Dzisiejszy lot Enter'a ENT7373 robi lotowski SP-LLK
a ENT 1264 Travel Service![]()
Coś się chyba ktoś przeliczył z możliwościami.
Wrocław-Zakhyntos był opóźniony o... 11 godzin.
Ooooooo kurnanie straszcie - lecę ENT we wrześniu na Rodos
a w ubiegłym roku też RHO z ENT i nie było problemów
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
A widzisz jakieś inne rozwiązanie dla Entera w obecnej sytuacji? Skoro nabrali kontraktów i mają siatkę zaplanowaną na 2 samoloty więcej, to jedynym wyjściem było zorganizowanie zastępstwa. BTW z tego co wiem każda linia działąjąca w PL podnajmuje lub podnajowała swojego czasu ACMI, więc nie wiem czemu piszesz że inni mają to gdzieś![]()
Czy OLT lata więcej od Entera to nie byłbym pewny... OLT ma mniej samolotów niż Enter,co prawda floto więcej ale na czartery mają przeznaczoną mniejszą ilość. Enter lata z każdego portu lotniczego w Polsce, wystarczy popatrzeć na tablice odlotów i widać znaczną przewagę w ilości lotów. Do Travela się nie odnoszę bo nie miałem z nią do czynienia i wiem o niej tyle co... nic.
tylko dla info Twojego Morsnow, Travel ma w PL 5 samolotów, a w ogóle w chwili obecnej po Europie w ciągłym ruchu jest 24szt 738, 3szt 737 i 1 A320![]()
Wie ktoś kiedy X-ray i Zulu dostaną winglety? Po sezonie czy jeszcze można liczyć na lot którymś po dolozeniu wingletow?
No i nowy zabytek w drodze do Polski
Photo Brussels Airlines Boeing 737-43Q OO-VEP
Wiecznie narzekacie koledzy, że aż czasem się tego czytać nie chcę. Chciałbym was zobaczyć jak tworzycie linię czarterową w Polsce od początku z samolotami o średnim wieku 2-3 lata. Poczekajcie trochę. W przyszłym roku już będą dochodzić tylko 738NG więc nareszcie może trochę ograniczycie to marudzenie.
Zakładki