Strona 22 z 22 PierwszyPierwszy ... 12 20 21 22
Pokaż wyniki od 421 do 435 z 435
Like Tree110Likes

Wątek: Enter Air - tematy ogólne

  1. #421
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie


    Polecamy

    Będą latać z Modlina.

  2. #422

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jednak te loty na kodzie Germania Flug nie były tak całkiem przypadkowe. Enter kupuje szwajcarska linie. Malutka ale ma sloty i kontakty czyli Enter robi ekspansję na bogate Niemcy i Szwajcarie
    pawel111 likes this.

  3. #423
    Awatar chojnice1

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Chojnice

    Domyślnie

    https://www.flightradar24.com/GSW3146/206127b4 A tak blisko a jednak daleko. Chociaż też na literę A.

  4. #424

    Dołączył
    Oct 2018

    Domyślnie

    Właśnie zastanawiałem się dlaczego zawrócił skoro do Antalyi była podobna odleglość

  5. #425
    Awatar hary767

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Dublin

    Domyślnie

    Czy ktoś mi wytłumaczy, dlaczego najnowszy samolot entera (sp-esg)otrzymał stare malowanie. Inne niż 737max.
    ssooll likes this.

  6. #426
    Awatar pawel111

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Wrocław/ Ludwikowice

    Domyślnie

    Wychodzi na to, że póki co MAXy otrzymują nowe malowanie, a NG stare. Chociaż sam wolałbym nowe na wszystkich kolejnych, bo jest lepsze .

  7. #427
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Germania Flug (Enter kupił ostatnio 49% akcji) zmienia nazwę na Chair Airlines (razem z logo, malowaniem itd.).

    https://businessinsider.com.pl/firmy...er-air/rtceq4l
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  8. #428

    Dołączył
    May 2014
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    zadam pytanie, może głupie bo odpowiedź zapewne nie jest oczywista ale nurtuje mnie dlaczego co poniedziałek lot WAW-FAO obsługiwany przez entera jest notorycznie opóźniony (1h to std) a analizując fr24 samolot zawsze jest w Wawie w zależności od lotu ok.12-14.
    odlot do FAO 17.40, ENT5701

    czy po prostu nie wyrabiają się paxy czy obsługa lotniska? opóźnienie nie jest spowodowane żadnym poprzednim lotem

    P.S tak lecę tym rejsem 8.07 więc mnie to ciekawi

  9. #429

    Dołączył
    Jun 2018

    Domyślnie

    Takie rozmowy to standard na pokładzie?

    https://youtu.be/m2E2Se4021E

  10. #430
    Awatar d2jmr

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Captain getting pissed on the FO - LiveATC

    https://www.youtube.com/watch?v=m2E2Se4021E

  11. #431

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez d2jmr Zobacz posta
    Captain getting pissed on the FO - LiveATC

    https://www.youtube.com/watch?v=m2E2Se4021E
    Ten drugi to chyba z łapanki.

  12. #432

    Dołączył
    Feb 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ridick26 Zobacz posta
    zadam pytanie, może głupie bo odpowiedź zapewne nie jest oczywista ale nurtuje mnie dlaczego co poniedziałek lot WAW-FAO obsługiwany przez entera jest notorycznie opóźniony (1h to std) a analizując fr24 samolot zawsze jest w Wawie w zależności od lotu ok.12-14.
    odlot do FAO 17.40, ENT5701

    czy po prostu nie wyrabiają się paxy czy obsługa lotniska? opóźnienie nie jest spowodowane żadnym poprzednim lotem

    P.S tak lecę tym rejsem 8.07 więc mnie to ciekawi
    Na Faro ciągle mamy sloty, moze stąd te opóźnienia (inna linia)

  13. #433

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Ten drugi to chyba z łapanki.
    no może nie koniecznie....

    Ad.1.:
    * ) za: ... Współpraca w załodze kokpitowej - Crew Resource Management |Zawód Pilot

    ..."
    Współpraca w załodze kokpitowej – Crew Resource Management

    idąc dalej... :
    ..."
    Wpływ osobowości pilota na efektywność załogi
    Na Wydziale Psychologii Uniwersytetu w Texasie powstał kilka lat temu kwestionariusz CMAQ ( Cockpit Management Attitude Questionnaire ) którego kluczowe wymiary są próbą odpowiedzi na pytanie jakie kompetencje pilota warunkują efektywne zarządzanie załogą/współpracę. Na podstawie badań wyłoniono następujące kluczowe składowe: Komunikacja i Koordynacjatutaj chodziło m.in. o wrażliwość międzyludzką, efektywność komunikacji i koordynacji działań całej załogi, kolejny wymiar to: Odpowiedzialność dowodzenia – odnosi się do gotowości do przyjmowania opinii innych lub autokracji i ostatni wymiar: Rozpoznawanie oznak stresu– bardzo istotna komptencja, odnosząca się zarówno do umiejętności oceny własnej kondycji, przewidywania konsekwencji"....

    Ad.2.:
    *) za onet.pl..... https://wiadomosci.onet.pl/kraj/klot...yczyne/6e347cz

    Artykuł Axel Springer (16-07-2019 20:07) nie przytacza żadnych konkretnych słów dr. inż Laska dawnego przewodniczącego "komisji". Jakiś tam generalny wywód o niczym. :

    ..." - Prawdopodobnie co innego zostało ustalone, a co innego zostało zrobione"....

    To ja stwierdzam że prawdopodobnie Pana nie było w kokpicie w sprawie o której Pan mówi oraz że ..... cdn (c)

  14. #434
    Awatar Martinshmit

    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Mazury
    "Jeśli a oznacza szczęście, to a=x+y+z, gdzie x - praca, y - rozrywki, z - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Eintein)

  15. #435

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Martinshmit Zobacz posta
    "Na początku nie wypłacaliśmy sobie wynagrodzeń, a i potem były one bardzo skromne."

    Jak sami zaznaczają - jedna z podstaw.
    I jedna z różnic między tym co "moje" i tym co "nasze wspólne, narodowe" (to już mój komentarz).
    Jest pewien kontrast do "bohaterów", którzy "uratowali" LOT w ostatnich latach .

    Adam
    amnesia likes this.

Strona 22 z 22 PierwszyPierwszy ... 12 20 21 22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •