Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 189
Like Tree15Likes

Wątek: Masz bilety na OLT Express? Poznaj swoje prawa!

  1. #21

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    OLTowi w sensie?
    Kwestia umowy z firmą obsługującą karty. Gdy kilka lat temu robiłem chargebacka sprzedawcy w USA to po czasie ten miał straszny żal, bo za $50 które odzyskałem on dodatkowo zapłacił drugie tyle "kary" (ale "po dobroci" nie chciał wcześniej oddać). W przypadku OLT to chyba i tak bez znaczenia, choć mimo wszystko chciałbym się mylić

  2. #22
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    OK, zatem relacjoinstrukcja dot. oferty K2 dla O2

    Jak pisałem wcześniej - znajdźcie sobie telefon co szybko robi redial. Jakieś 5 minut powisiałem na "zajętych". Potem muzyczka z centali Alcatela dobre 20 minut. Cała procedura trwa z 5 minut (miałem 5 osób do przebookowania):
    • Jak połączycie się z konsultantem to OD RAZU wysyłać mailem potwierdzenie rezerwacji od OLT na eurolot@contactcenter.pl Albo lepiej przed rozmową. Mail przebija się parę minut i jeżeli nie dojdzie do końca rozmowy to zostaniecie poproszeni o ponowny kontakt w ciągu 12tu godzin żeby zweryfikować cenę i dokonać płatności.
    • Przygotowane: data, skąd, dokąd, NUMER REZERWACJI OLT, nazwiska pasażerów oraz DATY URODZIN
    • Dyktujemy wszystko
    • Potem po sprawdzeniu maila przechodzimy do płatności: VISA albo MASTERCARD. Numer karty, CVV, Data ważności, posiadacz


    I po bólu Wakacje uratowane Ja bookowałem 2+3 osób z Gdańska do Krakowa 1.08 na 8:30 Cena 346,50 poszła bez mrugnięcia okiem (normalnie wychodzi 295 za sztukę)

    Powodzenia
    sven likes this.

  3. #23
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    I informacja z ULC:

    W nawiązaniu do komunikatu zamieszczonego na stronie internetowej www.oltexpress.com o zawieszeniu do odwołania od 27 lipca br. wszystkich rejsów regularnych realizowanych w ramach grupy OLT Express, a więc których przewoźnikiem operującym jest OLT Express Regional sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, oraz wstrzymaniem sprzedaży biletów lotniczych, a także licznymi artykułami prasowymi na ten temat, uprzejmie informuję iż w myśl przepisów rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004r. ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylającego rozporządzenie nr 295/91/EWG (Dz. Urz. UE L 46 z 17 lutego 2004 r.) pasażerowie, których to odwołanie dotyczy mają prawo wyboru pomiędzy zwrotem pełnego kosztu biletów, a zmianą planu podróży, na porównywalnych warunkach, do ich miejsca docelowego, w najwcześniejszym możliwym terminie lub w późniejszym terminie dogodnym dla pasażera, w zależności od dostępności wolnych miejsc.

    Ponadto pasażerowie, których to odwołanie dotyczy mają prawo do odszkodowania od obsługującego przewoźnika lotniczego w kwocie €250, chyba że zostali poinformowani o odwołaniu co najmniej dwa tygodnie przed planowym czasem odlotu albo przewoźnik lotniczy zaoferował im taką zmianę planu podróży, która umożliwia im wylot i dotarcie do ich miejsca docelowego w takim przedziale czasu w stosunku do planowego czasu wylotu i przylotu, która to oferta wyłącza albo ogranicza obowiązek odszkodowawczy przewoźnika.

    Pasażerowie, którzy nie otrzymają zwrotu albo zmiany planu podróży mogą złożyć, po uprzednim złożeniu reklamacji, skargę na naruszenie przez OLT Express Regional sp. z o.o. skargę na naruszenie przez tego przewoźnika przepisów w/w rozporządzenia. To samo dotyczy tych, którzy uważają, iż przewoźnik powinien wypłacić im odszkodowanie. Dla wszczęcia i prowadzenia postępowań i wydania decyzji administracyjnej nie stanowi przeszkody to, iż przewoźnik de facto zaprzestał wykonywać operacje lotnicze.

    Jednocześnie Komisja Ochrony Praw Pasażerów pragnie zauważyć, iż nie posiada wiedzy, czy zaprzestanie wykonywania operacji przewozu lotniczego przez OLT Express Regional sp. z o.o. (dawny: Jet Air sp. z o.o.; kod ICAO: JEA, kod IATA: O2) będzie miało jakikolwiek wpływ na funkcjonowanie sp. z o.o. OLT Express Poland z siedzibą w Warszawie (dawny: YES Airways sp. z o.o. kod ICAO: YAP), która oferuje rejsy charterowe, poza ugodzeniem w renomę znaku towarowego „OLT Express”.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 27-07-2012 o 12:11
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #24
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    ała - jeśli ludzie zostaną masowo wyedukowani i każdy z tych 65 tys (przewozili 130 tys miesięcznie ?) poprosi o 250Eur - to będą musieli wypłacić 16mln EUR odszkodowania. Mniej więcej 1/3 tego co zainwestowali do tej pory.
    Pitterek

  5. #25

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Do świadczeń należnych z Rozporządzenia (WE) 261/2004 zobowiązany jest przewoźnik obsługujący.

    Przewoźnikiem obsługującym jak rozumiem było OLT Express Regional Sp. z o.o., więc skoro wnoszą o upadłość to...
    sven likes this.

  6. #26
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Informacja wyciągnięta z komentarza na FB

    Informacja dla osób płacących kartą płatniczą Millenium (nie kredytową)- pieniądze są do odzyskania. Udajcie się do dowolnej placówki banku Millenium z wydrukowanym biletem, kartą z jakiej robiliście przelew. Musicie także przedstawić billing telefoniczny, że nie mogliście się do OLT dodzwonić. Uzyskacie go u swojego operatora komórkowego. Billing okazujecie w banku. Pani powiedziała, że nie będzie problemów.(...)
    Dodaję disclaimer, że Millennium to wyjątkowo niewyedukowana obsługa w placówkach i co oddział to wersja. Jedna dobra rada na pewno to zbieranie kwitów: np. zgłoszenie reklamacji

  7. #27

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    PKP-IC: dla osób z biletami na lot OLT - przejazd pociągiem ekspresowym lub ExpressInterCiy: podróż TAM - pełna cena, Z POWROTEM - tylko koszt miejscówki.

    http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/aktualnosci/pkp-intercity-pomoze-pasazerom-olt-express-z-niewykorzystanymi-biletami.html

  8. #28
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanko. Czy dobrze interpretuję, że jeśli nie dostanę maila/telefonu z potwierdzeniem odwołania rejsu najpóźniej 14-stego dnia przed dniem wylotu (jak rozumiem jest to dzień wylotu minus 14 dni a nie 14 dni przed dniem wylotu), to przysługuje mi te 250€ dodatkowo? I to jest 250 na pasażera, czy na lot?

  9. #29
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcoos Zobacz posta
    PKP-IC: dla osób z biletami na lot OLT - przejazd pociągiem ekspresowym lub ExpressInterCiy: podróż TAM - pełna cena, Z POWROTEM - tylko koszt miejscówki.
    PKP Intercity pomoże pasażerom OLT Express z niewykorzystanymi biletami - intercity.pl
    Czyli na Gdańsk - Warszawa można zapomnieć bo jeżdżą tylko TLK. Wchodzi w rachubę: Szczecin, Poznań, Wrocław.

  10. #30
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Czyli na Gdańsk - Warszawa można zapomnieć bo jeżdżą tylko TLK. Wchodzi w rachubę: Szczecin, Poznań, Wrocław.
    Warszawa Zachodnia
    Gdańsk Główny
    2012-08-14
    2012-08-14
    odjazd
    przyjazd
    06:34
    11:48
    05:14 0 EX
    Warszawa Zachodnia
    Gdańsk Główny
    2012-08-14
    2012-08-14
    odjazd
    przyjazd
    10:20
    16:57
    06:37 0 EX
    Warszawa Zachodnia
    Gdańsk Główny
    2012-08-14
    2012-08-14
    odjazd
    przyjazd
    12:30
    18:38
    06:08 0 EX
    Plus jeszcze 15:58 z przesiadką w Poznaniu, czas przejazdu też około 6 godzin.

    Wybór może niewielki, ale jakiś jest...

  11. #31
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jerry Zobacz posta
    Jeszcze jedno pytanko. Czy dobrze interpretuję, że jeśli nie dostanę maila/telefonu z potwierdzeniem odwołania rejsu najpóźniej 14-stego dnia przed dniem wylotu (jak rozumiem jest to dzień wylotu minus 14 dni a nie 14 dni przed dniem wylotu), to przysługuje mi te 250€ dodatkowo? I to jest 250 na pasażera, czy na lot?
    Łomatko z córką ... ludzie czytajcie ze zrozumieniem watek do ilus podstron wstecz. Jak matoly w kółko pytacie o to samo, watek ma kilkadziesiat podstron, wlaczacie sie w dyskusie po przeczytaniu 2 gora 3 postow wstecz.

    I co z tego, ze bedziesz miec teoretycznie racje ... ze ULC Cie poblogoslawi, namaści Sąd i co - komornik zlicytuje gacie JF czy MP? Nie trybisz, ze na te 250EUR nie bedzie kasy? Za chwile ustawi sie caly sznureczek wierzycieli "po swoje" ...
    Ostatnio edytowane przez sven ; 27-07-2012 o 13:57
    szczurwa likes this.

  12. #32
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Łomatko z córką ... ludzie czytajcie ze zrozumieniem watek do ilus podstron wstecz. Jak matoly w kółko pytacie o to samo, watek ma kilkadziesiat podstron, wlaczacie sie w dyskusie po przeczytaniu 2 gora 3 postow wstecz.

    I co z tego, ze bedziesz miec teoretycznie racje ... ze ULC Cie poblogoslawi, namaści Sąd i co - komornik zlicytuje gacie JF czy MP? Nie trybisz, ze na te 250EUR nie bedzie kasy? Za chwile ustawi sie caly sznureczek wierzycieli "po swoje" ...
    Primo - wątek ma 2 strony. Secundo, proszę o uściślenie mojej interpretacji, bo gdzie co jest napisane, to ja wiem, ale chodzi mi o detale.

    A na koniec - nie pytam, czy kasę odzyskam, czy nie, pytam, czy mi się należy i dokładnie na jakich warunkach, więc spuść napięcie, idź się przewietrzyć i jeśli nie masz nic do powiedzenia na temat, to zajmij się czymś pożytecznym.

  13. #33

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Tak, należy Ci się - podstawa prawna: http://www.konsument.gov.pl/files/rozp261-2004.pdf

    Nie, nie dostaniesz nawet grosza odszkodowania choćbyś na głowie stawał w swojej walce przeciwko OLT. OLT właśnie składa wniosek o upadłość, potem resztka tego co mają zostanie wypłacona lotniskom, leasingodawcom, itd., ale dla żadnego pasażera nie zostanie nawet złamany grosz.

  14. #34
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    No i wystarczy, dziękuję. To, czy należne mi dostanę, czy nie, to już oddzielna bajka.

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Zobowiązany z tytułu Rozporządzenia (WE) 261/2004 - przewoźnik obsługujący Regional - już zgłasza wniosek o upadłość.
    Nasz kontrahent - OLT Express Sp. z o.o. - na razie jeszcze nie, więc stąd są szanse na sam zwrot kasy.
    W dalszym zakresie reklamacje można pisać, ale moim zdaniem do OLT Express Sp. z o.o. - nie na podstawie Rozporządzenia (WE) 261/2004. Skracając: módlmy się wszyscy o natychmiastowy zwrot wpłaconej kasy.

    LOT póki co nas olewa - szkoda, że Skarb Państwa stać na oferowanie biletów za 99 złotych tym, co lecą z Krakowa nad morze, a tym co lecą z Warszawy nad morze to już nie.

  16. #36

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wypowiedź na fejsbuku sprzed 54 minut - nie wiem czy wierzyć
    OLT Express Małgorzata Wasiak, upadłość spółki OLT Express Regional, nie ma żadnego wpływu na wypłacanie pieniędzy Pasażerom za odwołane loty.54 minuuttia sitten ˇ

  17. #37
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Chciałem pochwalić (ale na razie wstępnie, co by nie mówić 'hop') EuroLOT. Dostałem mailowo zgodę na zamianę lotu OLT POZ-KRK na inny lot (HDF-KRK) operowany przez K2 (gdyż 'nie wiadomo czy POZ-KRK zostanie wznowione'). Być może wpływ ma na to:
    1) W pierwszą stronę lecę KRK-SZZ z K2
    2) K2 nie operuje SZZ-KRK w niedziele
    3) Obłożenie na HDF-KRK i tak jest słabe

    Marketingowo mogą być 2 pierwsze punkty, a realnie pewnie ten 3 .

    W każdym razie, jeżeli uda mi się potwierdzić temat na infolinii (zarezerwować lot), jest to bardzo miły gest ze strony K2. Poinformuję o wynikach, jeżeli ktoś będzie zainteresowany.


  18. #38

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    -

    Domyślnie

    Ważne info, pozwalam sobie wkleić w całości:

    Oświadczenie eCard S.A w sprawie publikacji dotyczących OLT Express Sp. z o.o.
    Szanowni Państwo,
    W związku z publikowanymi w mediach informacjami dotyczącymi sytuacji spółki OLT Express Sp. z o.o. oraz faktem, że w niektórych z tych publikacji pojawiają się informacje, iż zwroty na rzecz klientów tej spółki z tytułu niezrealizowanych usług realizowane będą m.in. przez eCard S.A. oświadczamy:

    Spółka eCard S.A. nie jest i nigdy nie była stroną żadnej umowy zawartej z OLT Express Sp. z o.o., dotyczącej świadczenia usług na rzecz tego podmiotu i nigdy nie wykonywała na rzecz OLT Express Sp. z o.o. usług płatniczych. W związku z powyższym eCard S.A. nie jest podmiotem właściwym i uprawnionym do dokonywania jakichkolwiek zwrotów na rzecz klientów spółki OLT Express Sp. z o.o.

    Z poważaniem,
    Zespół eCard S.A.

  19. #39

    Dołączył
    Jul 2012

    Domyślnie

    Czy ELO które oferuje loty dla OLT-owców również na trasie WRO-GDN-WRO (miałem lecieć 21.08.) dotyczy lotów również z tą datą i dla osób które mają tylko (albo aż) opłaconą rezerwację czy tylko dla osób które się odprawiły i mają już bilet??

    Nie mogę pojąć jednego, jak taka firma rozpoczynająca działanie z takim "rozmachem" może zdechnąć po niecałych 3 miesiącach Jeśli tak się dzieje to komu można jeszcze zaufać? Rozumiem upadłość po roku, dwuch, pięciu ale po 3 miesiącach?? Dla mnie jest to normalny "wałek" którego nikt w tym kraju nie kontroluje. Od czego są te wszystkie instytucje kontrolujące? ULC teraz zabrał im koncesje?? Trochę poniewczasie, to tak jak by się chciało ugotować jajko które właśnie się zjadło.

    Zawsze jeszcze pozostaje "bramka Nr 2" Zbiorowy pozew.

  20. #40
    mk
    mk jest nieaktywny
    Awatar mk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mcgiwer Zobacz posta
    Czy ELO które oferuje loty dla OLT-owców również na trasie WRO-GDN-WRO (miałem lecieć 21.08.) dotyczy lotów również z tą datą i dla osób które mają tylko (albo aż) opłaconą rezerwację czy tylko dla osób które się odprawiły i mają już bilet??
    Miałem w OLT GDN-WRO 20.08. W czasie rozmowy z konsultantką z Call Center Eurolotu dowiedziałem się, że mogę polecieć w terminie +/- 2 dni od pierwotnej daty wylotu (Eurolot nie oferował rejsu 20.08). Po wysłaniu na eurolot@contactcenter.pl maila z moją rezerwacją z OLT zapłaciłem kartą za lot 21.08 płacąc tyle, ile kosztowało pierwotnie to połączenie w OLT.

Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 29-11-2012, 21:06
  2. 12-11-2012, 19:16
  3. 25-10-2012, 22:43
  4. 15-10-2012, 09:10
  5. 21-09-2012, 19:52
  6. 13-09-2012, 11:33
  7. 04-09-2012, 20:41
  8. 04-09-2012, 11:37
  9. 22-08-2012, 21:01
  10. 18-08-2012, 15:17
  11. 01-08-2012, 19:30
  12. 31-07-2012, 09:31
  13. 30-07-2012, 15:55
  14. 27-07-2012, 12:50
  15. 27-07-2012, 12:40
  16. 27-07-2012, 11:59
  17. 27-07-2012, 11:59
  18. 27-07-2012, 11:55
  19. 27-07-2012, 11:13
  20. 27-07-2012, 11:03
  21. 27-07-2012, 11:02
  22. 27-07-2012, 10:43
  23. 27-07-2012, 10:35
  24. 27-07-2012, 10:22
  25. 27-07-2012, 10:20
  26. 27-07-2012, 10:10
  27. 27-07-2012, 09:42
  28. 27-07-2012, 09:32
  29. 27-07-2012, 09:25
  30. 27-07-2012, 09:16
  31. 27-07-2012, 09:13
  32. 27-07-2012, 09:09
  33. 27-07-2012, 09:05
  34. 27-07-2012, 09:01
  35. 27-07-2012, 08:49
  36. 27-07-2012, 08:49
  37. 27-07-2012, 08:48
  38. 27-07-2012, 08:44
  39. 27-07-2012, 08:39
  40. 27-07-2012, 08:35
  41. 27-07-2012, 08:34
  42. 27-07-2012, 08:31
  43. 27-07-2012, 08:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •