w dniu dzisiejszym czyta się to forum jak dobrą książkę sensacyjną A co do OLT - bardzo kibicowałem bo za 150pln i po 47min lotu byłem z KRK w GDN. Zapłaciłbym i 250PLN bo to niewiele drożej niż 1kl w PKP i o niebo krócej. Zawsze dziwił mnie jednak rozmach, a szczególnie często wspominany na tym forum catering. Po co rozdawać cokolwiek na trasie 1h? Lecąc na trasie KRK-GDN CC rozpoczynał wydawanie posiłku jeszcze na wznoszeniu i ledwo zbierał śmieci przy podchodzeniu do lądowania.
Pytanie również czy kiedykolwiek dowiemy się genezy tego projektu i jego celu - czy chodziło o ego właściciela, który zapragnął stworzyć linię lotniczą jak np. Branson i miał akurat kapitał w AG? A może to była pralnia pieniędzy na bardzo dużą skalę? Albo nieudolnie poprowadzone przedsięwzięcie, które zostało zniszone przez spisek mediów, banków i narodowego przewoźnika, któremu nie na rękę była konkurencja do lotów KRK-GDN za 900PLN? A może poprostu przyjęli złe założenia, nie potrafili poprowadzić tego przedsięwzięcia i nie docenili wpływu kryzysu na możliwości finansowania? Czas pokaże....
Call Center wypowiedziało umowę i już nie działa.
Brak kontaktu.
a to ciekawe kto kręci
UWAGA UWAGA NEWS! Dodzwoniłem się do Call Center godzina 21.41, Padło podstawowe pytanie: W jaki sposób mogę się domagać zwrotu pieniędzy ? Pan po podaniu numeru rezerwacji zapewnił, że dał zlecenie do zwrotu i w ciągu 2 tyg mam się spodziewać pieniędzy na karcie kredytowej z której została dokonana płatność .Co Wy na to? Sciema? Bo sam nie wiem co mam o tym myśleć Jakoś za łatwo poszło ...
Call Center istotnie umarło.
"W chwili obecnej połączenie z Call Center jest niemożliwe. Prosimy o kontakt w późniejszym terminie..."
Potem informacja o skasowaniu lotów ATRkami i piiipp piiip...
Gdyby linie były przeciążone na maksa to, tak mi się wydaje, nie dodzwonił byś się nawet do tej zapowiedzi...
Z racji tego, że wcześnie rano wstaję do "fabryki" spróbuję jeszcze raz przetestować.
Za www.oltexpress.com
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 27 lipca br. wszystkie rejsy regularne zostają zawieszone do odwołania, tym samym wstrzymana zostaje sprzedaż biletów lotniczych.
Wszystkim Pasażerom, którzy za pośrednictwem www.oltexpress.com lub OLT Express Call Center nabyli bilety na odwołane rejsy przysługuje prawo do zwrotu kosztów biletów.
Wszyscy Pasażerowie anulowanych rejsów zostaną osobiście powiadomieni o zmianach i przysługujących im prawach przez pracowników naszego Call Center.
Za wszystkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy.
Poczekajmy do jutra, może sie doczolgaja.
Dużo osób pisze ze zrobili dobra robotę i naklonili ludzi do latania, jak padną w takim stylu to raczej zrobią czarny PR lataniu po kraju, przeciętny Kowalski będzie sie bal ze linia lotnicza padnie, a PKP jest mierne ale funkcjonuje. Oby ludzie doczekali sie przelewów.
Edit, a jednak padło, Amen, ale forum ma przynajmniej oglądalność teraz 248 w zakładce o OLT
OLT ... dziękujemy, miło było Was gościć na naszym niebie..
Proponuje przyblokować forum na parę godzin bo się wiele informacji powtarza, wiele również nie wnosi nic do tematu.
Wszystkim zamierzającym coś dopisać radzę najpierw wczytać się we wcześniejsze posty.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 27 lipca br. wszystkie rejsy regularne zostają zawieszone do odwołania, tym samym wstrzymana zostaje sprzedaż biletów lotniczych.
Wszystkim Pasażerom, którzy za pośrednictwem www.oltexpress.com lub OLT Express Call Center nabyli bilety na odwołane rejsy przysługuje prawo do zwrotu kosztów biletów.
Wszyscy Pasażerowie anulowanych rejsów zostaną osobiście powiadomieni o zmianach i przysługujących im prawach przez pracowników naszego Call Center.
Za wszystkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy.
Poczekajmy z sensacyjnymi wiadomościami typu fakt i SE do czasu jutrzejszej oficjalnej informacji czy jest inwestor czy nie, takie gdybanie z poniekąd ciekawego tematu zaniża poziom tego forum do pasażer.com
Ich strona nie działa, prawdopodobnie za duże obciążenie serwerów.
Zakładki