Swoją drogą, to szefowie E4 wspominali w wywiadach, że chcą wykorzystywać MAXy na dalekie loty bez międzylądowań. W tym momencie w swoim systemie rezerwacyjnym mają loty WAW - SID - WAW od 11 listopada. Teraz pytanie, czy będą one wykonywane na NG czy MAXach (bo MAX raczej doleci?)? Niby rozkład sugeruje, że kuca gdzieś po drodze (tam 9,5h ; powrót 8:40), więc pewnie NG.
Zmieniając trochę temat, tyle zostało z dostarczonego do Enter Air w marcu 2011 r. SP-ENY, wówczas był to drugi B737-800 we flocie (po SP-ENZ), pierwszy z wingletami. Maszyna opuściła flotę pod koniec zeszłego roku, udając się do MZJ w USA, gdzie zakończyła swój żywot.
Źródła zdjęć:
https://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?t=1400645
Aircraft Data N436SR, 1999 Boeing 737-86N C/N 28592
Czy ktoś wie kiedy przylatuje SP-ESE?
SP-ESE to będzie jeszcze wersja 800? Na to wskazuje poniższe źródło:
https://www.airfleets.net/ficheapp/p...37ng-30688.htm
SP-ESE to wolny 737 NG po Primera (linie zbankrutowały 2 pazdziernika) . w Shannon jest kilka samolotów po tym przewoźniku. Właścicielem jest Aercap firma leasingowa. Co ważne nie jest to ostatni 737NG Entera. Co ciekawe SP-ESE jest najmłodszy we flocie Entera (11lat). Fajnie jakby udało się wyrwać niemal bliźniaka YL-PSB
Tak wygladał przed pomalowaniem
Wg planespotters.net:
737 MAX będzie miał rejestrację SP-EXA. Obecnie reg testowy to N1786B
Taka informacja też podana w pliku ww z danymi Boeinga
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Przepraszam... jest w temacie MAXów LOTu...
Nie wiem, na ile oficjalny, ale dane są i się zgadzają.
TUTAJ
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez TourMarek ; 06-11-2018 o 15:17 Powód: Niedziałający link
Ponizszy blog jest pomocny:
https://737-max.blogspot.com/
SP-ENL leciał z Omanu do Phuket i już 2 dni tam stoi...
Zakładki