Eurolotem latają klienci kilku biur podróży nie tylko z Alfastar także to nie takie proste.
Eurolotem latają klienci kilku biur podróży nie tylko z Alfastar także to nie takie proste.
Dziwniejsze jest to, że np. w środę o 4:00 leci ELO do AYT z GDN, czarterujące biura to m. in. Rainbow Tours, Bee Free, Neckermann itp. a Alfa star leci z Corendonem o 7:30.
Ale jakie to ma znaczenie? Czartery u nas to jest płynny rynek, klient bardzo mało płacący i żadne biuro podróży się nie wygłupia w obiecywanie, że poleci się tymi czy tamtymi "liniami".
Tu nie chodzi o to czy poleci tymi czy tamtymi, tylko, że Alfa Star wzięło się za robienie linii lotniczej, choć słabo im to idzie, to dla mnie dziwne jest, że sprzedali miejsca innym w swoich samolotach, a sami korzystają z innych przewoźników, kiedy w ten sam dzień leci 4YOU. Sprzedali drożej te miejsca niż kupili w ENT? Jeśli tak, to przecież ten cały twór i tak powinien generować większe koszty niż ENT, więc i tak marny zarobek, dodatkowo branie piętrowego ACMI musi przecież słono kosztować.
Small Planet ruszył z pomocą.
SP-HAE leci z WAW jako ELO6135.
Z Wilna do WAW leci LY-SPD jako ELO9605.
Pzdr. Marcin
A czy gdzieś da się sprawdzić, jaki samolot leciał dziś o 14:40 z Wrocławia na Rodos jako ELO 6223?
Wybaczcie być może głupie pytanie, ale w tych sprawach jestem wciąż jeszcze laikiem ; )
LY-LGC B733
Choćby tutaj:Online aviation database - Flightradar24
W ostatniej linijce po wpisaniu numeru lotu pojawi się historia z lotami na danej trasie, jaki leciał samolot + trasa po jakiej leciał, prędkość, wysokość itp. Czasami zdarzy się, że nie znajdzie jakiegoś lotu, ale większość można odszukać.
a tak z ciekawości jak to jest, że niby mamy szczyt przewozów a da się samolot od konkurencji "pożyczyć"?
Small ma w PL 5 samolotów + 1 llitewski na standby jak coś się wysypie. Ma tylko 2-3 planowane rejsy w tygodniu. Reszta jest dostępny na łatanie dziur i acmi.
G
Zakładki