JUBILEUSZ »   08.02.2017 - 10 urodziny lotnictwo.net.pl   

Strona 33 z 33 PierwszyPierwszy ... 23 31 32 33
Pokaż wyniki od 641 do 648 z 648
Like Tree154Likes

Wątek: Flota Enter Air - tematy ogólne

  1. #641
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Chybie

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy to pożegnalny lot SP-ENI?

    https://www.flightradar24.com/ENT646T/c7db342
    UL984 UN744 UM984



  2. #642

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ppsha Zobacz posta
    Mają rozmach Codziennie po NG
    Oj mają , ale jak wynika z ich planu- to był ostatni w tym kwartale. SP-ENM to ex. D-ASXI (14,2 roku)

  3. #643

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....

  4. #644
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Mielec EPML/EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Jak sypniesz im kasą to kupią nawet nówkę B787

  5. #645

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Przecież podpisali umowę na leasing 737-8 MAX

  6. #646

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Ekonomia, z która w przeciwieństwie do np. LOT musza się liczyć. Na Maxy ciągle czekają. Na ten rok zamówili nowe NG, ale w związku z większą dostępnością na rynku zrezygnowali z nówek i biorą z rynku (zwiększyli przy tym zamówienie na Maxy)

    Osiągi, liczba przewiezionych pax i generalna ekspolatacja 14-letniego i nowego NG jest praktycznie taka sama, ale rata już nie. Skok jakościowy, za który według nich warto zapłacić będzie dopiero przy nowym typie.
    Fazi and Adik_s like this.

  7. #647

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Jakby na szybko przejrzeć floty innych przewoźników, to w Enterze nie jest tragicznie. Dla przykładu Lufa wciąż ma trochę A320 dochodzących do 27 lat, Jet2 ma sporo 30-letnich B733, a podobnych przykładów na pewno jest więcej w Europie. Poza tym jak wspomnieli wyżej @maxwell i @ppsha Enter ma zamówione MAX-y.

  8. #648
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez loyd Zobacz posta
    Czemu nie mogą kupić nowszych ? Jakaś masakra. Wszystkie normalne linie w Europie mają w miarę nowe samoloty a enter jak złomiarze ....
    Zapłacisz za wycieczkę 300 zł więcej aby zamiast 14 letnim 737 polecieć takim samym 737 tyle że nowym?

    Wszystkie normalne linie w Europie? To Lufthansa nie jest normalną linią czy Niemcy nie są w Europie?
    pawel111 likes this.

Strona 33 z 33 PierwszyPierwszy ... 23 31 32 33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •