Oczywiscie ze chodzi o date wylotu na bilecie (2:00). Przewoznik ma obowiazek poinformowac o zmianie godziny wylotu.
Wersja do druku
Oczywiscie ze chodzi o date wylotu na bilecie (2:00). Przewoznik ma obowiazek poinformowac o zmianie godziny wylotu.
Ale nie jest powiedziane, że była zamiana godziny wylotu. Jeśli wszyscy zabookowani pasażerowie byli już odprawieni. Kapitan mógł zmodyfikować plan lotu i wcześniej wziąć pasażerów na pokład i polecieli wcześniej.
Ja się ostatnio bardzo cieszyłem jak wylądowaliśmy przed czasem i to 40 minut :) szkoda, że 55 minut czekałem na bagaż, ale to już inna bajka.
Jack, nie jest źle. Jest jak jest.
Widzę, że na tym forum to już na prawdę o wszystko musi być bulwers. :mrgreen:
To nie jest, żaden bulwers, to są niestety fakty i polska rzeczywistość polskich czarterów.
Zauważ, że czarterami na wakacje latają zazwyczaj ludzie, którzy lecą samolotem nie więcej niż 1-3 razy w roku, najczęściej lubią sobie przed wejściem do samolotu strzelić setę i mieć gdzieś, że prosi ich się tzw. "ostatnim wezwaniem" o podejście do gate.
Oczywiście nie tyczy to się wszystkich, no ale na każdym locie czarterowym ktoś taki się znajdzie.
Do postu Jack'a moge dodać tylko tyle, że stoje po drugiej stronie i razem z załogami walczę o sloty, i nie rzadko się zdarza właśnie tak, że oczekując na pasażerów wypadamy ze slota, potem eurocontrola nas pięknie obdarowuje opóźnieniem rzędu np. 150 minut ;)
Lecę z Enterem trasą GDN-AYT-GDN 24 lipca do a 31 z powrotem można się dowiedzieć jakim samolotem polecimy, nie chodzi mi o rejestracje (chociaż jak da rade :P) ale czy bardziej 400-setą czy 800-setą aa i jakie samoloty są w gorszym stanie a które w lepszym ? Wiem to troszkę dużo ale jak ktoś się bardzo interesuje to wie. A i czy by była możliwość wejścia do kokpitu w locie( wiem mała szansa ale latam w wirtualnym Enter Air i może być coś dało ale wątpię) lub na ziemi ?
Na ziemi na pewno, w czasie lotu - nie sądzę. ;)
Wirtualny Enter nic Ci nie da. Podejdź, zapytaj czy możesz wstąpić. Jak wyczujesz, że jest możliwość to delikatnie zapytaj się o możliwość odbycia pełnego lotu. To się da wyczuć, jak wchodzisz do kabiny. Albo załoga jest otwarta i opowowiada o wszystkim, albo totalnie Cię zlewa. Wtedy to nawet o zdjęcie ciężko poprosić.
Moim zdaniem mało prawdopodobne. Nikt nie będzie lamal procedur, tym bardziej w Enterze, gdzie każdy na każdego pisze raporty.
Ja nie napisałem, że sposób ten jest gwarancją sukcesu. Napisałem, co można zrobić aby spróbować.
Próbować to można wino ;) Jest zakaz, i należy go uszanować, a nie robić z siebie ignoranta.
EOT
Każdy uważa, co uważa. Ignorancją bym tego nie nazwał.
Akurat z Jackiem na temat lotów w kokpicie Entera bym nie dyskutował....:D
Mam pytanie może ktoś orientuje, 17 VIII wracam Enterem z AYT do WAW lotem numer ENT7612 , moje pytanie jest takie :czy jest to lot bezpośredni czy z międzylądowaniem w Poznaniu, bo patrząc na opis z FR24 ten numer rejsu wpisany jest jako AYT-POZ
Ok może wejdę do kokpitu :D fajne by było a ten wirtualny Enter może coś da bo właściciel Entera realnego o tym wie i jesteśmy oficjalnymi linami którzy latają pod jego znajomością (jest w realnym enter air osoba która patrzy czy mamy wszystko to samo to co oni :D) ale wątpię a tą z tym samolotem to nr. lotu to ENT7623 do ANT a z ANT to ENT7624 i może ktoś wie jakim samolotem polecimy (chodzi mi głowię o 800 czy polecimy bo nie chce 400 :D) i jaki samolot jest w najlepszym stanie a który w najgorszy :D myślę że to trochę jest do odp. ale mam nadzieje że będzie prawidłowa odp. :D
Pozdrawiam Artur