Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 77
Like Tree36Likes

Wątek: Enter Air planuje pozyskanie szerokokadłubowca.

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry, Poland

    Domyślnie Enter Air planuje pozyskanie szerokokadłubowca.


    Polecamy


  2. #2
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Ciekawe. Nie dawniej niż 2 tygodnie temu czytałem artykuł o Enterze w Airliner World i jeden z prezesów Entera mówił, że nie będą starali się pozyskiwać szerokokadłubowców, bo koszty przelotu na pasażera i utrzymania są dużo wyższe niż w 737 (jeśli dobrze pamiętam, mówił o ok. 30%), a oprócz tego nie mieliby co robić z samolotem poza sezonem.

  3. #3
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Poza sezonem, czyli kiedy ? Jeśli w zimie się lata do Tajlandii, Wenezueli, Kenii itp. a latem też jest sporo kierunków.
    Wolę dopłacić parę złotych i lecieć szerokim niż się tłuc 737 np. do Tajlandii. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł, oby się udało.
    Lukasz likes this.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Wolę dopłacić parę złotych i lecieć szerokim niż się tłuc 737 np. do Tajlandii. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł, oby się udało.
    Pamiętaj że w Polsce nadal jest CCC (cena czyni cuda) i mało kto się interesuje czym leci i jak długo.
    Ostatnio kolega leciał z Enterem do Kenii z międzylądowaniem na tankowanie w SSH. Pytam jak się leciało (a facet trochę w życiu polatał) odpowiedział że miejsca mało, ćmika przez prawie 10h nie zapalił ale spoko. I takie spoko jest dla większości. A że jeden korytarz i pospacerować trudno, a że miejsca jak we FRancy to mały pikuś. Jest tanio jest dobrze.
    mikii77 likes this.



  5. #5
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Oj nie wszyscy, na forum gazety wiele osób pisze, że taki lot to koszmar i że woleliby dopłacić do godziwych warunków. Taki np. Rainbow lata do Tajlandii Turkishem i jak widać się da. Kenia to jeszcze w miarę blisko, ale zobacz jak wygląda lot do Wenezueli z Itaką.
    Dobrze by było jakby był wybór, jedno biuro za tyle i tyle 737, a inne za tyle i tyle np.767, wtedy by się okazało czy to ma sens u nas.

  6. #6
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    Pare linii rozwaza zakup widebody, ale wiaze sie to z gigantycznymi kosztami. Pozyskanie takiego A330, to mniej wiecej x4 rata leasingowa jak za 320tke nie mowiac o pozostalych stalych kosztach. Natomiast na pewno, rynek w Polsce na to jest. Mysle, ze kto pierwszy ten lepszy, czas najwyzszy.

    Pozdr
    Skyfighter likes this.

  7. #7
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Poza sezonem, czyli kiedy ? Jeśli w zimie się lata do Tajlandii, Wenezueli, Kenii itp. a latem też jest sporo kierunków.
    Wolę dopłacić parę złotych i lecieć szerokim niż się tłuc 737 np. do Tajlandii. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł, oby się udało.
    Tylko przytaczałem wypowiedź, ale myślę, że jednak jest różnica między latem a zimą. Latem są setki tysięcy latających do Egiptu, Turcji, Grecji czy Tunezji, a zimą może i dziesiątki tysięcy, ale jednak między jedną liczbą a drugą jest różnica w liczbie zer. Niby zero oznacza "nic", ale czasami robi to różnicę
    H3rlitZ likes this.

  8. #8
    Awatar flyboy16

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Porządzie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez majk Zobacz posta
    Enter Air (ale też i Air Polska) myślą o 767
    Według mnie 767 to nie jest zbyt dobry pomysł bo lekko mówiąc b767 jest trochę przestarzały, a330 byłby zdecydowanie lepszy.

  9. #9
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez flyboy16 Zobacz posta
    Według mnie 767 to nie jest zbyt dobry pomysł bo lekko mówiąc b767 jest trochę przestarzały, a330 byłby zdecydowanie lepszy.
    Fakt faktem nowy nie jest. Jednak łatwiej jest o niego na rynku wtórnym. Jest trochę tańszy w zakupie (choć w eksploatacji droższy).
    Patrząc pod względem ekonomicznym to A332 byłby lepszym wyborem od 763. Większy zasięg, mniejsze zużycie paliwa, trochę większa miejsc.

  10. #10
    Awatar Lucas122005

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Tarnów

    Domyślnie

    Fakt faktem nowy nie jest. Jednak łatwiej jest o niego na rynku wtórnym. Jest trochę tańszy w zakupie (choć w eksploatacji droższy).
    Patrząc pod względem ekonomicznym to A332 byłby lepszym wyborem od 763. Większy zasięg, mniejsze zużycie paliwa, trochę większa miejsc.
    Ale B767-400 już nowocześniejszy od 300.

  11. #11
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lucas122005 Zobacz posta
    Ale B767-400 już nowocześniejszy od 300.
    Ale nikt takich nie sprzedaje.

  12. #12

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lucas122005 Zobacz posta
    Ale B767-400 już nowocześniejszy od 300.
    Pewnie wyleasingują B767-200 lub co najwyżej B767-200ER bez lub z minimalną liczbą foteli biznesowych. Po co im większy samolot skoro w takiej konfiguracji mogą mieć 250-270 foteli.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czy Enter Air albo Air Poland ustalali coś z LOTem w sprawie ewentualnego wykorzystania nowopozyskanej maszyny jako piątego 767 na sezon letni 2012?

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Pamiętajmy że są również do wzięcia A330-tki od Air Berlin , do przejęcia których był namawiany LO.

  15. #15

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Witam Wiadomo coś w sprawie szerokokadłubowca dla Entera? Ah...Marzy mi się taki a330 Może, skoro Air Berlin się ich pozbywa, to warto by się nad nimi zastanowić. Oczywiście jeśli sytuacja finansowa Entera na to pozwala. Ale sądząc po ciągłej rozbudowie floty, wydaje się że mogli by sobie sprawić jakiegoś grubaska

  16. #16

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    A skąd informacje, że AB pozbywa się A330? Dreamlinery dopiero za jakiś czas do Berlina dotrą.

  17. #17

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    A330 przy flocie samych B737?

  18. #18

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    To, że marze o a330 to nie znaczy, że ma być a330 Podałem go tylko jako przykład. To raczej pewne ze, jeśli Enter planuje jakiegoś szerokokadłubowca to będzie to 767. Ale od informacji która pojawiła się na pierwszej stronie tego tematu panuje cisza w tej sprawie, dlatego zapytałem czy może ktoś coś wie.

  19. #19
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGTO

    Domyślnie

    Tak, wiemy, że od podania informacji na pierwszej stronie tego wątku, panuje cisza.
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  20. #20
    Awatar Finch

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Widziałem wywiad z Prezesem Enter - mówił wyraźnie, że jeżeli tylko na rynku pojawi się zapotrzebowanie na szerokokadłubowca, to z pewnością się w niego wyposażą

    Edit: Wywiad Gość Pasażera: Grzegorz Polaniecki, prezes Enter Air - YouTube

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •