A FR kupuje mundury dla swojego CC? Don't think so
I zaczynają się nareszcie ciekawe artykuły:
Pracownicy OLT na lodzie: "To my sponsorowaliśmy tę spółkę" - Polska - Fakty w RMF24 - najświeższe wiadomości
Najbliższe parę tygodni będzie co czytać
A FR kupuje mundury dla swojego CC? Don't think so
Zarówno w FR, jak i W6 pracownik sam musi sobie pokryć koszty munduru. Nawet w Air France potrącają 10 EUR miesięcznie za mundur.
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
No właśnie. Nawet wczoraj w Polsat News wypowiadał się S. Mikosz na ten temat po materiale wyemitowanym chwilę wcześniej, w którym do grobowej muzyki pokazywali mundur CC OLT wiszący na wieszaku
Powiedział, że w LOT kupowali mundury, ale dodał, że to nie było normalne
Teraz będzie festiwal takich wyczynów. Tak jak po katastrofie wiadomo czego wiadomo gdzie ujawniły się dziesiątki tysięcy specjalistów od awioniki, inżynierii i procedur operacyjnych tak teraz zakładam, że będą tysiące od polityki kadrowej, revenue managementu i biznes modeli w lotnictwie cywilnym
Ale nic to - przeczekamy, haha
Z wierzchu złotko, pod spodem najzwyklejszy paździerz. Rozumiem, że dziewczyna jest rozżalona i może nieco podkoloryzowała, ale nie rozumiem, jak przy tym rozmachu, który było widać na początku mógł panować taki burdel organizacyjny? Chodzi mi o te diety itp. Przecież to z rostera powinno wszystko iść do księgowości i się naliczać automatycznie! Z mundurami to już totalna kpina. Idźcie i sobie kupcie - to już wiem dlaczego w tej reklamie na początku pilot miał przerobiony mundur Lotowski. Po prostu przytargał mundur z poprzedniej roboty, a pani krawcowa tylko go lekko przeszyła.
To jest tak tragiczne że aż śmieszne... z taką kasą taka prowizorka...
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A czy czasem mundury w Gdańsku na cargo nie leżą? (nieodebrane)
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Te od słynnego projektanta?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Trzeba przyznać jednak że pomysł był świetny tyle że nie wszystkie zębatki zatrybiły, fakt jest taki że gdyby ten projekt "wypalił" to wielu by na tym straciło więc lepiej było zadusić to w zarodku, pamiętajcie że nie wszystko jest takie jak przedstawiają to w mediach, to wszystko ma głębsze podłoże, prawdy i tak się nie dowiemy bo jak mówią górale prawdy zawsze są 3, prowda, tys prowda i g.... prowda Moje zdanie jest takie że najzwyczajniej ktoś im (OLT) podciął skrzydła.
Ja jestem bardzo ciekaw co by było, gdyby nie odcięto im kasy i po okresie przyzwyczajania ludzi do latania, zaczęli normalnie działać, podnosić ceny, racjonalizując siatkę i koszty. My patrzymy teraz na to, co było, a nie na to co miało być - stan, w którym OLT padło, miał być stanem przejściowym, przyzwyczajaniem Polaków do latania.
Jeśli cała zabawa z OLT była wymysłem Plichty, powinno się go postawić przez wszystkimi, którzy teraz tracą pracę i tymi, co bilety pokupowali i na chwilę odwrócić wzrok . Jeśli ktoś wpadł na tak szatański pomysł, żeby tworzyć linię po to, aby zbankrutowała, ma totalne zero skrupułów, a jego egoizm sięga innej galaktyki.
Wiem, że ludzie w OLT byli pierwsza klasa, do tego zżyci ze sobą i wspólnie pracujący na sukces. W tym wypadku zepsuło się, i to błyskawicznie, od góry.
Oj Egon, taki duży a taki naiwny. OLT było świetne jako całość i beznadziejne w szczegółach. U mnie krąży np. opowieść jak to crew OLT wsiadł do autobusu OLT (888 od Gryfa), a tu kierowca mówi że wała, płacić za bilet albo won. Znaczy firma żałowała tych paru złotych dla staffu albo po prostu nikomu nie przyszło do głowy, że jak autobus jeździ z logo OLT, to mógłby w sumie wozić załogi za friko.
Cała masa jest takich rzeczy, które ludziskom nie przyszło do głowy i to stawia pod znakiem zapytania fachowość tych ludzików. Nie Frankowskiego, bo to był tylko frontman na etacie niegroźnego wariata, ale tam podobno pracowało paręset osób? Te paręset, które teraz wylewa krokodyle łzy na Facebooku.
PS. Jak pisałem tu na tym forum, że samochodziki nie są w ogóle otablicowane, prawie mnie zjedzono, a teraz każdy mądry że wiedział od początku?
Odcięto im kasę? A czy kiedykolwiek AG miał na tyle pieniędzy, żeby zafundować linii ten kredyt, o którym się mówiło? Daj spokój, dla wielu ludzi na tym forum to było od początku grubymi nićmi szyte. Zbyt piękne, żeby było prawdziwe
Ale teraz trochę żałuję, że nie szarpnąłem się na 198 pln, żeby zrobić jakiś round-trip z nimi, zanim padną. Prawda taka, że bałem się dawać im jakąkolwiek kasę z wyprzedzeniem.
Ja 05.04.2012 zapowiedziałem kleskę OLT Express na Goldenline w wątku: "OLT Express - porażka, nieporozumienie czy błąd analityka" i przez kilka miesięcy opluwano mnie, że jestem na usługach LOT itd...A teraz nagle cisza. Gdzie Ci obrońcy OLT Express ?
Jeśli pracownicy OLT Express nie dostawali diet i innych części wynagrodzeń od grudnia 2011 i milczeli - to naprawdę nie ma co ich żałować. Dopiero teraz pewnie wyjdą na jaw inne fakty, które pracownicy OLT Express trzymali tylko dla siebie....
Emocjonujesz się dość dziwnie - Ty versus "obrońcy" (nawet lojalny staff tam wrzucasz).
Konstrukcja projektu plus luzacki stosunek do ROIC wskazywały na przygotowanie do padu i to w formie bankructwa. Tym niemniej wszystko zależało od rzeczywistych intencji i faktycznej zasobności MP, a ta nawet prokuratorze grzebiącej w jego papierach najwyraźniej nie jest znana.
Piotr
Z tym tematem jest jak z Małyszem, jak wygrywał to wszyscy szał, hoł hoł i wogňle wow, a jak zaczęło mu kiepsko iść to od razu masa "fachowców" z tekstem a nie mówiłem że się skończy? Zaraz się pojawią artykuły w SE albo w Fakcie że pracowników więzili, torturowali i molestowali.
Grunt to siatkarze idą do przodu
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 03-08-2012 o 08:39
Zakładki