https://www.flightradar24.com/SPESA/d7c5ee2 chyba to jeden z nich.
https://www.flightradar24.com/SPESA/d7c5ee2 chyba to jeden z nich.
SP-ESA c/n 35075 s/n 2287 ex. B-5331 Shandong Airlines, rocznik 2007, brak wingletów
SP-ESB c/n 35641 s/n 2852 ex. B-5432 Xiamen Airlines, rocznik 2009
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Będą miały domontowane winglety.
Jednak posiada
https://www.planespotters.net/airfra...iamen-Airlines
https://www.flightradar24.com/ENT125T/d890ad1 SP-ENQ lot testowy...
Słowem wyjaśnienia co do SP-ESA i SP-ESB - jak się okazuje, na skylinerze wkradł się błąd i samoloty pochodzą z innego źródła niż to, które ostatnio podałem.
Boeing 737 -8Q8 30680** 1402 SP-ESA Enter Air delivery 23may17 TNA-TSE-RZE (+ 30692**/1410 SP-ESB ex B-5075) ex B-5073
Te fury rzeczywiście nie mają wingletów, mają "eyebrowy" nad oknami i są starsze niż te podane wcześniej - oba Boeingi wyprodukowane zostały w 2003 roku
"I don't care much of where I'm going, because I fly 747 a Boeing"
Pożegnanie SP-ENI.
fot.facebook.com/KatowiceAirport
kolejny wycofany ze służby ? https://www.flightradar24.com/SPENY/fa9964e , zrobił pitstopa w Reykjaviku i goni dalej za zachód,
Firma sie rozwija, wymieniaja samoloty i widać progres.
Czy może mi ktoś zdradzić rąbka tajemnicy o zasięgu 737 latających dla Entera ? o co pytam : wczoraj SP-ENP robił MBA - WAW tj 6500 kmhttps://www.flightradar24.com/2018-0...T1914/100cfe45, dzisiaj podobnie leci SP-ESB z ZNZ https://www.flightradar24.com/ENT5928/100f11de,
wg wikipedii zasięg NG wynosi 6045km , trochę brakuje, nie licząc dodatku na dolot na zapasowe, holding, wiatr, masę pasażerów ....
Biorą mniej pax czy są jakieś modyfikacje dla osiągnięcia takiego zasięgu ?
pozdr
Zakładki