TAP na A330 »   29.04. TAP na A330 w WAW        B747 AIR INDIA »   26.04 B747 Air India w WAW   

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 69
Like Tree36Likes

Wątek: Enter Air planuje pozyskanie szerokokadłubowca.

  1. #21
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie


    Polecamy

    Zapotrzebowanie jest, pytanie tylko czy na tyle duże aby zapewnić ciągłość lotów. Bo z drugiej strony latanie na 738 BKK-WAW przez AMD, MCT i RZE (tak w rozkładzie było tylko jedno lądowanie, ale jak to bywa z wiatrami). Ponadto katering wraz z wodą kończy się często po 1/3 lotu na tej trasie.

  2. #22
    Awatar master

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    T.G.

    Domyślnie

    Anna Jakubczyk: Jak Pan ocenia polski rynek charterowy? Jakich zmian należy oczekiwać w roku bieżącym? Jak Pana zdaniem rynek ten będzie się rozwijał w ciągu najbliższych 4-5 lat?

    Grzegorz Polaniecki: Polski rynek czarterowy rozwinął się przez ostatnie dwa lata (pomimo globalnego kryzysu) dzięki przejęciu inicjatywy przez polskie linie lotnicze, które doprowadziły do spadku cen przelotów. Polacy bardzo lubią podróżować i zwiedzać inne kraje i jestem przekonany, że rynek ma szansę na dalszy stabilny rozwój. Oferty polskich biur podróży są coraz lepsze, a ceny coraz niższe. To jest recepta na sukces. Ten rok rysuje się bardzo ciekawie i polscy turyści będą mieli do dyspozycji na prawdę super ofertę turystyczną.

    Jeśli chodzi o prognozy na przyszłość musimy pamiętać, że każdy rynek podlega cyklom koniunkturalnym i z pewnością wzdłuż wzrostowej linii trendu będą występowały wahania. Trudno określić jak długi będzie cykl rynku w Polsce, gdyż jest on stosunkowo młody i jeszcze trochę niestabilny. Należy jednak zakładać stały rozwój rynku polskiego w długim horyzoncie czasowym.

    A jak na tym tle wyglądają wyniki Enter Air?
    Enter Air jest dziś liderem rynku i wraz ze swoimi partnerskimi biurami podróży bardzo mocno przyczynia się do jego wzrostu. Nasi partnerzy rosną dynamicznie i dzięki dużemu wolumenowi mogą oferować bardzo niskie ceny za najlepsze hotele, czy pakiety turystyczne. Celem naszej pracy jest tworzenie jak najlepszej oferty turystycznej w cenach dostępnych dla polskiego turysty.

    Jakie są najważniejsze Wasze zamierzenia w bieżącym roku?

    Naszym najważniejszym zadaniem w bieżącym roku jest poprawa jakości. Sprowadzamy nowsze samoloty. Na większości samolotów wymieniamy fotele na bardzo komfortowe siedzenia skórzane, które kupujemy od Lufthansy. Nasze samoloty będą oferowały najlepszy produkt na polskim rynku. Zgodnie z naszą strategią rozwoju, w tym roku wchodzimy też na rynki zagraniczne, między innymi do Francji. Mamy nadzieję na bardzo udany rok.

    Enter Air stał się niekwestionowanym liderem polskiego rynku charterowego. Czy chcecie tę pozycję utrzymać? W jaki sposób? Kogo uważacie za głównego konkurenta?
    Tak. Chcielibyśmy utrzymać pozycję lidera na polskim rynku, gdyż jest on naszym najważniejszym rynkiem, jednak nie za wszelką cenę. Sukces naszej strategii nie wymaga zajmowania pozycji lidera, chociaż oczywiście jest to pozycja dająca pewne dodatkowe punkty przy wycenie firmy. Ale najważniejsza jest rentowność i skuteczne wykorzystanie obecnej sytuacji na rynku polskim i europejskim.

    Trudno jest wyłonić głównego konkurenta. "Konkurenci" szybko się zmieniają. Przychodzą i odchodzą zanim zdążymy się im przyjrzeć. Nasz model biznesowy zakłada, że konkurencja będzie zawsze, więc po prostu robimy swoje.

    Rozwijacie stopniowo rynek przewozów dalekiego zasięgu, przede wszystkim zimowych. Jak to wygląda w bieżącym sezonie? Jakie macie plany na przyszłość?


    Przewozy dalekodystansowe mają duży potencjał, jednak obsługa tego typu tras jest bardzo trudnym tematem. Nasze samoloty wąskokadłubowe są najbardziej efektywne na świecie, ale cały czas szukamy jeszcze lepszych rozwiązań. Pracujemy z producentami samolotów nad odpowiednią konfiguracją samolotu dalekodystansowego, dopasowanego do miejsca geograficznego Polski. Celem jest uzyskanie wygodnego i taniego środka transportu dla polskiego pasażera.


    Jaka jest Pana wizja Spółki za 3-5 lat? Czy myślicie o ewentualnym wejściu na giełdę?

    Istnieją różne formy finansowania w zależności od momentu życia firmy. Sztuką jest korzystanie z najbardziej efektywnych form finansowania na odpowiednich etapach rozwoju i oczywiście fundusze z giełdy mają swój optymalny moment. Decyzja o wejściu na giełdę nie zależy tylko od czasu istnienia firmy. Determinantem momentu wejścia na giełdę będzie potrzeba wynikająca ze strategii rozwoju Enter Air.

    Jakie są wasze plany krótko i średnio terminowe w odniesieniu do floty?

    9 marca przyleciał nasz kolejny samolot B737-800. A przed sezonem lato musimy sprowadzić jeszcze dwa samoloty B737-400, do obsługi naszych kontraktów w Polsce i za granicą. Rozwój naszej floty wynika z potrzeby ciągłego odnawiania floty oraz z zapotrzebowania rynków, na których działamy. Przewidujemy nasz ciągły, zrównoważony rozwój.

    Czy uważa Pan, że linie charterowe będą zmuszone do stopniowego rozwoju sprzedaży własnych - detalicznych, stając się liniami hybrydowymi? Czy konkurencja ze strony typowych tanich linii, rozwijających połączenia do miejscowości typowo wakacyjnych, będzie coraz ostrzejsza?
    Linia lotnicza składa się z dwóch elementów: z operatora lotniczego o określonym profilu floty oraz z operatora komercyjnego, który sprzedaje pojemność samolotów. Mamy do dyspozycji kilka form sprzedaży i kanałów dystrybucji dostosowanych do określonych grup odbiorców na rynku. Można sprzedawać pojemność całych samolotów, bloki miejsc oraz pojedyncze fotele. Jest naturalnym, że linie lotnicze będą wykorzystywały wszystkie dostępne modele sprzedaży używając odpowiednich kanałów dystrybucji.

    Produkt na liniach czarterowych jest skrojony na miarę dla ludzi szukających taniego, wygodnego, ciekawego, bezpiecznego i przede wszystkim bardzo profesjonalnie przygotowanego wypoczynku. Produkt turystyczny linii regularnych pasuje ludziom, którzy chcą zapłacić trochę drożej za hotel, lub spać w gorszym hotelu, ale za to mieć satysfakcję samodzielnego mierzenia się z organizacją wypoczynku. Jest coraz większa grupa turystów, którzy chcą sami tworzyć swój plan wakacyjnej przygody i dla takich ludzi warto tworzyć ofertę przelotu. Enter Air bardzo docenia turystów indywidualnych i dlatego już wkrótce na niektórych trasach otworzymy sprzedaż pojedynczych biletów. Zapraszamy.
    źródło: PRTL.pl - Polski Rynek Transportu Lotniczego - portal lotniczy - wiadomości z polskiego rynku lotniczegpo - lotnicze newsy - ciekawostki lotnicze - raporty lotnicze - publikacje - branĹźa lotnicza - lotnictwo w Polsce - statystyki lotnicze

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czyli samolot musi być krótki, napakowany gęsto miejscami ale jednocześnie mieć duży zasięg i mało palić

    Czyli 787-8 albo A330-200
    mikii77 likes this.

  4. #24
    Awatar NovemberYankee

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    EPPO/POZ

    Domyślnie

    A biorąc pod uwagę ceny i dostępność - wychodzi, że będzie A332
    "I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"

  5. #25
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Niedlugo moze byc troche do wziecia po BMI Baby.
    Come on Arsenal--))

  6. #26
    Awatar Expat

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EGTK \ EPLL

    Domyślnie

    BMI Baby lata tylko na 733 i 735 bodajże.
    Jeśli Enter weźmie coś szerokiego to pewnie 767

  7. #27
    Awatar Blank

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ZCH
    NIKON D5100, , MTO 11CA

  8. #28
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Tez niedlugo Pa Pa. To i troche maszyn wejdzie na rynek
    Come on Arsenal--))

  9. #29

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Tylko a332, reszta zostaje w BA.

  10. #30
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    No i ta maszynka pewnie by pasowala Enter Air Jak kolega smnutka stwierdzil wyzej
    Come on Arsenal--))

  11. #31
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Wracajac do watku. Biara cos wiekszego? Czy na razie cisza
    Come on Arsenal--))

  12. #32
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Gadałem z załogą wczoraj piloci twierdzą że odrzucili możliwość A330 jak już to będzie Benek...
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  13. #33
    Awatar Rataj

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    EPZN/EPZP

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek55 Zobacz posta
    Gadałem z załogą wczoraj piloci twierdzą że odrzucili możliwość A330 jak już to będzie Benek...
    Szkoda, moim zdaniem A330 byłby raczej lepszy, ale w sumie Boeing to Boeing Pożyjemy, zobaczymy

  14. #34

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Kielce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rataj Zobacz posta
    Szkoda, moim zdaniem A330 byłby raczej lepszy, ale w sumie Boeing to Boeing Pożyjemy, zobaczymy
    Czy wiadomo coś kiedy miałoby nastąpić wprowadzenie nowego samolotu do floty przewoźnika?
    Pozdrawiam
    Hothead.

  15. #35

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hot.head Zobacz posta
    Czy wiadomo coś kiedy miałoby nastąpić wprowadzenie nowego samolotu do floty przewoźnika?
    Pewnie nie w tym roku bo mamy już lipiec, ale może na wiosnę przyszłego? Zakładając że pewnie obsługiwałby Karaiby, Amerykę Południową, Afrykę z Azją to zapotrzebowanie na loty w tamte rejony świata jest zdecydowanie większe zimą/wiosną jak latem. Teraz króluje Europa, Kanary, Turcja i Egipt. Więc pewnie jak coś będzie na rzeczy to pod koniec roku.

  16. #36
    Awatar 9mati93

    Dołączył
    Oct 2012
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Moim zdanie to napewno będzie jakiś nowszy ''763 albo 762'' mogli by z Katowic albo jakiś innych portów regionalnych otworzyc połączenie np ; do Punta Cana albo Varadero bo jesli sie nie myle ten region europy lubi latac w dalekie podróze a do Berlina albo Frankfurtu troszke daleko ..Wracając do tematu raczej będzie to 763 bo jest nowszy,bardziej ekonomiczny i większy :] a pozatym za nie długo będą do ''wzięcia'' po Locie tylko trzeba zmienic konfiguracje . :]

  17. #37
    Awatar pablo2208

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    W tym roku nie będzie żadnego szerokiego kadłuba.
    Pozdrawiam Pablo



  18. #38
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 9mati93 Zobacz posta
    Punta Cana albo Varadero bo jesli sie nie myle ten region europy lubi latac w dalekie podróze a do Berlina albo Frankfurtu troszke daleko . :]
    Prezes Pamuła by polemizował, w końcu Górny Śląsk lata tylko do Egiptu i Tunezji....
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  19. #39
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 9mati93 Zobacz posta
    Moim zdanie to napewno będzie jakiś nowszy ''763 albo 762'' mogli by z Katowic albo jakiś innych portów regionalnych otworzyc połączenie np ; do Punta Cana albo Varadero
    Chłopie, najpierw wysyłasz EMB170 do Egiptu teraz łączysz szerokim kadłubem Katowice z Kubą... Fantazję to ty masz.
    gregory3217 likes this.

  20. #40
    Awatar 9mati93

    Dołączył
    Oct 2012
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Chłopie, najpierw wysyłasz EMB170 do Egiptu teraz łączysz szerokim kadłubem Katowice z Kubą... Fantazję to ty masz.
    Najpierw sie naucz czytac a potem sie wypowiadaj :] wcalnie e 70,tylko e95 i na bliżesze trasy np : Chorwacja ?? a dlaczego nie Ktw z Kubą Połączenie do Kenii i Tanzanii już mamy:] wiec nie widze powodu do oburzeń z twojej strony ?! A to by był nawet ok pomysł z e 95 bo Lot Charters to fajna linia i szkoda by było ją pożegnac :]

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •