A kto niby nie chce latac do WAW z powodu małego lotniska ? Nie latają, bo nie ma dużego zapotrzebowania na loty p2p. Chyba nikt nie wierzy, że jakieś linie azjatyckie czy amerykańskie lub inne europejskie zrobią sobie w WAW hub. Dla Lotu Okęcie starczy jeszcze na 100 lat, bo wzrost przewiezionych paxów w ostatnich latach to zasługa czarterów i low costów, które w przytłaczającej większości przeniosą sie do Modlina. To tak, jakbyna dzień dobry spadła 1/4 - 1/3 lotów (w tym prawie wszystkie nocne), albo i więcej. Poza tym rozwój lotnictwa cywilnego wskazuje, że za kilkanaście lat będą trzy duże linie i ich satelici (w tym Lot). Jeśli Szwajcarów czy Wlochów nie stac na dokładanie do państwowych (chociaż częsciowo) przewoźników, tonas tym bardziej. A LH, AF czy BA na pewno nie będą rozwijac swoich podwładnych i zależnych finansowo spółek własnym kosztem. Jednym słowem Mszczonów-Mirabel to mrzonki.
Zakładki