, że wiele firm/osób przy wyborze rodzaju działalności wybiera więcej tak na wszelki wypadek. Kto zakładał firmę to wie o czym mówię. Prościej wykreślić niż dopisać.

    Znam też jeden taki przypadek, który wybrał wszystko (twierdząc, że będzie mógł pewne rzeczy sobie odpisać od podatku), później mu pani w urzędzie wykreślała/odhaczała czego nie może typu: rybołówstwa itp...
    aisle seat, sven and letowniak like this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Każdy dorabia od razu ideologie a wiem, że wiele firm/osób przy wyborze rodzaju działalności wybiera więcej tak na wszelki wypadek. Kto zakładał firmę to wie o czym mówię. Prościej wykreślić niż dopisać.

    Znam też jeden taki przypadek, który wybrał wszystko (twierdząc, że będzie mógł pewne rzeczy sobie odpisać od podatku), później mu pani w urzędzie wykreślała/odhaczała czego nie może typu: rybołówstwa itp...
    Wow, Pani dość uprzejma, jak w umowie spółki wpisze się wszystko to zwykle KRS oddala i kasa za wniosek idzie w błoto



    A zastanawiałeś się, czemu tworzy się w ramach grupy kapitałowej osobną od już istniejących dwóch przewoźników spółkę, która miałaby się w przyszłości stać kolejnym przewoźnikiem?

  10. #10
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Wow, Pani dość uprzejma, jak w umowie spółki wpisze się wszystko to zwykle KRS oddala i kasa za wniosek idzie w błoto
    A zastanawiałeś się, czemu tworzy się w ramach grupy kapitałowej osobną od już istniejących dwóch przewoźników spółkę, która miałaby się w przyszłości stać kolejnym przewoźnikiem?
    A po co LOT stworzył eurolot?

  11. #11
    Awatar vfrrider

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A zastanawiałeś się, czemu tworzy się w ramach grupy kapitałowej osobną od już istniejących dwóch przewoźników spółkę, która miałaby się w przyszłości stać kolejnym przewoźnikiem?
    Ten numer nie przejdzie. Chociaż Cafe Express Airways to byłaby piękna nazwa
    Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
    My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nazwę można zawsze zmienić

    Po co LOT tworzył EuroLOT? Być może po to samo, i być może przekonamy się o tym już tej zimy - kto wie

  13. #13
    Awatar vfrrider

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Nazwę można zawsze zmienić
    Nazwisko też Ale w tym przypadku to chyba nie pomoże. Poza tym (tu po raz pierwszy się wypowiem pozytywnie o omawianym zjawisku) struktura grupy chyba nie wskazuje na to, aby jej tworzenie miało na celu przekręt. We wszystkich spółkach występuje jedno nazwisko i jeśli dobrze rozumiem to właścicielem marki OLT Express jest firma OLT Express Poland. Gdyby we wszystkich spółkach prezesami były słupy, a właścicielem marki byłaby spółka X, Y lub Amberolot, to wtedy byłoby łatwiej robić sztuczki tak, żeby publika się nie zorientowała, z którego kapelusza jest wyciągany królik.
    Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
    My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)

  14. #14
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vfrrider Zobacz posta
    Ten numer nie przejdzie. Chociaż Cafe Express Airways to byłaby piękna nazwa
    OKI

    Teraz widzę z kim mam do czynienia. Więc zacznijmy od podstaw.
    Nazwa spółki a nazwa BRANDU to co innego prosty przykład, pod brandem OLT Express mamy spółki OLT Express Germany, OLT Express Poland i OLT Express Regional a właścicielem tych spółek jest Amber Gold.

    To tak samo jak LH, OS i LX niby jedna firma ale też wiele spółek zależnych. Loty OS przejął VO ale marka Austrian Airlines istnieje nadal, czy X lat temu ktoś się tego spodziewał? NIE ale biznes is biznes i lepiej przewidzieć wszystkie możliwe opcje niż się obudzić z ręką w nocniku.
    Przykładów takich można mnożyć, lepiej zrobić coś na zapas... niekoniecznie działając z premedytacją.

  15. #15
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    OKI

    Teraz widzę z kim mam do czynienia. \
    Ale po co kolego dyskutować z "nikim". Ktoś kto ma w podpisie frazy :Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
    My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-) nie może być chhyba traktowany poważnie.
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  16. #16
    Awatar vfrrider

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ATC Zobacz posta
    Ale po co kolego dyskutować z "nikim". Ktoś kto ma w podpisie frazy :Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
    My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-) nie może być chhyba traktowany poważnie.
    Z wielką pokorą przyznaję, że nie ty pierwszy zwracasz mi uwagę na moje niepoważne zachowanie. Mój małoletni syn powiedział, że powinienem przestać strzelać z wydechu i wylatane mile powinienem oddać mu na podróż dookoła świata z dziewczyną. A ja uparcie twierdzę, że wiem więcej, niż małolaty i robię swoje
    DaKo likes this.
    Żyje się po to, by latać na moto i czasem dla śmiechu postrzelać z wydechu :-)
    My flight memory słaba jest, ale pewnie 500 flights odbyłem :-)

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Po co LOT tworzył EuroLOT? Być może po to samo, i być może przekonamy się o tym już tej zimy - kto wie
    Wszystko świetnie, tylko wszystkie inkryminowane przykłady mają doskonałe powody żeby przenieść operacje do innego podmiotu:
    - układy zbiorowe
    - koszty wynagrodzeń
    - przerosty zatrudnienia
    - likwidacja socjalu

    Może ktoś mnie oświecić jaki jest sens biznesowy takiej operacji w linii działającej rok? Nie borykającej się z żadnym z powyższych?
    Liczę tu zwłaszcza na kolegę skorzewski, który jak widzę występuje z pozycji wybitnego znawcy i eksperta...
    sven likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Kielce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jako przedmiot działalności asekuracyjnie wpisali sobie także przewozy lotnicze
    Też sobie zadaję to pytanie
    Pozdrawiam
    Hothead.

  19. #19

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    OLT Cafe - to tylko osłona tego co się dzieje w Grupie OLT. Aktualnie wszyscy pracują nad likwidacją części krajowki i powrotu do koncepcji tanich linii lotniczych, gdzie za wszystko trzeba placić.
    Powraca koncepcja rezygnacji z bezpłatnego cateringu i rezygnacji z usług LOT Catering, któremu wiszą sporą kasę.

  20. #20
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez projetxpl Zobacz posta
    Aktualnie wszyscy pracują nad likwidacją części krajowki i powrotu do koncepcji tanich linii lotniczych, gdzie za wszystko trzeba placić.
    Na to by wskazywały symptomy z wypożyczalnią czy z nieruszonym nawet chyba a nieopatrznie "wydrukowanym" w magazynie pokładowym konceptem "Strefy Klienta". Cóż, jesień prawdę nam powie.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 25-07-2012, 15:25
  2. 24-07-2012, 17:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •