Strona 1 z 8 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 158
Like Tree1Likes

Wątek: Emirates w Warszawie??

  1. #1
    Awatar pbciderek

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie Emirates w Warszawie??


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Dziennik

    Arabskie linie lotnicze Emirates w planach światowej ekspansji uwzględniły Polskę. Oferują coraz więcej tras z przesiadkami, a w przyszłorocznych planach przewoźnika jest uruchomienie regularnych, bezpośrednich lotów na trasie Warszawa Dubaj - pisze DZIENNIK.

    Szefowie linii Emirates nie bez powodu wybrali Polskę jako kolejny przyczółek w walce o europejskie niebo. Polska to po Chinach najszybciej rozwijający się rynek lotniczy, a Emirates - to najbardziej dynamiczna linia lotnicza na świecie. Jeszcze w latach 80. miała 2 samoloty, a dziś posiada flotę 100 maszyn. Za trzy lata ma ich być 156, w tym aż 45 gigantycznych Airbusów A380. Te maszyny mają zrewolucjonizować rynek połączeń na najbardziej obleganych trasach i uczynić z Emirates największą linię lotniczą na świecie.

    "Analizy zostały zrobione i wynika z nich, że można z dobrym efektem uruchomić codzienne połączenie Dubaj - Warszawa, które obsługiwałby Airbus A330" - mówi Marek Sławatyniec, szef polskiego oddziału firmy Aviareps reprezentującej linię Emirates w Polsce. "Ostateczna decyzja zależy jednak od alternatywy, jak na przykład ewentualnie efektywniejszego połączenia Berlin - Dubaj" - zastrzega.

    Ilu Polaków obecnie korzysta z tego połączenia? To ściśle strzeżona tajemnica Emirates. Wiadomo jednak, że zainteresowanie stale rośnie, dlatego też przewoźnik zdecydował się na lot z Warszawy i Gdańska do Stanów Zjednoczonych.
    [SIGPIC][/SIGPIC]
     

  2. #2
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Hehe Moze to zacheci Qatar do wejscia. Bo juz stracilem na to nadzieje i mysle ze szanse sa marne (przeciez mase nowych polaczen oglosili - wawy wsrod nich nie ma). Na jedna z tych linii miejsce bedzie, na dwie jak na razie mysle ze nie
     

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dziennik
    Ilu Polaków obecnie korzysta z tego połączenia? To ściśle strzeżona tajemnica Emirates. Wiadomo jednak, że zainteresowanie stale rośnie, dlatego też przewoźnik zdecydował się na lot z Warszawy i Gdańska do Stanów Zjednoczonych.
    Czyli jak !? DXB-WAW/GDN-....(USA) coś tak jak choćby BXB-HAM-JFK na 773.
    w całym artykule jest mowa o połaczeniu Warszawy z Dubajem by EK, po co więc wyjeżdżają na końcu o lotach do USA ?
     

  4. #4
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie Re: Emirates w Warszawie??

    Cytat Zamieszczone przez pbciderek
    Cytat Zamieszczone przez Dziennik

    Arabskie linie lotnicze Emirates w planach światowej ekspansji uwzględniły Polskę. Oferują coraz więcej tras z przesiadkami, a w przyszłorocznych planach przewoźnika jest uruchomienie regularnych, bezpośrednich lotów na trasie Warszawa Dubaj - pisze DZIENNIK.

    Szefowie linii Emirates nie bez powodu wybrali Polskę jako kolejny przyczółek w walce o europejskie niebo. Polska to po Chinach najszybciej rozwijający się rynek lotniczy, a Emirates - to najbardziej dynamiczna linia lotnicza na świecie. Jeszcze w latach 80. miała 2 samoloty, a dziś posiada flotę 100 maszyn. Za trzy lata ma ich być 156, w tym aż 45 gigantycznych Airbusów A380. Te maszyny mają zrewolucjonizować rynek połączeń na najbardziej obleganych trasach i uczynić z Emirates największą linię lotniczą na świecie.

    "Analizy zostały zrobione i wynika z nich, że można z dobrym efektem uruchomić codzienne połączenie Dubaj - Warszawa, które obsługiwałby Airbus A330" - mówi Marek Sławatyniec, szef polskiego oddziału firmy Aviareps reprezentującej linię Emirates w Polsce. "Ostateczna decyzja zależy jednak od alternatywy, jak na przykład ewentualnie efektywniejszego połączenia Berlin - Dubaj" - zastrzega.

    Ilu Polaków obecnie korzysta z tego połączenia? To ściśle strzeżona tajemnica Emirates. Wiadomo jednak, że zainteresowanie stale rośnie, dlatego też przewoźnik zdecydował się na lot z Warszawy i Gdańska do Stanów Zjednoczonych.
    Mnie natomiast zaintrygowal pewien fragment tego tekstu, ktory mozna zrozumiec na, mhm , kilka sposobow:
    Arabska linia liczy na klientow, ktorzy korzystaja tez z polaczenia na trasie Warszawa-Dubaj, z przesiadka we Frankfurcie, obslugiwanego... wlasnie przez LOT
    I co ciekawe Chorzewski stwierdzil, ze ta czesc swiata "znajduje sie w kregu zainteresowania LOTu". A wiec moze,na zasadzie gora nie przyjdzie do Mahometa (nomen omen)... . Bo codesharing z EK raczej odpada - oni maja jedna umowe o CS w Europie
     

  5. #5
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez G@wron
    Cytat Zamieszczone przez Dziennik
    Ilu Polaków obecnie korzysta z tego połączenia? To ściśle strzeżona tajemnica Emirates. Wiadomo jednak, że zainteresowanie stale rośnie, dlatego też przewoźnik zdecydował się na lot z Warszawy i Gdańska do Stanów Zjednoczonych.
    Czyli jak !? DXB-WAW/GDN-....(USA) coś tak jak choćby BXB-HAM-JFK na 773.
    w całym artykule jest mowa o połaczeniu Warszawy z Dubajem by EK, po co więc wyjeżdżają na końcu o lotach do USA ?
    Ten artykul jest momentami troche chaotyczny - moge go w domu zeskanowac i zapodac w calosci :P. W ogole z tego wynika, ze to z Gdanska do USA latac ma Emirates - po co? I jak? - na zasadzie CS z LOTem, bo chyba LOT sobie rywala na transatlantyki do kraju nie pusci...
     

  6. #6
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    EK ma loty codeshare z GDN do HAM o to chodzi. Przeciez EK nie bedzie wchodzic na porty regionalne w Polsce bez przesady. Jest boom, ale troszke trzezwego podejscia do sprawy proponuje.
     

  7. #7
    Awatar Adams_

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA & UP851

    Domyślnie

    Emirates zaczyna mocno dzialac, na al. Zwirki i Wigury widac bilboardy Emiratesa promujace polaczenia z WAW-NY (o ile pamietam) via Hamburg.
     

  8. #8
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BN
    EK ma loty codeshare z GDN do HAM o to chodzi. Przeciez EK nie bedzie wchodzic na porty regionalne w Polsce bez przesady. Jest boom, ale troszke trzezwego podejscia do sprawy proponuje.
    Hmm, a odkad sa te CS z GDN do HAM, bo jakos takiego CS nie widze? Bezposrednio GDN*HAM sa codesarowane miedzy LH/LO/K2 (Eurolot). A jedyna polaczenie bezposrednie HAM*DXB nie jest , jak zwykle zreszta w przypadku lotow do dxb, codeshared.
    A na stronie EK nie ma na razie ani slowa - owszem, mozna sobie na EK poleciec do Wenecji z Dubaju, dolozyli jeszcze chyba pare destynacji w Wielkiej Brytanii, ale o Polsce ani slowa...Pozyjemy, zobaczymy :P

    @Adams - to by tez moglo oznaczac codesharing z ek, co wcale nie oznacza ze EK pzryleci do Polski, chyba ze LO nie bedzie operating carrier na locie do HAM. Teoretycznie mozliwe, ale chyba moze to stanowic jakis problem natury prawnej.
     

  9. #9
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marta
    Hmm, a odkad sa te CS z GDN do HAM, bo jakos takiego CS nie widze? Bezposrednio GDN*HAM sa codesarowane miedzy LH/LO/K2 (Eurolot). A jedyna polaczenie bezposrednie HAM*DXB nie jest CS i jest, jak zwykle zreszta w przyopadku lotow do dxb, codeshared.
    A na stronie EK nie ma na razie ani slowa - owszem, mozna sobie na EK poleciec do Wenecji z Dubaju, dolozyli jeszcze chyba pare destynacji w Wielkiej Brytanii, ale o Polsce ani slowa...Pozyjemy, zobaczymy :P
    http://www.pasazer.com/czytaj.php?lp=1968
     

  10. #10
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez BN
    Cytat Zamieszczone przez Marta
    Hmm, a odkad sa te CS z GDN do HAM, bo jakos takiego CS nie widze? Bezposrednio GDN*HAM sa codesarowane miedzy LH/LO/K2 (Eurolot). A jedyna polaczenie bezposrednie HAM*DXB nie jest CS i jest, jak zwykle zreszta w przyopadku lotow do dxb, codeshared.
    A na stronie EK nie ma na razie ani slowa - owszem, mozna sobie na EK poleciec do Wenecji z Dubaju, dolozyli jeszcze chyba pare destynacji w Wielkiej Brytanii, ale o Polsce ani slowa...Pozyjemy, zobaczymy :P
    http://www.pasazer.com/czytaj.php?lp=1968
    Dzieki za linka, bo ja opieram sie tylko na stronie Emirates. Ale mimo wszystko to moich watpliwosci nie wyjasnia :P .

    Bo, anyway, EK chyba jednak na polskich lotniskach nie zobaczymy:
    Oba rejsy pozwalają na wygodne tranzyty w Hamburgu na połączenia do/z Polski operowane przez PLL LOT.
    Artykul mowi tak naparwde o polaczeniu HAM*JFK i prawdopodobnym CS z EK jako marketing carrier (choc z ponizszego schedule to nie wynika), wiec samolotow EK raczej nie zobaczymy w Warszawie. Co wiecej, na samolot HAM*JFK trzeba czekac 6 h 40 min i nie jest to 777,a cos wiekszego ; loty na 29 pazdziernika :

    1LH/LO 2251 C4 D4 Z4 Y4 B4*WAWHAM 0620 0800 ER4 R 0 X67 DCA /E
    M4 H4 Q4 V4 W4 U4 S4 G4 K4
    2EK 205 F4 A4 J4 C4 Y4 JFK 1440 1830 345 M 0 DCA /E
    W4 M4 B4 K4 Q4 H4 L4 T4 V4
    OK, wiem, ze sie czepiam
     

  11. #11
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ja chciałbym żeby wreszcie Qatar się zdecydował na WAW. Może zobaczylibyśmy wreszcie w kokpicie bedrzicha
     

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Kolejny niespójny artykuł. Wynika, że EK będzie latac albo do WAW albo do Berlina.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
     

  13. #13
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez k_sko
    Kolejny niespójny artykuł. Wynika, że EK będzie latac albo do WAW albo do Berlina.

    KS
    A na dokładkę, ostatnio się w u nas reklamuje połączeniem do NYC przez Hamburg
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.

     

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Z tego wynika, że jak latać, to tylko przez Niemcy :/
    TOWA TEI!!
     

  15. #15
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Prosta sprawa, mogą w ten rejon puścić tylko jeden samolot.
    Chyba nie musze przypominać o opóźnieniach w dostawach samolotów do ich floty

    Atrakcyjniejszym rynkiem dla nich jest Berlin, ale z drugiej strony jest spora szanse, że się nie dogadają. Tam jest silny opór materii na dalekie połączenia, na wszystkim trzyma łapę Lufa. To bardzo mocno zwiększa szanse wejścia z codziennym połączeniem do WAW.
    Codziennym? Bo taka jest strategia firmy

    Z tego co widzę Emirates jest dość mocno zainteresowany naszym rynkiem, więc jeśli nie w tym roku to wejdą w przyszłym.

    Zawsze może się też stać tak jak z połączeniem Dubaj-Venecja, szejk walnie ręką w stuł i powie tam chce latać. I bach po miesiącu jest połączenie, które "ponoć" dobrze się sprzedaje.
    Reg Hunter - profil FB / profil YT
     

  16. #16
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jak dla mnie nie musi być codziennie, mogłoby być nawet raz w tygodniu.
    Chętnie bym sobie poleciał do Dubaju z Emirates. Ciekawe po ile by były bilety.
     

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ceny byłyby na pewno bardzo dogodne, jeśli to prawda że aż codziennie 332 (w co wątpie). Sam Dubaj może nie, ale Azja i Australia... Robię sobie nadzieje...
     

  18. #18
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTBD; EPWA

    Domyślnie

    Połączenie z Dubajem przez FRA? Wolne żarty - Emirates operuje z Terminala 2 podczas gdy StarAll z jedynki - bez 2 godzin na przesiadkę nierealna sprawa - ćwiczyłem takie rozwiązania parę razy. Co innego QR
    A propos DOH-WAW - decyzji ciągle brak - zarówno tej na tak jak i na nie. Bądźmy dobrej myśli
    Pozdrawiam!
    Piotr
     

  19. #19
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wydaje mi się,że widziałem reklamę QR na autobusie albo na tramwaju w Warszawie.
     

  20. #20

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Londyn

    Domyślnie


    Polecamy

    LOT i Emirates mial latac na podstawie codeshare - LOT mial pasazerow dowozic do glownych HUB-ow w Europie
     

Strona 1 z 8 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •