Strona 166 z 180 PierwszyPierwszy ... 66 116 156 164 165 166 167 168 176 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,301 do 3,320 z 3594
Like Tree1448Likes

Wątek: Boeing 787 "Dreamliner"

  1. #3301

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Wy tu pitu pitu a jutro rozpoczyna się składanie do kupy SP-LRG w Everett.
    Co ciekawe będzie jedynym 787-8 na hali montażu.
    Widać iż klientów na wersje "8" już nie ma. Znaczy dobrobyt w lotnictwie

  2. #3302
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Ósemki będą kiedyś w sam raz na wersje VIP dla rządów i głów państw.
    Stoarn likes this.

  3. #3303
    Awatar mickey93

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    blisko EPTO:D

    Domyślnie

    ciekawe czy boeing zrobi KC787, to było by bardzo ciekawe
    Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
    Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5

  4. #3304

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Widać iż klientów na wersje "8" już nie ma. Znaczy dobrobyt w lotnictwie
    Albo wlasnie bida - bo, jak przypuszczam, 789 ma nizsze koszty w przeliczeniu na fotel niz 788?

  5. #3305

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Myślę, że to chodzi o to, że wersja -8 jest produkowana dłużej, więc już niedużo ich zostało do wyprodukowania, a na wersję -9 jest najwięcej zamówień w programie Dreamliner.

  6. #3306

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Printed titanium parts expected to save millions in Boeing Dreamliner costs | Reuters

    Boeing wynajął Norsk Titanium AS by ta firma drukowała im części z tytanu dla 787 w technice 3D. Ma to dać oszczędności na jednym egzemplarzu 2-3 mln dolarów. Jest już zgoda FAA na 4 części, ale obie firmy mają nadzieje na znaczne rozszerzenie procesu.
    Stoarn likes this.

  7. #3307

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Myślę, że to chodzi o to, że wersja -8 jest produkowana dłużej, więc już niedużo ich zostało do wyprodukowania, a na wersję -9 jest najwięcej zamówień w programie Dreamliner.
    Ale wersja -9 ma więcej zamówień niz miała wersja -8 od początku istnienia. Ba śmiem twierdzić iz -10 lepiej się sprzeda niż -8.
    Ogólnie to powiększanie widac wszedzie u konkurencji A318 i A319 to trupy sprzedażowe, A321 sprzedaje sie jak bułeczki a w wersji Neo jest dwa oczka nad A320.
    A350 jest o oczko wiekszy od A330-300 a wersja -800 nie powstanie, analogicznie rosna 777-8X i 777-9X, Suchoj i MRJ wogole porzuciły mniejsze wersje i oba wychodza w maksymalnej. Bombardier CS100 nie budzi zainteresowania w porównaniu do CS300. Boeing jeszcze nie dostarczyl ani jednego MAX 8 a juz oblatuje MAX 9 bo jest cisnienie. MAX10 to tylko kwestia czasu

  8. #3308

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Ogólnie to powiększanie widac wszedzie u konkurencji
    Ciekawe kiedy zaczną robic przegubowce.

    Albo... katamarany? (Taki troche wiekszy P-38 Lightning, powiedzmy.) (Pasy stratowe mają po 60 m szerokosci, przynajmniej niektore. Powinno wystarczyc?)

    PS. A propos: ale o A380-900 jednak nie slychac (chyba?).
    Pokrak likes this.

  9. #3309

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ciekawe kiedy zaczną robic przegubowce.
    Albo... katamarany? (Taki troche wiekszy P-38 Lightning, powiedzmy.) (Pasy stratowe mają po 60 m szerokosci, przynajmniej niektore. Powinno wystarczyc?)
    PS. A propos: ale o A380-900 jednak nie slychac (chyba?).
    Z tego samego powodu dla którego A340 i 747 sa martwe czyli "twój nick" jest juz historią

  10. #3310
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Drugi egzemplarz B787-10 w bardzo skromnym malowaniu, ale najważniejsze, że też już lata



    fot. twitter.com/BoeingAirplanes

  11. #3311

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Qantas przyśpiesza dostawę 4sztuk 787-9 i zamierza nimi latać w rotacji 4 dniowej LHR-PER-MEL-LAX i z powrotem od marca 2018.
    Ciekawy patent ciekawe czy będzie to mozna kupic na jedyn bilecie LHR-LAX via MEL

  12. #3312

    Dołączył
    Feb 2015
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Ciekawy patent ciekawe czy będzie to mozna kupic na jedyn bilecie LHR-LAX via MEL
    Nie będzie

  13. #3313

    Dołączył
    Oct 2013
    Mieszka w
    Erie, PA

    Domyślnie

    Ja ostatnio potrzebowałem biletów BNE - WAW i wyrzucało mi opcję przez LAX... różne rzeczy bywają w systemach
    Stoarn likes this.

  14. #3314

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Itts Zobacz posta
    Ja ostatnio potrzebowałem biletów BNE - WAW i wyrzucało mi opcję przez LAX...
    Ale to akurat dosc naturalne. Natomiast w pytaniu Robbo2k blizej bylo do (WAW)LHR-BNE-LAX.
    misiek2865 likes this.

  15. #3315

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Poprzedniego wpisu nie moge juz edytowac.

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Qantas przyśpiesza dostawę 4sztuk 787-9 i zamierza nimi latać w rotacji 4 dniowej LHR-PER-MEL-LAX i z powrotem od marca 2018.
    Ciekawy patent ciekawe czy będzie to mozna kupic na jedyn bilecie LHR-LAX via MEL
    Ciekawe zatem, ile by sobie zawinszowali za RTW LHR-PER-MEL-LAX-LHR (to ostatnie zapewne BA/AA) lub vv., tylko tyle, tzn. juz bez dodatkowych odcinkow.

  16. #3316

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    DREAMTOUR. 48H. WAW-NRT-JFK-WAW
    Itts likes this.

  17. #3317
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Ciekawy patent ciekawe czy będzie to mozna kupic na jedyn bilecie LHR-LAX via MEL
    Jasne. Może Alitalia zrobi promocję.

    Cytat Zamieszczone przez misiek2865 Zobacz posta
    Nie będzie
    Zakład o pietruszkę?

    Cytat Zamieszczone przez Itts Zobacz posta
    Ja ostatnio potrzebowałem biletów BNE - WAW i wyrzucało mi opcję przez LAX... różne rzeczy bywają w systemach
    To jest dość normalna trasa.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ciekawe zatem, ile by sobie zawinszowali za RTW LHR-PER-MEL-LAX-LHR (to ostatnie zapewne BA/AA) lub vv., tylko tyle, tzn. juz bez dodatkowych odcinkow.
    Zadzwoń do dowolnego biura i poproś o wycenę LONE3/IONE3/DONE3/AONE3 zależnie jak blisko pilota chcesz siedzieć, pewnie koło 10k PLN wyjdzie (i xxx zmarnowanego potencjału). Niewykluczone, że specjalne mini-rtw taryfy AA/BA/QA są, ale nie sprawdzałem.
    Na oneworld.com możesz sobie też poskładać wycieczkę.


  18. #3318

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Awaryjne lądowanie 787 ANA na Syberii spadek poziomu oleju na silniku. 133pax (jak na 789 to LF mizerny)

    https://www.flightradar24.com/data/f...nh209/#d5d06f0

  19. #3319
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Awaryjne lądowanie 787 ANA na Syberii spadek poziomu oleju na silniku. 133pax (jak na 789 to LF mizerny)
    Zależy jaki, 133/158 to raczej dość wysokie 85%.
    frik likes this.


  20. #3320

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    pewnie koło 10k PLN wyjdzie
    "Nieźle"... Jakos z przelomu tysiacleci zostalo mi przekonanie (pewnie niezbyt dokladnie umotywowane?), ze taryfy RTW sa w miare tanie (bo dosc specyficzne). No coz... (Chyba w "dniach szalonych cen" w BA byly takie wlasnie za ok. 1000 (jednego tysiaca) USD, o ile pamietam. Nie wiem czy zachowalem owczesne wydruki/tabelki otrzymane w biurze BA. )

LinkBacks (?)

  1. 02-08-2015, 21:29
  2. 25-03-2015, 18:27
  3. 05-03-2015, 08:33
  4. 31-01-2015, 16:12
  5. 13-01-2015, 03:42
  6. 04-01-2015, 17:50
  7. 23-12-2014, 21:07
  8. 23-12-2014, 20:56
  9. 22-12-2014, 11:13
  10. 22-12-2014, 08:37
  11. 06-12-2014, 09:53
  12. 07-11-2014, 01:37
  13. 02-11-2014, 08:54
  14. 20-10-2014, 11:02
  15. 29-09-2014, 13:09
  16. 17-08-2014, 14:53
  17. 12-08-2014, 10:55
  18. 01-08-2014, 22:47
  19. 25-07-2014, 14:27
  20. 09-07-2014, 15:10
  21. 08-07-2014, 08:17
  22. 05-07-2014, 22:19
  23. 24-06-2014, 18:15
  24. 24-06-2014, 16:30
  25. 17-06-2014, 15:18
  26. 07-06-2014, 06:33
  27. 04-06-2014, 19:11
  28. 21-05-2014, 14:56
  29. 17-05-2014, 02:55
  30. 10-05-2014, 12:05
  31. 09-05-2014, 20:58
  32. 09-05-2014, 20:56
  33. 09-05-2014, 20:54
  34. 05-05-2014, 16:20
  35. 29-04-2014, 10:16
  36. 29-03-2014, 20:41
  37. 14-03-2014, 02:24
  38. 27-02-2014, 22:46
  39. 27-02-2014, 22:39
  40. 20-02-2014, 22:51
  41. 17-02-2014, 18:24
  42. 17-02-2014, 11:08
  43. 13-02-2014, 09:25
  44. 05-02-2014, 10:17
  45. 05-02-2014, 10:15
  46. 04-02-2014, 12:49
  47. 01-02-2014, 21:54
  48. 22-01-2014, 19:40
  49. 18-01-2014, 05:14
  50. 15-01-2014, 20:36

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •