Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Koniec Olympic Airways.


    Polecamy

    Olympic Airways wstrzymuje wszystkie operacje do wiosny 2009 roku. Zatrudnienie redukują do 1000 pracowników.

    Wiosną linia lotnicza wznawia loty jako Parthenon Airlines. Powrót do nazwy Olympic w przyszłości jest niewykluczony przez nowych inwestorów.


    Następni w kolejce: Austrian, Alitalia i nasz kochany nieLOT. A ja sobie nucę: pam-pam-pam... ANOTHER ONE BITES THE DUST-aaahhhh!!!

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    ...no to soundtrack dobrze wybrales ...

    moze SAS, moze Spanair ?

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Re: Koniec Olympic Airways.

    A dlaczego AUSTRIAN czy aż tak żle u nich?

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Olympic Airways wstrzymuje wszystkie operacje do wiosny 2009 roku. Zatrudnienie redukują do 1000 pracowników.

    Wiosną linia lotnicza wznawia loty jako Parthenon Airlines. Powrót do nazwy Olympic w przyszłości jest niewykluczony przez nowych inwestorów.


    Następni w kolejce: Austrian, Alitalia i nasz kochany nieLOT. A ja sobie nucę: pam-pam-pam... ANOTHER ONE BITES THE DUST-aaahhhh!!!

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ani Austrian, ani LOT, ani nie cały SAS. Być może będzie solidnie okrojony, ale część kierunków jest naprawdę kokosowa...

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kanada

    Domyślnie

    Ciekawe jaka jest kondycja SkyEurope. Jezeli dobrze pamietam wielu forumowiczow wrozylo rychly upadek SkyEurope juz kilka lat temu.
    Czy maja sie lepiej ?
    Czy oni nie sa przypadkiem notowani na gieldzie w Warszawie albo w Wiedniu ?

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Nie wiem, czy wszyscy dokładnie zauważyli, że wątek dotyczy państwowych molochów, które są przed, po lub w trakcie prywatyzacji.

    Olympic - bo został sprzedany. I stało się to, co wszyscy wiedzieli, że nastąpi.
    Austrian - bo właśnie został wystawiony na sprzedaż.
    Alitalia - bo lada moment padnie z wielkim hukiem.
    LOT - bo wiadomo. Wyniki finansowe za pierwsze półrocze mówią wszystko. Ale "narodową świętą krowę" trzeba chronić.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    usmialem sie z tej swietej krowy, ale racja!
    nawiazujac do tematu, olimpic juz od dawna mial problemy (wlasciwie nie pamietam okresu, zeby nie mial problemow
    TOWA TEI!!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •