Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 56
Like Tree58Likes

Wątek: Mrija II?

  1. #1
    Awatar briest

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie Mrija II?


    Polecamy

    Richard Branson był w Kijowie i Hostomelu. Ponoć zaoferował pomoc w budowie następcy Marzenki.

    https://interestingengineering.com/r...uld-help-mriya
    myszygon, jtf2 and Kazor like this.
    bo bliskość ziemi gwałtowną posuchę na rozum rzuca, jak i na rzeżuchę

  2. #2
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ludzie nie doceniają wagi marketingowej Mriji...
    Zwłaszcza że jej do tej pory właściwie nie było.
    Do tej pory broniła się sama...

    Ludzie tacy jak Branson czy Musk wynieśliby to na nowy poziom...
    A ludziom, społeczeństwom, zawsze jest trochę potrzebny jednorożec, mniej lub bardziej...

    Jebać putina...[...niestety gejom z PE i ogólnie władz państw EU jakoś libido spadło...:/ ...]...
    Ostatnio edytowane przez Kazor ; 30-06-2022 o 21:24
    sholay likes this.

  3. #3
    Awatar RedLite

    Dołączył
    Jan 2011
    myszygon and briest like this.

  4. #4

    Dołączył
    Apr 2020

    Domyślnie

    Tak, właśnie przed chwilą przeczytałem o tym artykuł: https://www.money.pl/gospodarka/pows...93139392a.html

    Osobiście jestem w ciężkim szoku, że jest budowana z taką prędkością i tak płynnie to się prezentuje - już 30% ukończone i pieniądze są.

    Brzmi to cudownie - po tym wszystkim szacuję, że nowa Mrija będzie gotowa jakoś w połowie przyszłego roku.

    Jednak pamiętajcie - trzeba przyjmować takie wiadomości w takim okresie (mam tu na myśli wciąż trwająca agresję Rosji na Ukrainę) z rezerwą.
    pwaos likes this.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2020

    Domyślnie

    Te 30% to jest od upadku ZSRR bo wtedy zrobili kadłub i kawałek centropłata.
    QbaqBA, T0pek, Kazor and 1 others like this.

  6. #6
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Widać że samogonu nawet w czasie wojennym nie brakuje.
    schwefel, T0pek, przemo-19 and 3 others like this.



  7. #7

    Dołączył
    Apr 2020

    Domyślnie

    Tak jak zdążyłem napisać - trzeba podchodzić do takich wiadomości ostrożnie, szczególnie w takim okresie - nowa Mrija absolutnie nie jest w tym momencie budowana, trwają dopiero prace projektowe. Tak przekazuje firma Antonov.
    https://www.rynek-lotniczy.pl/mobile...owe-15958.html

    Ta wersja jest dużo bardziej prawdopodobna na tą chwilę. Choć oczywiście zawsze jest możliwość, że był jakiś przeciek informacji z Antonova i ratują sytuację. Jednak tak jak mówię - taki rzekomy postęp prac jakie pojawiły się w artykułach wczoraj zupełnie mi nie pasował.

    Cytat Zamieszczone przez MichałLDZ Zobacz posta
    Te 30% to jest od upadku ZSRR bo wtedy zrobili kadłub i kawałek centropłata.
    Nie - Mrija z okresu ZSSR jest gotowa w o wiele więcej niż 30 procentach (ok. 70%) do tego jej stan techniczny raczej nie nadaje się do podjęcia ukończenia i wzbicia w powietrze.
    Kazor likes this.

  8. #8
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kris_PL Zobacz posta
    Nie - Mrija z okresu ZSSR jest gotowa w o wiele więcej niż 30 procentach (ok. 70%) do tego jej stan techniczny raczej nie nadaje się do podjęcia ukończenia i wzbicia w powietrze.
    To coś co było nazywane drugim egzemplarzem to od kilkunastu lat nie samolot a wielka kupa złomu.

    Ukraińcy sami nie zbudują żadnej Mriji, a nikt na świecie nie ma żadnego interesu w tym aby nowa Mrija powstała pod szyldem Antonowa.



  9. #9

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Biorą szkielet z nieukończonego drugiego egzemplarza,dodają tylną cześć zniszczonego egzemplarza i coś tam jest .
    Najgorzej z przodem i kokpitem .

    Zwłaszcza ,że ze zniszczonego zdemontowali silniki i inne części.

  10. #10

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    ADB nie jest w stanie zbudować samolotu pokroju An-32. Problemem jest sprzedanie linii produkcyjnych, zestarzenie części linii i co najważniejsze odejście większości pracowników na emerytury oraz do innych firm z niekoniecznie branży lotniczej. Firma na dodatek została odcięta od dostawców z Rosji już w praktyce od 2014. Dlatego dla ADB latają takie potworki jak An-124 z wstawkami zachodniej awioniki które są gorzej zestrojone niżeli nasze "uzachodnione" Tu-154M. To nie są egzemplarze które są przeprojektowane ale zachodni sprzęt zastępuje wyroby rosyjskie w sposób mocno chałupniczy, czyli nie wpięty np. w Groze etc.
    Samym lotniskiem przy fabryce przed wejściem Rosji byli bardzo mocno zainteresowani deweloperzy.
    Przypominam że ADB nie był w stanie dostarczyć lotnego egzemplarza An-132 który miał być budowany w kooperacji z Saudami. Z finansowania, bodaj w 2018 lub 2020 wycofali się, gdy samolot bez zachodniego wyposażenia został im przedstawiony był niedokończonym egzemplarzem pożarniczym An-32 dla MSdN jeszcze z lat 90-tych z zakładu, chyba w Czerkasach.

  11. #11
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    a nikt na świecie nie ma żadnego interesu w tym aby nowa Mrija powstała pod szyldem Antonowa
    Pod żadnym szyldem.
    Mrija miała uzasadnienie tylko takie jakie miała, czyli nośnik Burana...

  12. #12
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Hans353 Zobacz posta
    Biorą szkielet z nieukończonego drugiego egzemplarza,dodają tylną cześć zniszczonego egzemplarza i coś tam jest .
    Najgorzej z przodem i kokpitem .

    Zwłaszcza ,że ze zniszczonego zdemontowali silniki i inne części.
    W taki sposób to Antonow może sobie zbudować pomnik swojej własnej głupoty a nie samolot.
    Kazor, Pzlm28 and szymon_274 like this.



  13. #13
    Awatar hds.147

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kazor Zobacz posta
    Mrija miała uzasadnienie tylko takie jakie miała, czyli nośnik Burana...
    Tu kolega trochę popłynął. Kilka razy ją widziałem, ale nigdy z Buranem Ale fakt, jako takie uzasadnienie miała dopóki latała, odbudowa jest nieopłacalna.
    Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
    Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/
    Paraglider Rider: https://www.instagram.com/paragliderrider/

  14. #14
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jak to popłynął?
    Uzasadnienie kosztu projektu było tylko kwestią Burana.

    Sam gardzę współczesną ekonomią, bo uważam że dość często nie ma tam miejsca na koszt albo zysk alternatywny [po prostu uważam że ekonomią zajmują się półgłówki nie mające zielonego pojęcia o funkcjonowaniu świata, naukach ścisłych, nie mający zielonego pojęcia o perspektywach rządzących pewnymi ścieżkami rozwoju techniki...], co dowiódł choćby eksperyment z, zdaje się, losowymi typowaniami szympansów i analityków giełdowych z podobną korelacją w sukcesach ...
    Tak czy inaczej we współczesnych realiach polityczno-[ha tfu na tych idiotów] ekonomicznych nie ma sensu...
    sholay likes this.

  15. #15
    Awatar hds.147

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kazor Zobacz posta
    Jak to popłynął?
    Uzasadnienie kosztu projektu było tylko kwestią Burana
    Można to rozumieć dwojako: Jeśli mówimy stricte o koszcie budowy - zgoda. Jeśli mówimy o współczesności Mrija sama się broniła, w innym razie rdzewiałaby w krzakach. Jej uzasadnieniem było to, że istniała i była sprawna. Gdy to się skończyło ( z takich czy innych powodów), zniknęło również uzasadnienie dla bytu takiej maszyny.
    Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
    Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/
    Paraglider Rider: https://www.instagram.com/paragliderrider/

  16. #16

    Dołączył
    Sep 2015
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hds.147 Zobacz posta
    Można to rozumieć dwojako: Jeśli mówimy stricte o koszcie budowy - zgoda. Jeśli mówimy o współczesności Mrija sama się broniła, w innym razie rdzewiałaby w krzakach. Jej uzasadnieniem było to, że istniała i była sprawna. Gdy to się skończyło ( z takich czy innych powodów), zniknęło również uzasadnienie dla bytu takiej maszyny.
    Miria się broniła tylko dlatego, ze samolot był niejako „zamortyzowany” jako ze pieniądze na jego budowę i projekt wyłożył kiedyś, powiedzmy ze ktos inny. Gdyby chcieć zaprojektować/przeprojektować samolot od nowa, postawić linie produkcyjne żeby zbudować 1 samolot, to ten samolot, szczególnie takiego pokroju nigdy się nie zwróci. Wiec o ile jakieś państwo (a Ukrainy nie podejrzewam) nie wpadnie na pomysł pokroju CPK, tj. Niech podatnik zapłaci, a potem się zobaczy jak to będzie, to ekonomicznie ten projekt nie ma szans na realizacje, zreszta prawda jest taka, ze we współczesnych realiach jest on niepotrzebny. Pare ton maseczek równie dobrze może przenieść 777F.

    co do pomysłów typu,mwezmie się nieukończony płatowiec, ogon doczepi ze starej, a i kokpit się jakiś znajdzie… można to podsumować tylko w jeden sposób. Lotnictwo (i całe szczescie) nie jest skłonne powielać zapędów Mirków z komisów pod Radomiem…
    maciass, Kazor, frik and 2 others like this.

  17. #17
    Senior Screener
    Awatar schwefel

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hds.147 Zobacz posta
    Ale fakt, jako takie uzasadnienie miała dopóki latała
    A latała dlatego? Bo była zbudowana jako nośnik Burana. Gdyby była projektowana jako większy An-124 to nikt nie bawiłby się w podwójny statecznik pionowy, tylko klasyczną konstrukcję.
    T0pek likes this.

  18. #18
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez schwefel Zobacz posta
    nikt nie bawiłby się w podwójny statecznik pionowy
    W sumie to było piękne, stojąc pod ogonem się miało wrażenie jakby się stało między goleniami 737
    O skalę mi chodzi...

  19. #19
    Awatar hds.147

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kitenation Zobacz posta
    Miria się broniła tylko dlatego, [...].
    O tym właśnie pisze

    Cytat Zamieszczone przez schwefel Zobacz posta
    A latała dlatego? Bo była zbudowana jako nośnik Burana. Gdyby była projektowana jako większy An-124 to nikt nie bawiłby się w podwójny statecznik pionowy, tylko klasyczną konstrukcję.
    j.w.
    Canon EOS 7D mark II + Canon EF 100-400 mm f/4.5-5.6 L IS USM
    Heavy Weight Photography: https://heavyweightphotography.wordpress.com/
    Paraglider Rider: https://www.instagram.com/paragliderrider/

  20. #20
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez hds.147 Zobacz posta
    O tym właśnie pisze
    Nie, nie o tym!
    Pisałeś że nie latała z Buranem, czyli IMNHO oceniałeś bieżącą działalność a nie ekonomikę projektu

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •