Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie Przesunięcie lotu


    Polecamy

    Witam wszystkich serdecznie! Otóż zabookowałem loty na nastepujaca trase:

    WRO - GRO 15.02.2009
    BCN - LIS 18.02.2009
    LIS - BCN 21.02.2009
    GRO - WRO 22.02.2009

    Z tym ze dostałem wiadomosc od Vueling Airlines, którymi lece na trasie BCN-LIS, ze godzina mojego odlotu ulegla zmianie. Wiec zamiast wylatywac z Lizbony o 21:30, to musze wyleciec zgodnie z ich zmiana o 18:30. W sumie bardzo mi to nie przeszkadza aczkolwiek fajnie by bylo poleciec 22.02 rano. Czy w tym wypadku moge domagac sie zmiany lotu na nastepny dzien rano?? Taki lot istnieje lecz jest troche drozszy. Jak to wyglada?

    dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie

  2. #2
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Domagać się nie możesz, ale linie Vueling mają dość przyjazne podejście, więc możesz zadzwonić i powiedzieć, że wolałbyś tak.

  3. #3

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Trójmiasto

    Domyślnie

    A dlaczego nie może się domagać? Czy w przypadku zmiany godziny lotu linia nie ma czasem obowiązku umożliwić bezpłatnej zmiany lotu, w miarę dostępności miejsc? W Wizzie w podobnej sytuacji zmienili mi bez gadania

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato
    Domagać się nie możesz, ale linie Vueling mają dość przyjazne podejście, więc możesz zadzwonić i powiedzieć, że wolałbyś tak.
    Zmiana jest o 3 godziny, więc jak najbardziej przysługuje pasażerowi bezpłatna zmiana rejsu na inny, jesli nowe godziny nie odpowiadają klientowi.

  5. #5
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Przysługuje zmiana na inny, ale nie na każdy, więc to nie do końca jest tak, że może się "domagać" jednej pasującej daty.

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato
    Przysługuje zmiana na inny, ale nie na każdy, więc to nie do końca jest tak, że może się "domagać" jednej pasującej daty.
    A od czego to zależy? Próbować zawsze warto.

  7. #7
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Próbować warto, zgadzam się.

    Jeśli jednak bilety na ten drugi lot są wyprzedane lub przewoźnik przewiduje, że może je sprzedać w wyższej cenie niż np. sprzedał Tobie, ma prawo nie zgodzić się na przebukowanie na jakiśtam lot i zwrócić pieniądze?

  8. #8

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie


    Polecamy

    Thank you for contacting Vueling. In response to your e-mail, I would
    like to
    indicate that I have referred your request to the corresponding
    department. As
    soon as it is done, we will send you a copy of your new itinerary.

    I would like to apologize for all the inconveniences we may be causing
    you
    with this situation, and thank you for your patience.

    Best regards,


    Koncowy efekt jest taki, ze lot drugiego dnia rano został anulowany wiec i tak musze leciec 18:30, ale miło, że nie robili żadnych problemów. Pozdrawiam

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •