Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 31 z 31
  1. #21
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    A to jest inna sprawa, widać piloci też uważają że firma upadnie i chcą coś z tego mieć.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  2. #22

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPWA/EGPH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975
    First Officer (frozen ATPL) - Cadets - £26,158
    oraz
    "Please note that you will receive 90% of your basic salary during the first 6 months of your employment."

    Rozumiem, ze to kwota brutto (bo tak tu , w UK, sie zawsze podaje).
    A 90% to bedzie: 23,542 GBP.
    To jest smiesznie NISKA kwota !!!

    PS:
    Dla porownania: ochroniarz na prowincji (Edynburg) - 32,000 GBP.

    PPS:
    No ale przynajmniej pilot ma ladniejszy widok z biura

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Od zawsze większość ludzi wszędzie na każdym stanowisku zarabia za mało. Tak było, jest i będzie, apetyt rośnie w miarę jedzenia...

  4. #24
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    A 90% to bedzie: 23,542 GBP.
    To jest smiesznie NISKA kwota !!!

    PS:
    Dla porownania: ochroniarz na prowincji (Edynburg) - 32,000 GBP.
    Chcesz powiedzieć że ochroniarz w Szkocji dostaje ponad 100.000zł miesięcznie?
    Zarobki brytyjskie podaje sie brutto/rocznie (pa) lub brutto godzinowo.
    Zwazmy, ze 40kPLN/mc daje nam okolo L120k pa, a 9kPLN/mc to mniej wiecej L27k pa.
    Pamietajmy, ze Easy jest linia niskosztowa, wiec zarobki moga byc niskie.
    Pamietacie tego pilota, ktory przelecial kilka m nad lotniskiem i najpierw mu gratulowali a potem zwolnili? On spadl ze stolka wartego L250k pa.
    Ponadto, czy Easy nie placi czasem jakis dodatkow za przeloty itp?

  5. #25
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sanfran
    Zarobki brytyjskie podaje sie brutto/rocznie (pa) lub brutto godzinowo.
    Zwazmy, ze 40kPLN/mc daje nam okolo L120k pa, a 9kPLN/mc to mniej wiecej L27k pa.
    To wiem, tylko wydawały mi się niezmiernie niskie te zarobki po przeliczeniu na miesiące, ale później doczytałem i nie jest tak źle, więc skasowałem niepotrzebnego posta swojego
    Cytat Zamieszczone przez sanfran
    Ponadto, czy Easy nie placi czasem jakis dodatkow za przeloty itp?
    Jest tam to napisane:
    Sector Pay
    Position New Rate
    Captain £24.56/sector
    Senior First Officer £14.73/sector
    First Officer £14.73/sector

    Short sectors are those with a great circle distance 400nm or less and these attract sector pay at a rate of 0.8 of the nominal rate.

    Medium sectors are those with a great circle distance of 401nm to 1000nm inclusive, and these attract sector pay at a rate of 1.2 of the nominal rate.

    Long sectors are those with a great circle distance of 1001nm or more, and these attract sector pay at a rate of 1.5 of the nominal rate.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #26
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sanfran
    Pamietacie tego pilota, ktory przelecial kilka m nad lotniskiem i najpierw mu gratulowali a potem zwolnili? On spadl ze stolka wartego L250k pa.
    A ktos inny urwal sie z choinki zeby zwalniac za takie cos.

  7. #27

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Tak się skłąda, że jak piloci w innych liniach chcą miec pracę to sami płacą za szkolenia wiec mam poważne wątpliwości, że ceny oczekiwane przez pilotów LO są cenami rynkowymi.
    obecnie piloci przyjeci do PLL LOT pokrywaja koszty type raitingu...pensja brutto to 9200..po odjeciu podatków,skladek na ZUS i raty "pozyczki"na szkolenie której udziela PLL LOT zostaje 5700.....to duzo? trzeba miec na uwadze ile trzeba zainwestowac zeby zdobyc uprawnienia. co do pensji 40tys pilotów z 767 to jakas totalna bzdura....to jest chyba pensja kapitana-instruktora-szefa pilotów choc i tak nie podejrzewam zeby to byla tak wysoka kwota.

  8. #28
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Jasne ze nieduzo. Pierwszy oficer swiezo przyjety do Flybe na Dasha ma ok 3000&poundtez nieduzo).Niektorzy dalej beda latac.Niektorzy wyjada.Ale mysle ze to nie bedzie masowe. Na miejsca zwolnione chetnych az nadto

  9. #29

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Najważniejsze, że wyjaśniło się, po co Jumbo-Jet ma garb w przedniej części kadłuba:
    Otóż dlatego, że kapitan siedzi na portfelu! 8)

  10. #30

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Tu jest mowa tylko o pilotach. Wie ktoś ile zarabia obsługa techniczna? Głownie interesują mnie stanowiska inżynierskie.

  11. #31
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie


    Polecamy

    Dla zainteresowanych, swego czasu zrobiłem porównanie zarobków pilotów oparte na różnych źródłach:
    http://lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?t=8255

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •