Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 136
  1. #41

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    usa

    Domyślnie


    Polecamy

    hi

    Sorry za bledy , nie mam zbyt duzej stycznosci z polska pisownia , ale postaram sie poprawic moja ortografie.
    pozdrawiam

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie Z kim za Wielką Wodę w Economy Plus?

    Z kim mozna poleciec za Wielką Wodę w Economy Plus (Economy Premium)? Oferte BA sprawdzilem, wychodzi calkiem korzystnie (o ok. 1/3 drozej niz w zwyklej ekonomicznej; sprawdzalem na pazdziernik), ale na wszelki wypadek lepiej wiedziec: kto jeszcze ma Y+ na trasach atlantyckich? Powinien chyba miec United? A inni?

    Bo, oczywiscie, fajnie by bylo bilecik w C zakupic, no ale to to juz jest 4 (slownie: cztery) razy drozej niz w Y...

  3. #43
    Don
    Don jest nieaktywny

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Na niektórych lotach AF ma eco+. Niedawno było o tym na forum Premium Economy w AF

  4. #44
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Z kim mozna poleciec za Wielką Wodę w Economy Plus (Economy Premium)? Oferte BA sprawdzilem, wychodzi calkiem korzystnie (o ok. 1/3 drozej niz w zwyklej ekonomicznej; sprawdzalem na pazdziernik), ale na wszelki wypadek lepiej wiedziec: kto jeszcze ma Y+ na trasach atlantyckich? Powinien chyba miec United? A inni?
    United to Y+ dobrze powiedziane, bo Premium to za bardzo nie jest :-)
    SAS jeszcze ma z latających z PL. Z innych to między innymi Virgin, BMI, Air NewZealand, OpenSkies (BA).

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Bo, oczywiscie, fajnie by bylo bilecik w C zakupic, no ale to to juz jest 4 (slownie: cztery) razy drozej niz w Y...
    Zobacz ceny na wylocie z Londynu, można za niewiele ponad 1k funtów dostać C.

  5. #45
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Bo, oczywiscie, fajnie by bylo bilecik w C zakupic, no ale to to juz jest 4 (slownie: cztery) razy drozej niz w Y...
    Myślę że w październiku będzie można korzystną taryfę C znaleźć na wylot z LHR.
    Jak coś ciekawego nawinie mi się pod rękę dam Ci znać. Preferencji co do programu FF widzę nie masz.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #46

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Zobacz ceny na wylocie z Londynu, można za niewiele ponad 1k funtów dostać C.
    U tradycyjnego przewoznika? No niezle...

    Bo pamietam, ze byla kiedys (nie tak dawno...) linia MaxJet, ktora tego typu ceny oferowala. Niestety, slowo "byla" jest poprawnie uzyte wlasnie w czasie przeszlym... BTW, nie umiem powiedziec, czy fotele w samolotach MaxJeta (to byla konfiguracja all-business) byly "fully flat bed". Jesli to, o czym wspominacie, czyli fotel w klasie C za 1000 funtow, nie ma tej wlasnosci (hi hi, "daj palec, wezmie reke"), to nie wiem, czy warto sie szarpac w porownaniu z Y+ (2000 zl roznicy (wliczajac dolot do Londinium) to kilka dni pobytu w Stanach wiecej...).

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen
    Jak coś ciekawego nawinie mi się pod rękę dam Ci znać.
    Dzieki - ale mysle, ze warto *na Forum*, tzn. (sorry za zarozumialosc) pewnie nie tylko dla mnie sa to ciekawe informacje.

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen
    Preferencji co do programu FF widzę nie masz.
    Nie. Uwazam zreszta, ze zdobywanie punktow (czy mil) FF (i zreszta w kazdym "programie stalego klienta") trzeba traktowac jako *przy okazji* (a jesli po jakims czasie uzbiera sie cos na jakis "darmowy" przelocik, to tym lepiej), natomiast przy wyborze konkretnego polaczenia na daną podroz kierowac sie wygodą czy ceną jego wlasnie.

  7. #47
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Dzieki - ale mysle, ze warto *na Forum*, tzn. (sorry za zarozumialosc) pewnie nie tylko dla mnie sa to ciekawe informacje.
    Jak zauważyłeś dość często wrzucam info o promocjach - tak więc mówiąc że dam Ci znać miałem na myśli: wyślę linka
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #48
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    U tradycyjnego przewoznika? No niezle...
    No mniej więcej - US Airways maja chyba najniższe ceny, ale to prawie jak LCC :-).

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Nie. Uwazam zreszta, ze zdobywanie punktow (czy mil) FF (i zreszta w kazdym "programie stalego klienta") trzeba traktowac jako *przy okazji* (a jesli po jakims czasie uzbiera sie cos na jakis "darmowy" przelocik, to tym lepiej), natomiast przy wyborze konkretnego polaczenia na daną podroz kierowac sie wygodą czy ceną jego wlasnie.
    Zależy ile się lata - ja się dostosowuję do M&M, bo z GDN za dużego wyboru nie mam, a dzięki statutowi mogę podróżować całkiem wygodnie w Y.

    Jeśli chodzi o promocje, to Austrian ma teraz miejsca w C za 1000 Euro do Nowego Jorki i Waszyngotonu. Fotele "angled lie-flat", ale świetny catering.

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Jeśli chodzi o promocje, to Austrian ma teraz miejsca w C za 1000 Euro do Nowego Jorki i Waszyngotonu. Fotele "angled lie-flat", ale świetny catering.
    No wlasnie, Egon wpisal w dziale "Promocje" (podziekowania obu Panom) - ale wylot (czy w ogole cala podroz?) do 15 wrzesnia, czyli o miesiac za wczesnie. No i sprzedaz tylko przez dwa dni - a kasy to dopiero trzeba by nazbierac. Zreszta mnie chodzilo bardziej o LAX/SFO, no ale to juz wewnetrznymi liniami by sie zalatwilo (nawet lepiej, bo krotszymi rejsami - latwiej wysiedziec). BTW, czy te wspomniane rejsy OS w klasie C przewidują mozliwosc dodania odcinka np. NYC-LAX za jakąś niewielką opłatą?

  10. #50
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No wlasnie, Egon wpisal w dziale "Promocje" (podziekowania obu Panom) - ale wylot (czy w ogole cala podroz?) do 15 wrzesnia, czyli o miesiac za wczesnie. No i sprzedaz tylko przez dwa dni - a kasy to dopiero trzeba by nazbierac. Zreszta mnie chodzilo bardziej o LAX/SFO, no ale to juz wewnetrznymi liniami by sie zalatwilo (nawet lepiej, bo krotszymi rejsami - latwiej wysiedziec). BTW, czy te wspomniane rejsy OS w klasie C przewidują mozliwosc dodania odcinka np. NYC-LAX za jakąś niewielką opłatą?
    Wcale nie latwiej wysiedziec. Taki odcinek do NY to okolo 8-9h, a bezposredni do SFO kolo 10-11. Sam przerabialem POZ-WAW-JFK-SFO jak mialem 16 lat i powiedzialem sobie nigdy wiecej! Najpierw 9h do NY a potem cos ponad 5 do SFO... Dlatego jak juz koniecznie chcesz sie gdzies przesiadac lecac w tamte okolice, to radzilbym zrobic to w Chicago - krotszy lot krajowy. No i lotu NYC - SFO/LAX za niewielka oplata nie dostaniesz - bo to sa dlugie i dosc drogie loty. (Dwa lata pozniej lecialem do SFO bezposrednio i powiem szczerze - bez porownania!) Dlatego odradzam taka kombinacje - jesli chodzi o komfort, a jesli chodzi o przygode - to czemu nie! ;-)

  11. #51
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi Zobacz posta
    Dlatego jak juz koniecznie chcesz sie gdzies przesiadac lecac w tamte okolice, to radzilbym zrobic to w Chicago - krotszy lot krajowy. No i lotu NYC - SFO/LAX za niewielka oplata nie dostaniesz - bo to sa dlugie i dosc drogie loty. (Dwa lata pozniej lecialem do SFO bezposrednio i powiem szczerze - bez porownania!) Dlatego odradzam taka kombinacje - jesli chodzi o komfort, a jesli chodzi o przygode - to czemu nie! ;-)
    Ceny za przelot JFK-SFO/LAX zaczynają się od 250$m ale dokładnie tak jak SWISSboi napisał: po locie WAW-VIE-JFK-LAX jedyne na co będziesz miał ochotę to strzał w głowę z bliskiej odległości...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #52

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    SAS jeszcze ma z latających z PL. Z innych to między innymi Virgin, BMI, Air NewZealand, OpenSkies (BA).
    Czy jest jakas stronka "zbiorcza", ktora umozliwialaby wyszukiwanie biletow w Y+? Bo www.bluesky.pl, www.lataj.pl, www.expedia.com, www.travelocity.com, www.orbitz.com mają tylko Y, C, F. Coz, w razie czego mozna po stronkach tych przewoznikow poszukac - raz jeszcze dzieki za liste.

    Co do biletow w C z LON do LAX za 1000 funtow (czyli ok. 5000 zl) - no, to chyba trzeba miec szczescie i na jakąs promocje trafic... W tej chwili powyzsze stronki pokazują (na pazdziernik) ok. 8100 zl (i tak duzo taniej niz z WAW, bo z WAW jest ok. 12000 zl...).

    A co do "latwiej wysiedziec" - no faktycznie, po sferze to WAW-LAX wychodzi duzo krocej niz np. WAW-NYC-LAX. Natomiast mozna pokombinowac tak, zeby (zwl. Eastbound) leciec za dnia (LAX-NYC, a potem NYC-LON , bo sa takie rejsy, np. BA, VS; ech, gdyby tak Concorde'y lataly (choc to nietanie bilety byly)...). Niby "traci sie" dni na przelot, no ale spanie na siedzaco (albo chodzenie spiacym wspolpasazerom po glowach), gdyby jednak musiala byc klasa Y, to nie jest fajna sprawa... Wiem, mozna jeszcze wracac przez Hawaje i Tokio.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 22-04-2009 o 16:19

  13. #53
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Co do biletow w C z LON do LAX za 1000 funtow (czyli ok. 5000 zl) - no, to chyba trzeba miec szczescie i na jakąs promocje trafic... W tej chwili powyzsze stronki pokazują (na pazdziernik) ok. 8100 zl (i tak duzo taniej niz z WAW, bo z WAW jest ok. 12000 zl...).
    Analizując komunikaty o spadku przychodów z produktów premium osobiście polowałbym na promocje w tym kierunku patrząc zwłaszcza na NZ.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #54
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Strony do wyszukiwania Eco+

    FLIGHTS - cheap flights, great worldwide deals - lastminute.com (kliknij na link)
    oraz www.expedia.co.uk - tez maja do wyboru Premium Economy

  15. #55

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi Zobacz posta
    Strony do wyszukiwania Eco+

    FLIGHTS - cheap flights, great worldwide deals - lastminute.com (kliknij na link)
    oraz www.expedia.co.uk - tez maja do wyboru Premium Economy
    Ha! Rzeczywiscie, rowniez www.travelocity.co.uk ma Premium Economy do wyboru. Z tych trzech stronek lepsze sa pod tym wzgledem www.lastminute.com i Travelocity, bo znajdują loty w Y+ takze z Warszawy - a Expedia tylko z LON czy PAR (skad latają linie majace Y+ na pokladzie).

    BTW, rzeczywiscie najtaniej wychodzi NZ. Ale ale: czy to nie jest tak, ze NZ to nawet w zwyklej ekonomicznej jest lepszy niz europejskie czy amerykanskie linie, bo ma chyba 34 cale odstepu miedzy rzedami foteli (seat pitch)?

    A swoją drogą, mogloby sie wydawac, ze jesli by sie kupowalo bilet w Y+, to na odcinku europejskim system przydzielilby miejsce w C. Tymczasem z ktorejs z powyzszych stronek wyniklo, ze przydzielilby jednak Y...

  16. #56
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    BTW, rzeczywiscie najtaniej wychodzi NZ. Ale ale: czy to nie jest tak, ze NZ to nawet w zwyklej ekonomicznej jest lepszy niz europejskie czy amerykanskie linie, bo ma chyba 34 cale odstepu miedzy rzedami foteli (seat pitch)?
    No powszechna opinia jest właśnie taka. Odstęp jest niby 32-34". Do tego dochodzi bdb IFE.
    Mam nadzieje, że będą mieli jakies promocje na jesień/zimę, to sam chętnie się z nimi gdzieś przelecę :-)

  17. #57
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A swoją drogą, mogloby sie wydawac, ze jesli by sie kupowalo bilet w Y+, to na odcinku europejskim system przydzielilby miejsce w C. Tymczasem z ktorejs z powyzszych stronek wyniklo, ze przydzielilby jednak Y...
    W koncu to "tylko" ekonomiczna, wstepu do saloniku tez nie masz...

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Pomorze

    Domyślnie

    Ja we wrześniu wybieram się za wielką wodę...i też mam kłopot z wyborem opcji przelotu.
    1. Wybieram się do LAS wraz z całą rodziną. W tym 5-letnie dziecko. Zależy mi na jak najkrótszym czasie podróży w samolocie.
    2. Mój angielski jest ubogi, bo pochodzę z epoki j.rosyjskiego. /Bariera językowa/. I nigdy nie byłem w USA. Podobno każą w samolocie wypełniać jakieś papiery po angielsku.
    3. Do tego te sławetne odprawy na amerykańskich lotniskach. Obawiam się, że jak zobaczą całą 4ro osobową rodzinę, to się zacznie trzepanie i zadawanie głupich pytań /po angielsku/.


    Wariant A:
    Mieszkam ok 100km od GDN. Więc pierwotnie wybrałem opcję lotu: GDN-FRA-LAX-LAS.
    Koszt ok 3000zł/osobę. (Lufthansa)
    Plusy:
    - jedna odprawa i spokój na całą podróż.
    Minusy:
    - czas podróży
    - przesiadka w LAX – no i nie wiem czy poradzę sobie z tamtejszą odprawą wizowo-imigracyjną.
    - cena 3000zł


    Wariant B:
    Potem zastanawiałem się nad przelotem WAW-EWR(lub JFK)-LAS. Koszt ok 2700zł/osobę. (LOT)
    Plusy:
    - do USA leci się z „rodakami”, więc zawsze można liczyć na ich pomoc językową przy pierwszej odprawie. Później jakoś sobie poradzę.
    - jedna przesiadka mniej.
    Minusy:
    - dojazd do Warszawy
    - mimo wszystko nadal cena. 2700zł




    Wariant C:
    W poszukiwaniu alternatyw znalazłem idealne, bo bezpośrednie połączenie z LGW do LAS /Virgin Atlantic/. Lot trwa niecałe 10godz. 2 razy krócej niż w wariantach A i B. Koszt ok 1700zł/osoba!!!.
    Na miejscu w LAS, czeka na mnie siostra która tam mieszka, więc w razie kłopotów jest się do kogo zwrócić o pomoc. Kłopot w tym, że do LGW trzeba się jakoś dostać. Z GDN lataja Wizzairy - ale na LTN. Koszt ok 300zł/osoba. Pierwszy przylot z GDN do LTN jest ok 8.00. A odlot z LGW do LAS mam o 11.30. Więc nie zdążę, bo muszę przejechać spory kawałek z lotniska na lotnisko. Zostaje mi alternatywa: Przylecieć dzień wcześniej do Londynu, przenocować w hotelu i w południe lecieć dalej. Ale koszt noclegów i przejazdów po Londynie dla 4rech osób, powoduję że zapłacę pewnie tyle samo co za lot z GDN-LAS Lufthansą.
    Plusy:
    - lot bezpośredni LGW-LAS
    - cena 2000zł
    - mało uciążliwa podróż dla dzieci.
    Minusy
    - kluczenie po Londynie w poszukiwaniu innego lotniska.
    - ewentualny nocleg /a to znacznie podraża koszty/




    Wariannt D:
    Lot LGW-LAS zostaje. A do LGW przylecę z Berlina SXF. Na trasie SXF-LGW lata Easyjet. SXF-LGW ok 300zł LGW-LAS – 1700zł. Razem 2000zł+dojazd i parkowanie na SXF.
    Wylot z LGW mam tak jak wcześniej czyli o 11.30. EasyJet przylatuje ok. 8.00. Więc teoretycznie powinienem zdążyć, bo nie muszę jeździć z lotniska na lotnisko. Kłopot będzie gdy mi EasyJeta odwołają albo się spóźni, bo ten LowCost nie jest chyba łączony z Virgin Atlantic.
    Plusy:
    - lot bezpośredni LGW-LAS
    - cena 2000zł
    - mało uciążliwa podróż dla dzieci.
    Minusy:
    - dojazd do Berlina
    - co będzie gdy nawali lot z Berlina do Londynu.
    - dwie odprawy bagażowe




    Czy ktoś „trenował” któryś z tych wariantów?
    Który z nich najlepiej wybrać?
    Latacz amator

  19. #59
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    jezeli lecisz z rodzina lec z jak najmniejsza ilosicia przesiadek i chodzenia. To musi byc Twoje pierwsze przykazanie - inaczej podroz zamieni sie w pieklo. opcja z Virgin wydaje sie bardzo ok, a imigration w LAX czy w SFO jest w mojej opinii wyrozumialsza dla nas niz w tradycyjnych skupiskach Polonii: JFK czy EWR lub ORD. Minus - w tych portach na pewno nikt nie mowi po polsku. a i tak naprawde wszystko zalezy od widzimisie goscia.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #60

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie


    Polecamy

    W 100% zgadzam sie z Egonem co do immigration. Znacznie przyjaźniejsze jest w LAX i SFO niz ORD/EWR/JFK. Trenowałem to wielokrotnie. Virgin jest bardzo miłą linią, gorąco ją polecam.Jesli rozpatrujesz wariant via FRA to zobacz ofertę Condora. Latają 3 razy w tygodniu bezposrednio do LAS i mają teraz dobrą promocje 398euro w dwie strony ze wszystkimi opłatami

Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 06-12-2013, 22:18
  2. 05-12-2013, 08:20
  3. 03-12-2013, 12:59
  4. 05-04-2013, 22:23
  5. 14-02-2013, 08:27
  6. 06-02-2013, 11:51
  7. 04-02-2013, 00:12
  8. 01-01-2013, 12:23
  9. 21-11-2012, 18:57
  10. 07-11-2012, 19:17
  11. 07-11-2012, 16:49
  12. 20-09-2012, 13:01
  13. 19-08-2012, 17:29
  14. 18-08-2012, 11:10
  15. 23-06-2012, 20:05
  16. 23-06-2012, 20:02
  17. 21-06-2012, 15:08
  18. 25-05-2012, 09:41
  19. 14-05-2012, 10:03
  20. 20-04-2012, 17:39
  21. 19-04-2012, 10:46
  22. 15-04-2012, 09:15
  23. 12-02-2012, 18:42
  24. 22-01-2012, 11:54
  25. 05-11-2011, 17:39
  26. 02-11-2011, 22:50
  27. 31-10-2011, 10:56
  28. 02-10-2011, 22:42
  29. 27-09-2011, 20:27
  30. 26-09-2011, 08:38
  31. 18-09-2011, 11:52
  32. 13-06-2011, 21:17
  33. 16-05-2011, 21:10
  34. 19-02-2011, 11:28

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •