QS ma latać np. z Itaką na Dominikanę od jesieni. To już drugi dalszy kierunek po Kenii.
QS ma latać np. z Itaką na Dominikanę od jesieni. To już drugi dalszy kierunek po Kenii.
Na Kanarach? Tak myślę.
No w sumie TFS byłoby chyba najbardziej logiczne operacyjnie - WAW-TFS 2546mil i TFS-PUJ 3332 mile. Chociaż tą trasą dokłada się blisko 900 mil w stosunku do najkrótszej drogi.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
WAW-PUJ via TER
WAW-CMB via BAH
WAW-GOI via BAH
WAW/KTW-MBA via HRG
WAW-PMV via SID (być może)
WAW-VRA via SMA (być może)
no to jeszcze jedno;-)
WAW-PMV via KEF, YHZ
Nie.Mam pytanie z innej beczki, czy mając ETOPS można celowo wyłączyć jeden silnik, żeby zmniejszyć zużycie paliwa tym samym wydłużyć dystans? Czy działa tylko w przypadku awarii jednego z silników?
zgadza się, masakra: 16:35 out, 15:55 inbound
raczej na pewno w porcie pośrednim. To pozwoli uniknąć niepotrzebnego pobytu dla jednej z załóg;-)
Od listopada.
QS960 WAW 06:00 09:20 via.KEF 10:20 12:15 via.YHZ 13:15 17:05 PMV.
QS961 PMV 18:35 01:25* via.YHZ 01:25 09:40 via.KEF 10:40 15:55 WAW
Chyba ze jestes z Kanady. Oni lubia wylaczac sobie silniki w srodku long-haul Nic ich nie martwi, ani wyscigi go-kartowe na pasach startowych ani szybowanie A330. HeheNawet gdyby mozna bylo to zadnej oszczednosci paliwa bys w ten sposob nie uzyskal - a dlaczego tak- polecam odrobine pomyslec.
Zakładki