Strona 1 z 11 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 220

Wątek: Yes Airways

  1. #1
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Yes Airways


    Polecamy

    Yes Airways to nowa polska linia czarterowa. Jako spółka prawa handlowego działa od 16 września. Kapitał spółki jest w 100% polski.

    Flota linii będzie jednolita. Będą ją stanowiły Boeingi B757-200er z 228 miejscami w klasie ekonomicznej, lub 10 w klasie Komfort i 207 w klasie ekonomicznej. Drugi wariant z klasą Komfort będzie dostępny w sezonach zimowych na połączeniach dalekiego zasięgu.

    W 2010 roku będą 1-2 samoloty, rok później ich ilość wzrośnie do 2-3.

    Bazą linii będzie warszawskie Okęcie, ale operacje lotnicze w sezonie Lato 2010 będą wykonywane również z portów regionalnych.

    Destynacjami docelowymi w 2010 będą lotniska w Egipcie, Turcji, Grecji i Hiszpanii.

    Malowanie samolotu będzie przedstawione po nowym roku.

    Pierwszy lot planowany jest na kwiecień 2010.
    pasazer.com
    No to robi się ciekawie.
    Najpierw Enter Air teraz oni.

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    WOW, fajną flotę będą mieć...jak AIP.
    A jeszcze tak się zastanawiam czy to nie jest czasem efekt proponowanych a tymczasowo odrzuconych zmian w prawie przewozów czarterowych do i z Polski?

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    WOW, fajną flotę będą mieć...jak AIP.?
    Chodziło Ci o Prima Charter?

  4. #4

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    www.yesairways.pl Proszęęęęęęęęęęęę....
    Time flies, so do I.

  5. #5
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Hmm całkiem pokażna ta siatka połączeń...

    ps; Z tego co zauważyłem to brzuch, aż do linii okien będzie błękitny.
    A na stateczniku pionowym wielki napis YES

    http://www.yesairways.pl/index.php?o...mid=14&lang=pl

  6. #6
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    WOW, fajną flotę będą mieć...jak AIP.
    Gdzies tam kiedyś wyczytałem że Jacek Łyczba który jest prezesem i jedynym udziałowcem (o skromniuteńkim kapitale) YES Airways latał w Air Italy na 767. Może więc współprace z macierzystym Air Italy podejmie YES zamiast AIP ?
    Łyczba był kiedys prezesem Aeroklubu Ziemi Piotrkowskiej.
    Ostatnio edytowane przez Quantas ; 11-12-2009 o 00:07



  7. #7

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    A to nie jest dżołk jakiś? Strona do najładniejszych nie należy, zdjęcia mają jakieś takie jakby robione przypadkowo, zero konkretnych informacji a strona dość topornie postawiona na joomli (zwłaszcza wykorzystując jej defaultową ikonę). Już nie mówiąc o wykorzystaniu materiałów innych stron vide te dwa rysunki:
    http://www.yesairways.pl/images/stor...t.lotniczy.png
    Port Lotniczy Wrocław

  8. #8

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Myślę, że nietrudno zauważyć, że jest to strona startowa. Zapewne odpowiedź na szybkie odpalenie strony przez Enter Air. Ale z siatką połączeń trochę przesadzili....takie wishful thinking....
    Time flies, so do I.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Ale tą mapkę połączeń na stronie głównej to mają fajnie "czytelną" ! Esy floresy. Nie wiecie czy ktoś już zakontraktował z nimi jakieś loty? Bo dość późno wchodzą na rynek i na sezon 2010 ciężko będzie im się wkręcić.

  10. #10

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Gdzies tam kiedyś wyczytałem że Jacek Łyczba który jest prezesem i jedynym udziałowcem (o skromniuteńkim kapitale) YES Airways latał w Air Italy na 767. Może więc współprace z macierzystym Air Italy podejmie YES zamiast AIP ?
    Łyczba był kiedys prezesem Aeroklubu Ziemi Piotrkowskiej.

    Nieprawda, nigdy nie latał w AIP

  11. #11
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    Ale tą mapkę połączeń na stronie głównej to mają fajnie "czytelną" ! Esy floresy. Nie wiecie czy ktoś już zakontraktował z nimi jakieś loty? Bo dość późno wchodzą na rynek i na sezon 2010 ciężko będzie im się wkręcić.

    W systemach rezerwacyjnych Yes Airways sie nie pojawia, a Enter Air juz tak.
    Zobaczymy co z tego wyniknie, ale raczej będzie skromnie. Na razie na stronce w dziale partnerzy... pusto.
    pasażer


  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez first Zobacz posta
    W systemach rezerwacyjnych Yes Airways sie nie pojawia, a Enter Air juz tak.
    No właśnie, zastanawia mnie jedno (mam nadzieję że nie uprawiam teorii spiskowej), czy wysyp polskich przewoźników czarterowych nie jest działaniem, za którym jednak stoi obcy kapitał przewoźników spoza UE, w związku z planowaną propozycją zmian w prawie przewozów czarterowych? (o czym było już w innym wątku)
    Taka moja luźna dygresja...ale może się mylę.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 11-12-2009 o 10:44 Powód: orto

  13. #13

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie, po prostu kilku ludzi siedzących w biznesie od zawsze znudziło się tegorocznymi wakacjami, i stwierdzili że linie sobie założą.

  14. #14
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Zamierzają zacząć od jednego-dwóch 752 i się rozwijać. Ciekawe czy nie podzielą losów innych przewoźników którzy też z podobnymi ambicjami podobnie zaczynali... Trzymam kciuki, 757 bardzo ładne są, miło byłoby częściej je u nas widywać i to ze znakami SP-...
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  15. #15

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Mysiadło
    Wpisów
    7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Zamierzają zacząć od jednego-dwóch 752 i się rozwijać. Ciekawe czy nie podzielą losów innych przewoźników którzy też z podobnymi ambicjami podobnie zaczynali... Trzymam kciuki, 757 bardzo ładne są, miło byłoby częściej je u nas widywać i to ze znakami SP-...
    757 to racuchy - za dużo się już psują,silniki PW to złomy.Samoloty nie są nowe i według mnie i to co na nich przepracowałem, nie ma co ich uszczęśliwiać na siłę,dzisiaj sypię się to a jutro co innego,małe rzeczy a potrafią zagotować krew w człowieku.

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    A podobno, wedle statystyk miał najmniej wypadków z całej rodziny B. Bodajże zarejestrowano tylko 8 wypadków. Także może nie aż takie racuchy

  17. #17
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Do tego bardzo popularne na czarterach.Zasieg niezly.Dzwiek silnika-Bezcenne. Sylwetka miodzio.Dlugo by wymieniac
    Come on Arsenal--))

  18. #18
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ambitne plany jak na jednoosobową spółkę z o.o. z kapitałem 50.000 pln.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Niech próbuje jak chce.
    Może sie uda

  20. #20
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    No racja. Chociaż to naprawdę odważne.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

Strona 1 z 11 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •