Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 98
  1. #21

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja myślę, że jednak chodzi o to, że nie ma klientów na A380, którzy by zapełnili ten samolot.

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    ILFC czy moze jednak AIG, bo to dosc istotna roznica?
    Na skutek tego co sie dzieje z AIG, ILFC nie jest w stanie zorganizować finansowania dla finansowania swoich dostaw samolotów. Klienci nie są problemem bo ich dostawy A380 są odlegle w czasie.

    Na skutek opoznien A380 ILFC moze anulowac zamowienie bez kar i to wlasnie gotowka ktora bedzie im musial zwrocic Airbus jest kluczem do tej decyzji. Kto sie orientuje ile % wynosza PDP to sobie policzy o jaka kwote chodzi.

  3. #23
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Na skutek tego co sie dzieje z AIG, ILFC nie jest w stanie zorganizować finansowania dla finansowania swoich dostaw samolotów. Klienci nie są problemem bo ich dostawy A380 są odlegle w czasie.

    Na skutek opoznien A380 ILFC moze anulowac zamowienie bez kar i to wlasnie gotowka ktora bedzie im musial zwrocic Airbus jest kluczem do tej decyzji. Kto sie orientuje ile % wynosza PDP to sobie policzy o jaka kwote chodzi.
    A która linia Twoim zdaniem po obecnym kryzysie i wszędobylskich cięciach w 2012r będzie sobie mogła pozwolić na zakup tak dużej maszyny? To nie dziwne, że ILFC korzysta z okazji do bezstratnego wycofania się z tej niepewnej transakcji - nie oni pierwsi i pewnie nie ostatni.
    no risk, no fun ;D


  4. #24
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Malev podpisał list intencyjny w sprawie zakupu 30 egzemplarzy Superjet - 100. Ciekawe...

    źródło: FlightGlobal.

  5. #25
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Malev podpisał list intencyjny w sprawie zakupu 30 egzemplarzy Superjet - 100. Ciekawe...

    źródło: FlightGlobal.
    A czy oni nie są już w łapach Aeroflotu?

    Po za tym Qatar Airways zamówił 20 A320 + 4 A321
    no risk, no fun ;D


  6. #26
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    KLM bierze 7 E90

    São José dos Campos, June 15, 2009 –
    Embraer and KLM Cityhopper, KLM’s
    regional subsidiary, signed a contract for
    another seven EMBRAER 190 jets,
    confirming the options in the original
    contract, announced in August 2007. The
    Dutch airline still has 11 options to buy
    Embraer jets. The initial deliveries of this
    new order should take place during the first
    semester of 2010.
    http://www.embraer.com.br/institucio...rders-I-09.pdf
    no risk, no fun ;D


  7. #27
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Kolejne zamówienie z Paryża: Air Nostrum kupuje 10 ATR-72-600 z opcją na 10 następnych. Szczegóły tutaj.

  8. #28
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Paryż 2009:
    - Air Asia X: 10 A350-900 + 5 opcji;
    - Vietnam Airlines: 16 A321 (zamówienie) plus 2 A350-900 (list intencyjny).

  9. #29

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Air Nostrum zamawia tez dodatkowe 15 sztuk CRJ1000. Pantheon Airways zamawia 8 sztuk Q400.
    Pozdrowionka

  10. #30
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    Pantheon Airways zamawia 8 sztuk Q400.
    Jak by ktoś nie wiedział są to linie Olympic Airlines.
    Ostatnio edytowane przez maciek krk ; 17-06-2009 o 21:37
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  11. #31
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Wizz Air podpisal MOU na dodatkowe 50 A320
    no risk, no fun ;D


  12. #32

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A jednak! Już wcześniej o tym słyszałem, ale liczba 50 sztuk wydała mi szokująca i potraktowałem to jako zwykłą plotkę.
    W każdym razie robi się z Wizza już naprawdę bardzo poważna linia na światowym niebie.
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  13. #33
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Miło widzieć takie zamówienie wychodzące z naszego regionalnego podwórka. Szkoda, że SkyEurope nie rozwinęło się tak ładnie jak W!zz... Byłaby przynajmniej jakaś konkurencja.

  14. #34
    Awatar irkolo

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Małopolska

    Domyślnie

    według kilku źródeł Wizz Air to węgiersko-polskie tanie linie lotnicze , także wg wikipedii

  15. #35
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez irkolo Zobacz posta
    według kilku źródeł Wizz Air to węgiersko-polskie tanie linie lotnicze , także wg wikipedii
    Jednym słowem, Europejskie :P

  16. #36
    Awatar Marta

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Indyjski Paramount Airways (Chennai) podpisql 19 czerwca podcwas Le Bourget MoU w sprawie zamowienia 10 sztuk Airbusow 321.

  17. #37
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Linie Virgin Atlantic złożyły zamówienie na 10 A330-300. 6 dostarczy bezpośrednio Airbus, 4 będą wzięte w leasing od AerCap.
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 22-06-2009 o 13:34

  18. #38
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Linie Virgin Atlantic złożyły zamówienie na 10 A330-300. 6 dostarczy bezpośrednio Airbus, 4 będą wzięte w leasing od AerCap.
    Koniec ery "4 engines 4 long haul" zamiast w 2013 to w w 2011 - ciekawe. Swoją drogą to zamówienie wygląda to na konwersję z 6 niedostarczonych A346

    Turkish Airlines zamówił 2xA332, 5xA333, 7xB77W

    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 23-06-2009 o 09:25 Powód: TK
    no risk, no fun ;D


  19. #39

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie

    Nie wiem czy było, ale jest coś takiego to wrzuce.

    Altair - Ryanair zamówi do końca roku 300 samolotów

    Ryanair zamówi do końca roku 300 samolotów
    Tanie linie lotnicze Ryanair zamierzają do końca roku kupić 300 samolotów Airbusa i Boeinga. Zapowiedział to szef linii Michael O’Leary.
    O’Leary w wywiadzie dla Der Spiegel ocenił, że czas kryzysu to najlepszy okres na zakupy w branży przewozów lotniczych. Można wówczas uzyskać znaczne opusty. Główni producenci samolotów pasażerskich – Airbus i Boeing tracą zamówienia, zyskując niewiele nowych (Zamówień jak na lekarstwo). Niedawno Financial Times donosił, że Ryanair chcą kupić nawet 400 samolotów w ciągu 2 lat.
    Ryanair posiada obecnie 190 samolotów, wyłącznie Boeingów 737. Latają one na 132 trasach. Teraz linie chcą zamówić aż 300 kolejnych samolotów, także od Airbusa. Zgodnie z planami zarządu, irlandzki przewoźnik chce przewozić w 2017 do 150 mln pasażerów rocznie. W 2008 Ryanair przewiózł 58,5 mln pasażerów.
    2 czerwca Ryanair ogłosił o rocznej stracie netto w wysokości 169 mln Euro, liczonej w ciągu 12 miesięcy do końca marca 2009. Spowodowana była ona wzrostem cen paliwa i stratami, które przyniosły akcje linii Aer Lingus. Poprzedni rok Ryanair zakończył zyskiem netto równym 390,71 mln Euro. Na bieżący rok linie planują zysk netto na poziomie 200-300 mln Euro, głównie dzięki spadkowi cen paliwa.
    W ubiegłym tygodniu Ryanair zapowiedziały zwolnienie 650 pracowników, tłumacząc to wzrostem podatków w ogarniętej kryzysem strefie Euro. O’Leary zapowiedział ograniczenie liczby lotów w Wielkiej Brytanii. Ma to być odpowiedź na podwyższenie opłat lotniskowych przez operatora – BAA. Ryanair zamierza zwiększać liczbę tras w krajach, które utrzymają niski poziom opłat. Linie szukają różnych możliwości oszczędności, ale i zarobku, takich jak np. opłaty za korzystanie z toalet (Opłata za toaletę). Nie spotyka się to jednak ze zrozumieniem ze strony pasażerów, narzekających na niski poziom usług.
    W wywiadzie dla Der Spiegel, O’Leary powiedział, że jego wcześniejsza wypowiedź o zainteresowaniu przejęciem Lufthansy nie była żartem. Nie podał jednak dalszych szczegółów.



    altair.com.pl



    Ciekawe, może jakieś a 330 na dystanse?

  20. #40

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie


    Polecamy

    Była plotka, ale Airbus puścił swoją, że nie chcą się bawić w negocjacje i podchody wykonywane przez MOLa. Stwierdzili że im się to nie opłaca.
    Chociaż ja nie ukrywam że fajnie byłoby polatać nieco nowym Airbusem. Pewnie wszystkie nowe bazy by je dostawały

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •