Mam małe pytanko: dlaczego na oficjalnej stronie LOt-u w wykazie floty nie istnieją rejestracje samolotów: SP-LIE, SP-LIF, SP-LID?
Wersja do druku
Mam małe pytanko: dlaczego na oficjalnej stronie LOt-u w wykazie floty nie istnieją rejestracje samolotów: SP-LIE, SP-LIF, SP-LID?
:lol: LOTowska stronka nie jest całkowicie na czasie, zresztą już od dawna.
Linie lotnicze generalnie za dokładne nie są, bo takie informacje nie są uważane za pierwszoplanowe (no fakt) i w związku z tym wobec osób za nie odpowiedzialnych trudno wyciągać jakieś negatywne konsekwencje.
A wiadomo: jak człowiek czegoś co mu frajdy nie robi nie musi zrobić, to nie zrobi, bo jesteśmy leniami z urodzenia :)
Bo nikomu nie chce się aktualizować strony. Zresztą większość szanownych obywateli nie interesują reg' embrionów.
Na przyszłość - FPP!
Swoją drogą przydałby się taki "przyczepiony" temat znaki rejestracyjne samolotów PLL LOT ... owszem - przekopując archiwum można trafić na podobne dane - ja mam na myśli wszystkie samoloty LOT-u począwszy od Junkersów F-13 (może nawet Handley Page 0/400 PTŻN) po (miejmy nadzieję) Boeingi 787 ;) coś w tym stylu:
http://lotnictwo.net/rejestr/rej2b.php?rej=lot
tylko uzupełnione o samoloty wypożyczane oraz wycofane z użytkowania (także lata wcześniejsze)
Pozdrawiam serdecznie ;)
Dlaczego po SP-LDI następnym jest SP-LDK, a nie SP-LDJ ? Dlaczego nie ma "Juliet" ów ? :)
Bo Polskie przepisy mówią, że znaki samolotu nie mogą zawierac litery J.
Chyba ten sam przepis dotyczy Quebec. Zastanawiający jest ten przepis? Smuti, może wiesz z jakiego powodu występują takie ograniczenia?
Dzięki za odnośnik. ;)
pzdr
Może trochę głupie. czemu Erj nie są SP-LDx i SP-LEx tylko SP-LDx i SP-LIx?