Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 34
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Lufthansa Italia


    Polecamy

    http://konzern.lufthansa.com/en/html...lia/index.html

    W zwiazku z otwarciem bazy na MXP LH wprowadza nowy brand - LH Italia.
    Na poczatek do obslugi polaczen z MXP przeznaczono 6 maszyn A319, ktore beda latac do BUD, OTP, BRU, CDG, LHR, LIS i BCN.

    Dobrze ze nie skanibalizowali polaczen WAW-MXP.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A czym mieli kanibalizować? A 319?

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No nasze olowki by skanibalizowali w 5 minut Wez chocby pod uwage rozklad taryf na tych rejsach
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen
    No nasze olowki by skanibalizowali w 5 minut Wez chocby pod uwage rozklad taryf na tych rejsach
    olowki chyba rzadko tam lataja...
    ale nawet E75 by skanibalizowali

    widze na airfleets.net, ze germanwings wycofal 3 A319 (stored)... a na a.net przeczytalem, ze pierwszy airbus bedzie wlasnie z 4U..
    oznacza to kłopoty 4U? ograniczenie siatki? wszytskie 6 maja pochodzic z tej linii..?

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Wzmocnili duzymi po klopotach AZ, bo zawsze jak lecialem WAW-MXP to olowek latal...

    Skad beda pochodzic maszyny niestety nie wiem...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    przy 6 olowkach zawsze znajdzie sie "slabszy" kierunek i tak

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wszystkie maszyny to ex-Eurowings i Germanwings A319-112 D-AKNF/G/H/I/J/K.

    Germanwings w przyszłym roku pozyska 2 nowe A319-132 i w 2010 4 kolejne...

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Dobra decyzja IMHO. A na co maja czekac ?

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  9. #9
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    To jest kierunek rozwoju! Obserowowaliśmy go w Polsce w latach 90tych. Po co kupować jakąś wiecznie zbuntowaną, dziadowska Alitalię skoro można za 10% tego utworzyc nową markę lub klona. Czekamy na Lufthansa Polska
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czekamy na Lufthansa Polska
    Mnie tam nie potrzebne takie mnożenie bytów...

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Czy w związku z tym wchłonięte w tę nową strukturę zostanie też Air Dolomiti? Bo gdzieś ostatnio czytałem, że część nowo zamówionych samolotów dla EN ma tez bazować w MXP w ramach "luki" po Alitalii.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Czekamy na Lufthansa Polska
    Mnie tam nie potrzebne takie mnożenie bytów...
    Jakby LO i LH nie byly w Star Alliance to kto wie...

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Air Dolomiti miało dostać 6 E95, ale zamiast tego Lufthansa Italia dostanie 6 A319 (będą miały reg'i I-LHKA do F).

  14. #14

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    A ja z przyjemnoscią poczekam na LH Polska, czy jak tam to nazwą
    Time flies, so do I.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stevan
    A ja z przyjemnoscią poczekam na LH Polska, czy jak tam to nazwą
    oby nie, wtedy jedyną alternatywą z normalnych lini w Gdansku pozostanie SAS. LH akurat nie lubię za milion rzeczy o ktorych wielokrotnie pisałem, a SAS w klasie ekonomicznej w rejsach europejskich najlepszą alteratywą nie jest. Konkurencja zawsze słuzy pasazerom

    odbiegając lekko od tematu - taka uwaga ogólna jaka pojawiła mi się w glowie po przeczytaniu tego wątku jak i wielu innych na tym forum - zastanawiam się dlaczego większosc osob z tego forum tak bardzo chce aby to LH była główną linią w Polsce. Nie jest to na pewno jakas szczegolnie wygodna linia dla pasazera (chodzi mi o tak podstawowe "rzeczy" dla pasazera jak obsługa pokładowa, jedzenie, ale takze np. opoznienia (przeglajac rankingi i majac jakies osobiste doswiadczenia opzonienia ma jak wiekszosc lini)). Odwoływanie lotów w LH takze się zdarza (szczegolnie tych krajowych) - takze ciekawi mnie dlaczego LH ma tak dobrą opinię i dlaczego np. większosc nie chciałaby aby to powiedzmy KLM, BA czy Turkish dominowali na naszym rynku/przejeli LOT. Moim osobistym zdaniem powyzsze linie znacznie przewyzszają standardem LH, a to chyba jedyny czynniki ktory pasazerowie czyli my bierzemy pod uwagę. Czy wynika to tylko z powszechnego postrzegania produktów niemieckich jako lepszych, a napewno bardzo dobrych jakościowo??

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czy wynika to tylko z powszechnego postrzegania produktów niemieckich jako lepszych, a napewno bardzo dobrych jakościowo??
    Ponieważ Lufa (z racji geograficznego położenia Niemiec względem Polski) zmonopolizowała niemalże rynek przewozów spoza Warszawy gdziekolwiek w Świat to większości wydaje się że jest to jedyna linia która otwiera przed pasażerem morze możliwości w przeciwieństwie do LOTu i tanich linii.

    Tak jak w krajach bałtyckich SAS

    LH jednak jest mądra i wie jakie Polacy mają nastawienie do Niemców i chyba by się jednak na rebranding LOTu niezdecydowała

    A do Polski w stylu Lufthansy Italia z osobną linią raczej nie wkroczy, bo po co? Na razie nadwyżek samolotów nie mają, a Berlin trzeba będzie rozkręcać...

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Są wśród nas jeszcze tacy, którzy by jednak chcieli przejęcia LOTu przez Emirates, Singapore lub Qatar.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Są wśród nas jeszcze tacy, którzy by jednak chcieli przejęcia LOTu przez Emirates, Singapore lub Qatar.
    stenus ale gdybym podał jako przykład Emirates zarzucono by mi (moze słusznie) totalną abstrakcję (to znowu takie dziwne wrazenie ze przejęcie przez Qatar to abstrakcja, ale przez np BA juz mniejsza
    Ale jasne ze bym chciał
    A tak przy okazji, nawiązując lekko do tematu, podczas ostatniej wizyty premiera w Katarze w delegacji byli przedstawiciele lub osoby odpowiedzialne za LOT.

  19. #19
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Są wśród nas jeszcze tacy, którzy by jednak chcieli przejęcia LOTu przez Emirates, Singapore lub Qatar.
    Ja też bym chciał, ale poco im ten cały skansen?Jeżeli ktoś się połakomi na Polski rynek przewozów pasażerskich, to raczej utworzy nowy byt, na wzór LH Italia.Cały ten cyrk ze związkami zawodowymi na czele nie jest nikomu potrzebny.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  20. #20
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Są wśród nas jeszcze tacy, którzy by jednak chcieli przejęcia LOTu przez Emirates, Singapore lub Qatar.
    stenus ale gdybym podał jako przykład Emirates zarzucono by mi (moze słusznie) totalną abstrakcję (to znowu takie dziwne wrazenie ze przejęcie przez Qatar to abstrakcja, ale przez np BA juz mniejsza
    Kiedyś był temat wstąpienia LOTu do Oneworld, WAW miała być hubem OW na Europę Środkowo - Wschodnią.Wszyscy wiemy, że LOT wybrał *A (to dla przypomnienia forumowiczom młodszym stażem).
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •