Ósemki będą kiedyś w sam raz na wersje VIP dla rządów i głów państw.
ciekawe czy boeing zrobi KC787, to było by bardzo ciekawe
Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5
Myślę, że to chodzi o to, że wersja -8 jest produkowana dłużej, więc już niedużo ich zostało do wyprodukowania, a na wersję -9 jest najwięcej zamówień w programie Dreamliner.
Printed titanium parts expected to save millions in Boeing Dreamliner costs | Reuters
Boeing wynajął Norsk Titanium AS by ta firma drukowała im części z tytanu dla 787 w technice 3D. Ma to dać oszczędności na jednym egzemplarzu 2-3 mln dolarów. Jest już zgoda FAA na 4 części, ale obie firmy mają nadzieje na znaczne rozszerzenie procesu.
Ale wersja -9 ma więcej zamówień niz miała wersja -8 od początku istnienia. Ba śmiem twierdzić iz -10 lepiej się sprzeda niż -8.
Ogólnie to powiększanie widac wszedzie u konkurencji A318 i A319 to trupy sprzedażowe, A321 sprzedaje sie jak bułeczki a w wersji Neo jest dwa oczka nad A320.
A350 jest o oczko wiekszy od A330-300 a wersja -800 nie powstanie, analogicznie rosna 777-8X i 777-9X, Suchoj i MRJ wogole porzuciły mniejsze wersje i oba wychodza w maksymalnej. Bombardier CS100 nie budzi zainteresowania w porównaniu do CS300. Boeing jeszcze nie dostarczyl ani jednego MAX 8 a juz oblatuje MAX 9 bo jest cisnienie. MAX10 to tylko kwestia czasu
Drugi egzemplarz B787-10 w bardzo skromnym malowaniu, ale najważniejsze, że też już lata
fot. twitter.com/BoeingAirplanes
Ja ostatnio potrzebowałem biletów BNE - WAW i wyrzucało mi opcję przez LAX... różne rzeczy bywają w systemach
Jasne. Może Alitalia zrobi promocję.
Zakład o pietruszkę?
To jest dość normalna trasa.
Zadzwoń do dowolnego biura i poproś o wycenę LONE3/IONE3/DONE3/AONE3 zależnie jak blisko pilota chcesz siedzieć, pewnie koło 10k PLN wyjdzie (i xxx zmarnowanego potencjału). Niewykluczone, że specjalne mini-rtw taryfy AA/BA/QA są, ale nie sprawdzałem.
Na oneworld.com możesz sobie też poskładać wycieczkę.
Awaryjne lądowanie 787 ANA na Syberii spadek poziomu oleju na silniku. 133pax (jak na 789 to LF mizerny)
https://www.flightradar24.com/data/f...nh209/#d5d06f0
"Nieźle"... Jakos z przelomu tysiacleci zostalo mi przekonanie (pewnie niezbyt dokladnie umotywowane?), ze taryfy RTW sa w miare tanie (bo dosc specyficzne). No coz... (Chyba w "dniach szalonych cen" w BA byly takie wlasnie za ok. 1000 (jednego tysiaca) USD, o ile pamietam. Nie wiem czy zachowalem owczesne wydruki/tabelki otrzymane w biurze BA. )
Zakładki