Strona 59 z 62 PierwszyPierwszy ... 9 49 57 58 59 60 61 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,161 do 1,180 z 1225
Like Tree442Likes

Wątek: Flota Enter Air - tematy ogólne

  1. #1161

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    Jak tęsknicie za maxem z paxami to w piątek Smartwings ma rotacje do SID a potem RMF maxem z WAW. Samolot przyleciał wczoraj.
    A ten RMF nie leci przypadkiem na OK-TSU?

  2. #1162

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Są 2 rejsy tego dnia, jeden TSUna drugi SWE (max)
    Raven likes this.

  3. #1163
    Awatar skopcon

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Hangar

    Domyślnie

    Dziś pierwszy rejs Max-a z pasażerami. O 9 z KTW do TFS
    Raven, woszczol and jordanj like this.

  4. #1164

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Leciałem Enterem po długiej przerwie (ostatnio z 8 do 10 lat temu) i muszę powiedzieć , że jestem pod mega wrażeniem.

    Lot KTW - DXB (w obie strony - wczoraj powrót). Samoloty ponad 20 letnie , ale mega zadbane. W środku czysto, nowe fotele, nic nie odpada, nie stuka i nie puka : ) : ) (jak w 777 privilige). Załoga pełna profeska. Czysto miło, punktualnie i przyjemnie. Trochę ciasno - ale czego się spodziewać po 737.

    Linia przeszła mega przemianę i na pewno idą w b. dobrym kierunku. Dziwne , że nie próbują wchodzić w jakiś szeroki kadłub i długie loty na biur typu ITAKA, TUI czy R.
    jordanj likes this.

  5. #1165

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Ja leciałem kilkukrotnie i wrażenie mam odmienne, ale ostatni raz przed pandemią.

    Co do szeroko kadłubowca to niestety chyba bardzo duże ryzyko. Nie ma za dużo kierunków na taki typ. Jak wchodzić to trzeba pewnie mieć ze 3-4 minimum żeby w przypadku awarii było co podstawić...

    Poza tym MAX dużo namieszał, dociera w wiele miejsc gdzie wcześniej wymagane było międzylądowanie. Dużo bardziej elastycznie jest polecieć 2x MAX-em jak trzeba niż ryzykować nie zapełnieniem większego samolotu.

    Ale przy obecnej konkurencji i wielu samolotach które nadal pasą się lub opalają na pustyniach to jeszcze dalsza perspektywa. LOT się bardzo rozgościł w tym segmencie. Ciekawe na jak długo.

    Ps. MAX-y już całkiem sporo latają. Niestety oba poleciały do Warszawy i były ostatnio na Maderze, Grand Canarii i Fuerteventurze.

  6. #1166

    Dołączył
    Sep 2019

    Domyślnie

    wydaje mi sie ze to kwestia czasu az boeing wymysli cos w stylu A321XLR. Typ samolotu jak A321XLR (czyli taki 757) pozwoli robic rzeczy typu dominikana czy jakas azja wschodnia na strzala bez miedzylądowania. Inna rzecz ze troche z komfortem lotu moze byc srednio. Ale jak ma byc tanie to sie grazyny i janusze posciskaja byle za srubki doleciec do 'cieplych krajow'.

  7. #1167
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Dwa dni temu do KTW doleciał nowy nabytek, SP-ESK, ex SP-LWE.

  8. #1168
    Awatar kudak

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Grudziądz

    Domyślnie

    A w Tuluzie czeka już kolejny, prawdopodobnie SP-ESI -> https://www.jetphotos.com/aircraft/m...g/serial/30684

  9. #1169

    Dołączył
    Oct 2018

    Domyślnie

    Witam, czy ktoś wie dlaczego lot ENT4019 do Heraklionu zawrócił? Samolot SP-ESK (nowy we flocie ENT)

  10. #1170

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    A ilość siedzeń w MAX i NG jest taka sama w Enterze? I czy MAX-y też są skonfigurowane w całości w klasie ekonomicznej?

  11. #1171

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Taka sama, Y189.
    Krzychun likes this.
    Pozdrawiam,
    Jordan
    https://skyisthelimit.aero

  12. #1172

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Od kiedy Enter używa A320? To jakiś wet lease?

  13. #1173
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Oni już kiedyś wynajmowali A320 .

  14. #1174
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Od kilku sezonów brane są w wet-lese maszyny. Kiedyś był Go2Sky na 738, a Electra na A320 też nie pierwszy sezon lata dla ENT.
    pawel111 likes this.

  15. #1175

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    A co z tymi kolejnymi MAX-ami? Kiedy będą, wiadomo coś?

  16. #1176

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychun Zobacz posta
    A co z tymi kolejnymi MAX-ami? Kiedy będą, wiadomo coś?
    Jak LOT odda swoje.

  17. #1177

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ze względu na niepewność, kiedy nastąpi uwolnienie rynku lotniczego od ograniczeń wynikającychz walką z pandemią, Grupa dokonała przesunięcia planowanych dostaw samolotów B737MAXodpowiednio na styczeń 2023 r., kwiecień 2024 r, styczeń 2025 r., kwiecień 2025 r., styczeń 2026, r. oraz kwiecień 2026 r. Poziom nakładów inwestycyjnych jest szacowany na 8 mln USD na każdysamolot. Spółka planuje pokryć te nakłady ze środków własnych pochodzących z zysków.
    Krzychun and frik like this.

  18. #1178

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    na styczeń 2023 r.
    Przyleci coś? Na FR nie widać...

  19. #1179
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Będą 2 nowe sztuki przed sezonem.
    Krzychun and Not Real like this.

  20. #1180
    Awatar Mario73

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Enter znowu się ratuje na sezon letni ściągając szroty z Electra Airways.

Strona 59 z 62 PierwszyPierwszy ... 9 49 57 58 59 60 61 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •