KONKURS »   Konkurs galerii lotnictwo.net.pl   

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 69
Like Tree36Likes

Wątek: Enter Air planuje pozyskanie szerokokadłubowca.

  1. #41
    Awatar pablo2208

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez 9mati93 Zobacz posta
    Najpierw sie naucz czytac a potem sie wypowiadaj :] wcalnie e 70,tylko e95 i na bliżesze trasy np : Chorwacja ?? a dlaczego nie Ktw z Kubą Połączenie do Kenii i Tanzanii już mamy:] wiec nie widze powodu do oburzeń z twojej strony ?! A to by był nawet ok pomysł z e 95 bo Lot Charters to fajna linia i szkoda by było ją pożegnac :]
    Tak jak Ci ktoś już pisał, bardziej opłaca się wsadzić 180 czy 189 osób do B737 czy A320 niż te 110 do E-jeta.
    Pozdrawiam Pablo



  2. #42
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 9mati93 Zobacz posta
    Najpierw sie naucz czytac a potem sie wypowiadaj :] wcalnie e 70,tylko e95 i na bliżesze trasy np : Chorwacja ?? a dlaczego nie Ktw z Kubą Połączenie do Kenii i Tanzanii już mamy:] wiec nie widze powodu do oburzeń z twojej strony ?! A to by był nawet ok pomysł z e 95 bo Lot Charters to fajna linia i szkoda by było ją pożegnac :]
    Wszystko jedno czy Egipt czy Chorwacja - napisano Ci już że te maszyny są za drogie w użytkowaniu na czartery. Szybkie sprawdzenie czy jakakolwiek linia czarterowa lata na tym typie powinno dać Ci do myślenia.

    Do Kenii i Tanzanii lata się dlatego bo właśnie można tam dolecieć na 737 (lecisz nad lądem i robić międzylądowanie na tankowanie). Tak jak już wielu ludzi którzy się autentycznie na tym znają napisało - rynkiem czarterów rządzi cena. Włącznie z wszystkimi arabskimi "wynalazkami" - ludzie popsioczą popsioczą ale następny raz też polecą bo wycieczka do Hurghady kosztuje tam parę stów mniej.

    Jak już pisano - rata leasingowa na szeroki kadłub to 4x tyle co 737 czy A320. Ktoś musi za to zapłacić, jakoś trzeba nazbierać grube potoki na tą Dominikanę czy Kubę. Jakby były 365 dni w roku to te maszyny już by latały.

    Warto zgłębić ten i inne wątki, zobaczysz że na sporo takich pytań i dywagacji odpowiedzi już są.
    GoldenDave likes this.

  3. #43
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Transaero lata na 747 czarterami np. na Rodos, do Barcelony, do Turcji itp. Może z całego kraju by się nazbierało pasażerów na takie loty.

  4. #44
    Awatar 9mati93

    Dołączył
    Oct 2012
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Już wiem bo to kiepski pomysł z e-jetami na chartery :] ale wiesz czasami to leci te 300 na 2 samoloty np z Ktw ,Poz WAW ? do Egiptu czy gdzie indziej ale czy z tych samych biur to jest jedno bo biura wykupują miejsca w samolocie ;] ale nawet jeśli była by ta Dominikana to myśle że by był to dobry kierunek na zime a w lato to zawsze by latał ten 767 ? do Egiptu ale zawsze jest to większy koszt ;]

  5. #45
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Coś czuję że zbliża się czas na porządne przewietrzenie tego wątku...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  6. #46
    Moderator Photo Screener
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPMM/EPBC/EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Transaero lata na 747 czarterami np. na Rodos, do Barcelony, do Turcji itp. Może z całego kraju by się nazbierało pasażerów na takie loty.
    Turystyka z Rosji do Turcji czy na Costa Brava/del Sol to jest zupełnie inny kaliber wolumenu.
    GoldenDave likes this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  7. #47
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tigga Zobacz posta
    Jak już pisano - rata leasingowa na szeroki kadłub to 4x tyle co 737 czy A320.
    Z moich obserwacji wynika, że dla klienta czarterowego nie ma znaczenia czym leci (mam na myśli zasięg morza śródziemnego). Zatem jaki jest sens utrzymywać droższy samolot?
    Dalekie kierunki:
    Szeroki kadłub ma latać na dalekie kierunki bo po to został stworzony? Tylko rynek musi być na taki samolot. W Polsce nie ma rynku czarterowego dla samolotów szerokokadłubowych. Są zapędy 738 gdzieś dalej i to jakoś lata ale mordęga jest - takie dziadowanie. Jeśli polskie biura podróży będą bardziej globalne oraz gdy społeczeństwo będzie bardziej zamożne to może to przynieść efekt szerokiego kadłuba. W przypadku takiego Neckermanna można powiedzieć, że to się sprawdza. Latają z FRA a LH im dowozi paxów z całej Europy. Dodatkowo klient niemiecki jest bogaty. Czyli na tym przykładzie widać, że linia czarterowa działa podobnie jak tradycyjna z własnym HUBem. Czy u nas tak jest?
    mikii77 likes this.

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Powiedzmy sobie szczerze, że w klasie bydlęcej nie ma wielkiej różnicy w komforcie między szerokim i wąskim kadłubem. Różnica jest w C, ale w czarterach C z reguły nie ma. Jedyny plus lotu szerokim polega na tym, że ma większy zasięg -> nie trzeba międzylądowania -> krótszy czas podróży. U nas rynek ma na tyle wysoką elastyczność cenową popytu, że nie dopłaci tyle, żeby opłaciło się wziąć w leasing szerokiego na czartery.

  9. #49

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Powiedzmy sobie szczerze, że w klasie bydlęcej nie ma wielkiej różnicy w komforcie między szerokim i wąskim kadłubem. Różnica jest w C, ale w czarterach C z reguły nie ma. Jedyny plus lotu szerokim polega na tym, że ma większy zasięg -> nie trzeba międzylądowania -> krótszy czas podróży. U nas rynek ma na tyle wysoką elastyczność cenową popytu, że nie dopłaci tyle, żeby opłaciło się wziąć w leasing szerokiego na czartery.
    a moim zdaniem jest różnica przy długodystansowych lotach, bo jednak 12 h w większej przestrzeni inaczej wpływa na psychikę niż w wąskokadłubowcu - zawsze więcej wizualnie miejsca, mimo ze nogi ściśnięte tak samo...ale chociaż w kołko można pospacerować

    no, ale temat upadł B767 ? Bo lot do Tajlandii z 3 stopami to mało fajne doświadczenie, nie wspominając o wiecznie brakującej wodzie, kanapkach itd...no bo gdzie tyle cateringu spakować....?

  10. #50
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Dokładnie, to nie chodzi o komfort, szerokość itp. tylko o to, żeby czarter wystartował np. z Warszawy i doleciał do Bangkoku bez międzylądowań.

  11. #51
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Enter Air planuje pozyskanie szerokokadłubowca.

    Dokładnie tak. Zasięg, udzwig, liczba wózków na pokładzie i co równie ważne czytając opinie: liczba toalet.

    No ale dopóki bedą chętni na latanie z dwoma stopami, dopóty linie bedą latać na 737.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 13-01-2013 o 20:45
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  12. #52
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Chybie

    Domyślnie

    Mam za sobą lot WAW-SSH-MBA by 737 Eurocypria i powiem krótko, nigdy więcej !! W tamtą stronę udało się dostać miejsce przy wyjściu awaryjnym więc było znośnie ale powrót to był koszmar. Na pokładzie był pewien znany Profesor, biedny miał chyba problemy z kręgosłupem ale na szczęście było kilka wolnych miejsc i dzięki uprzejmości pasażerów udało się wygospodarować dla niego 3 wolne miejsca obok siebie i podróż spędził leżąc na plecach. Dramat, ciekawe ilu jest chętnych, którzy wybrali taki przelot kilka razy.
    UL984 UN744 UM984



  13. #53
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ja oglądałem wycieczkę do Tajlandii i Kambodży z Rainbow, cena była niezła, program fajny, ale przelot Enterem do Bangkoku, więc od razu odpuściłem.

  14. #54
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Chybie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Ja oglądałem wycieczkę do Tajlandii i Kambodży z Rainbow, cena była niezła, program fajny, ale przelot Enterem do Bangkoku, więc od razu odpuściłem.
    Ja również zastanawiałem się nad tą opcją ale po Kenijskich doświadczeniach dałem sobie spokój. Dziwię się, że BP godzą się na to.
    UL984 UN744 UM984



  15. #55
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A mój znajomy niedawno był na objazdówce po Tajlandii z Rainbow i latali Turkishem jak biali ludzie
    Kiedyś, parę lat temu jak lataliśmy do Kenii z TUI, to lecieliśmy przez AMS Kenya Airways, a do Meksyku z Neckermanna też przez AMS Martinairem.
    Teraz jakoś tak się porobiło, że 737 obsługuje wszystko.

  16. #56
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Chybie

    Domyślnie

    Ja byłem w Chinach z Rainbow Tours to lecieliśmy właśnie Turkishem Niestety jak planowałem Kenię to 737 było jedyną opcją. Ciekawe czy ostatnie spotkanie Emirates w Sali Kongresowej z touroperatorami przyniesie jakieś zmiany w tej kwestii
    UL984 UN744 UM984



  17. #57
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Miejmy nadzieję.

  18. #58

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Miejmy nadzieję.
    szczerze wątpię - na propozycję obsługi lotów dalekich przez 767 brokerzy czarterowi w imieniu tychże biur podróży ze względu na cenę jednak podziękowali. Kolejny rok z rzędu...

  19. #59
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czyli kiszka

  20. #60
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie


    Polecamy

    Taki lot na 737 do Tajlandii ,to hardcore jak slynny juz czarter na Majorke ATRem
    sprajt2 and voyager747 like this.
    Come on Arsenal--))

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •