Strona 33 z 35 PierwszyPierwszy ... 23 31 32 33 34 35 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 641 do 660 z 687
Like Tree183Likes

Wątek: Flota Enter Air - tematy ogólne

  1. #641
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Chybie

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy to pożegnalny lot SP-ENI?

    https://www.flightradar24.com/ENT646T/c7db342
    UL984 UN744 UM984



  2. #642

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ppsha Zobacz posta
    Mają rozmach Codziennie po NG
    Oj mają , ale jak wynika z ich planu- to był ostatni w tym kwartale. SP-ENM to ex. D-ASXI (14,2 roku)

  3. #643

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....

  4. #644
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Mielec EPML/EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Jak sypniesz im kasą to kupią nawet nówkę B787

  5. #645

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Przecież podpisali umowę na leasing 737-8 MAX

  6. #646

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Ekonomia, z która w przeciwieństwie do np. LOT musza się liczyć. Na Maxy ciągle czekają. Na ten rok zamówili nowe NG, ale w związku z większą dostępnością na rynku zrezygnowali z nówek i biorą z rynku (zwiększyli przy tym zamówienie na Maxy)

    Osiągi, liczba przewiezionych pax i generalna ekspolatacja 14-letniego i nowego NG jest praktycznie taka sama, ale rata już nie. Skok jakościowy, za który według nich warto zapłacić będzie dopiero przy nowym typie.
    Fazi and Adik_s like this.

  7. #647

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Jakby na szybko przejrzeć floty innych przewoźników, to w Enterze nie jest tragicznie. Dla przykładu Lufa wciąż ma trochę A320 dochodzących do 27 lat, Jet2 ma sporo 30-letnich B733, a podobnych przykładów na pewno jest więcej w Europie. Poza tym jak wspomnieli wyżej @maxwell i @ppsha Enter ma zamówione MAX-y.

  8. #648
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Zapłacisz za wycieczkę 300 zł więcej aby zamiast 14 letnim 737 polecieć takim samym 737 tyle że nowym?

    Wszystkie normalne linie w Europie? To Lufthansa nie jest normalną linią czy Niemcy nie są w Europie?
    pawel111 likes this.

  9. #649

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Rzeszów EPRZ

    Domyślnie

    Czy Enter Air posiada jakieś egzemplarze 738 wyposażone w monitory informujące o parametrach lotu oraz z mapą?

  10. #650
    Awatar wagen

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    EPPO/EDDB

    Domyślnie

    Kilka egzemplarzy taki osprzęt posiada, ale we wszystkich samolotach te systemy są zdeaktywowane.
    Budynio likes this.

  11. #651

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Rzeszów EPRZ

    Domyślnie

    Jest jakieś racjonalne wytłumaczenie dlaczego?

  12. #652
    Moderator
    Awatar Pletwa

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Kolejna rzecz do popsucia się, zdeaktywowane nie popsuje się i nie trzeba będzie wypisywać MEL-a.
    Pozdrawiam

    Płetwa

    2xCanon Eos 40D+EF-S 17-85 IS USM+EF-S 18-135 IS+EF 70-300 IS USM+Samyang Fish-eye 8mm F3.5+2 stałki M42
    Berkut 10x50
    AR-109

  13. #653

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    No i brak kosztów zakupu/utrzymania treści.

  14. #654

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Budynio Zobacz posta
    Jest jakieś racjonalne wytłumaczenie dlaczego?
    Tylko ekonomiczne.

  15. #655
    Awatar Krzychoo

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawel111 Zobacz posta
    Lufa wciąż ma trochę A320 dochodzących do 27 lat, Jet2 ma sporo 30-letnich B733
    Współczuję ludziom muszącym szukać czegoś w archiwum takiej fury. Niemała ilość makulatury przez tyle lat się nazbierała. ;>
    pawel111 likes this.

  16. #656
    Awatar fulcrum

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EGXE/EPBY
    Krzychoo and biedny_miś like this.
    – A jeśli po drodze coś się zepsuje i będziemy musieli lądować przymusowo na morzu?
    – To byłoby bardzo niefortunne... – odezwał się Hassel chichocząc złośliwie.
    –Zaufajcie wtedy Panu Bogu i firmie Pratt &Whitney.

    Mapa pomników lotniczych w Polsce
    Moje zdjęcia na Flickr

  17. #657

    Dołączył
    Feb 2016

    Domyślnie

    Jaki reg robi opóźnione marsa alam-> katowice ?

  18. #658

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez potwo-or Zobacz posta
    Zapłacisz za wycieczkę 300 zł więcej aby zamiast 14 letnim 737 polecieć takim samym 737 tyle że nowym?
    Zapłaciłbym znacznie więcej, żeby lecieć nówką B 738 z fajnymi monitorkami i pełną świadomością, że zaraz jakaś śrubka nie odpadnie (bo ma już 16 lat) i runiemy na ziemię.

    Właśnie wróciłem z CUN i lecieliśmy starym pudłem 767 z TUI FLY (PH-OYI). I powiem, że za rok lecę na Karaiby z Rainbow bo mają czarter z LOTU (lot Drimkiem w miarę nowym).

    Cena z Rainbow jest sporo wyższa - ale i wolę zapłacić więcej jak się potem stresować przez 14 godzin.

  19. #659

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Zapłaciłbym znacznie więcej, żeby lecieć nówką B 738 z fajnymi monitorkami i pełną świadomością, że zaraz jakaś śrubka nie odpadnie (bo ma już 16 lat) i runiemy na ziemię.

    Właśnie wróciłem z CUN i lecieliśmy starym pudłem 767 z TUI FLY (PH-OYI). I powiem, że za rok lecę na Karaiby z Rainbow bo mają czarter z LOTU (lot Drimkiem w miarę nowym).

    Cena z Rainbow jest sporo wyższa - ale i wolę zapłacić więcej jak się potem stresować przez 14 godzin.
    No tak, bo zużycie i bezpieczeństwo samolotu wyznacza się wiekiem, a nie w cyklach i odpowiednim serwisie maszyny
    kudak, Krzychoo, Adik_s and 2 others like this.

  20. #660

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie interesuje mnie to. Latam 3-4 razy w roku turystycznie (w tym raz na ferie gdzieś dalej - głownie Karaiby) i chcę się czuć w samolocie BEZPIECZNIE.

    A czuję się bezpiecznie w nowych samolotach.

    Czyli do tej pory czułem się bezpiecznie, tylko raz (kiedyś leciałem do Egiptu linią AMC Airlines nóweczką
    B 737)

Strona 33 z 35 PierwszyPierwszy ... 23 31 32 33 34 35 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •