Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie Boeing 737-700ER


    Polecamy

    Nowy Boeing 737-700ER miał oficjalny roll out w Seattle. Samolot zrobiono w wersjach: business i komercyjny. Pierwsza ma 48 miejsc. Druga to zwkła maszyna 126 siedzeń. Ten model może przelecieć nawet 10000 km.

    Żródło: Airliner World

    [ Dodano: Sro 28 Lut, 2007 00:26 ]
    Więcej informacji o samolocie tutaj:

    http://www.boeing.com/commercial/737...ackground.html

  2. #2
    Awatar Jacekn8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Brzostek

    Domyślnie

    No nieźle 10000km to jak na taki samolot już bardzo dużo. Jeszcze chwile czasu i taki 737 bedzie miał wiekszy zasieg o 747 8)

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jacekn8
    Jeszcze chwile czasu i taki 737 bedzie miał wiekszy zasieg o 747 8)
    Z tym się raczej nie zgodze, zważywszy na to ze taki zwykły 744 ma zasiegu 7,260nm (13,450 km), a ten 737ER 5,510nm (10,200 km). Różnica jest spora

  4. #4
    Awatar Jacekn8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Brzostek

    Domyślnie

    Dla mnie nie ma wielkiej różnicy, biorąc pod uwage różnice w gabarytach samolotów oraz ilości miejsc.

  5. #5
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Za chwilę zaczną sie pełne loty transatlantyckie na B737

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Za chwilę zaczną sie pełne loty transatlantyckie na B737
    PrivatAir już od dwóch - trzech lat na A319CJ i BBJ-ach lata przez Wielkie Bajoro. Obsługuje loty Lufthansy, Swiss i chyba KLM-u.
    A B737-700ER to praktycznie BBJ, tylko z "normalnym" wnętrzem instalowanym przez Boeinga (BBJ-e są dostarczane do centrów wykończeniowych przez Boeinga i dopiero w takim centrum otrzymują wnętrze i malowanie).

  7. #7
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Za chwilę zaczną sie pełne loty transatlantyckie na B737
    PrivatAir już od dwóch - trzech lat na A319CJ i BBJ-ach lata przez Wielkie Bajoro. Obsługuje loty Lufthansy, Swiss i chyba KLM-u.
    A B737-700ER to praktycznie BBJ, tylko z "normalnym" wnętrzem instalowanym przez Boeinga (BBJ-e są dostarczane do centrów wykończeniowych przez Boeinga i dopiero w takim centrum otrzymują wnętrze i malowanie).
    737-700ER ma skrzydla i kola wziete od 737-800. Tak naprawde to 737-700ER jest hybrydem BBJ (9 Aux Tanks)/738 (Skrzydla/kola)
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42
    737-700ER ma skrzydla i kola wziete od 737-800. Tak naprawde to 737-700ER jest hybrydem BBJ (9 Aux Tanks)/738 (Skrzydla/kola)
    Proponuję przestudiować historię powstawania BBJ. One od początku miały wzmocnione skrzydła i podwozie od B737-800. Inaczej BBJ nigdy nie osiągnąłby oferowanego przez Boeinga zasięgu, gdyż dopuszczalna masa startowa standardowego -700 nie pozwalałaby na to.

  9. #9
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42
    737-700ER ma skrzydla i kola wziete od 737-800. Tak naprawde to 737-700ER jest hybrydem BBJ (9 Aux Tanks)/738 (Skrzydla/kola)
    Proponuję przestudiować historię powstawania BBJ. One od początku miały wzmocnione skrzydła i podwozie od B737-800. Inaczej BBJ nigdy nie osiągnąłby oferowanego przez Boeinga zasięgu, gdyż dopuszczalna masa startowa standardowego -700 nie pozwalałaby na to.
    Wiem ze mialy od poczatku te czesci ale skrzydla, center section i aft section nie zostaly wzmocnione ani dodane zeby udzwignac BBJ1. Zostaly one dodane zeby zmiescic do 12 zbironikow paliwa. Naturalnie i zostalo dodane podwozie zeby ciezar i dlatego MTOW wzrosl do 171,000lbs.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •