Strona 3 z 171 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 53 103 ... OstatniOstatni

Wątek: Ryanair - fakty, mity, ciekawostki.

Awatar eu01

UE

WRO - BOH

O ile wiem, ten lot zostanie przeniesiony na lotnisko Polska - Zachód (Schönefeld).

PS. Opłata o której mowa jest tam faktycznie mniejsza.

Awatar eu01

UE

Tłumaczenia Ryana to czysta demagogia. Pewnie, że wysoka opłata lotniskowa nie pomaga, kiedy trzeba oceniać opłacalność, ale sedno sprawy jest gdzieś indziej. Wnioski na temat czy połączenia UK-PL są opłacalne czy też nie, można raczej wyciągać czytając niektóre doniesienia prasowe:
    Gęsta mgła uniemożliwiła wczoraj lądowanie samolotów na lotnisku w Katowicach. Pilot maszyny lecącej z Bristolu w Wielkiej Brytanii podjął decyzję o skierowaniu jej do Łodzi.

- Przyjęliśmy boeinga z 60 pasażerami na pokładzie - mówi Miłosz Wika, rzecznik łódzkiego Portu Lotniczego
    W piątek (mimo że Polacy przylatują na weekend) 32% LF? To się nie może opłacać. Boom "wyspowy" się zdecydowanie kończy - i tylko turyści są w stanie tę statystykę poprawić. Na pocieszenie POZ daje tu dobry przykład (GRO + REU), tak trzymać!

Cytat Zamieszczone przez eu01

I wreszcie zamiast deszczowych wysp pojawią się jakieś ciekawe destynacje - Polacy wedle statystyk coraz bardziej dostatni, to może tanie Południe typu Hiszpania rozkwitnie na siatce połączeń

Nawet jeśli to RYANAIR, to dobrze

dzisiejsze loty PL-UK-PL

SZZ-LTN - 180/189 oblozenie (3 miejsca puste przez nieobecnych towarzyszy mojej podrozy), ale ten tlok wynika z kasacji wczorajszego lotu SZZ-STN
    DUB-POZ - ~120/189 w weekend :/

dla porownania LTN-DUB 187/189

HG
    HG jest nieaktywny

EPWW

Cytat Zamieszczone przez Stoarn

Nawet jeśli to RYANAIR, to dobrze
    kierunki "południowe" mają to do siebie, że są bardzo sezonowe. Wątpię czy POZ utrzyma 5 lotów tygodniowo do Katalonii w okresie niewakacyjnym. Moim zdaniem przelicznik połaczeń będzie wyglądal następująco, za 3-4 trasy UK porty dostaną 1 trasę "południową" - dodatkowo o niższej częstotliwości lotów. Dostatność Polaków ostatnio gwałtownie spada przez kurs złotówki, z drugiej strony taki kurs zachęca turystów zagranicznych.

Od jutra nic specjalnego: 10gbp/10eur/39pln z rezerwacją do 28.01. Szczerze mówiąc to licze, że od 29 rzucą znowu coś za grosze zgodnie ze schematem, który stusują od jakiegoś już czasu

Awatar Mikołaj

Jan 2009
    GDN

hymm ciekawe jaki to schemat mozesz go zdradzic ??
    ------Love is in the air-------

Awatar sinus

Oct 2007
    Katowice

Tylko że od kilku tygodni w promocji są wiecznie te samy trasy i loty, raz za 1, potem 5, 10 i tak w kółko. Żadnych zmian.

Awatar Mikołaj

Jan 2009
    GDN

a czy ktos posiada taka magiczna wiedze jakie to trasy i loty
    ------Love is in the air-------

Bydgoszcz

Cytat Zamieszczone przez kondziu
    Pisałeś mi, żebym sam nie pisał kiedy jaka promocja ale widzę sam piszesz, więc napiszę jak to sprawdzić:

1. Wchodzimy na stronę: http://www.ryanair.com/globals/cday/090126/cday-PL.gif
    2. W miejscu "/090126/" podstawiamy odpowiednio "/RRMMDD/" RR- rok (09), MM- miesiąc (01), DD-day (26).

Należy sprawdzić pierw datę zakończenia obecnej promocji a później jeśli nie ma następny dzień (rozpoczęcie nowej). O 6pm w dniu zakończenia promocji powinno być już nowe info.

Np. Nowa promocja odbywa się 2 stycznia 2009 to podstawiamy: RR-09 MM-01 DD-02 i mamy: http://www.ryanair.com/globals/cday/090102/cday-PL.gif

Myślę, że odpowiednio wyczerpałem temat promocji w Ryanair.

Tak to wygląda graficznie:

Awatar cuube

Bochnia

Ja powrócę jeszcze do tematu kul ortopedycznych... Poleciałem, wróciłem, zdziwiłem się troszkę (ale dla mnie dobrze wyszło). :P Jak wiecie dzwoniłem do Ryan'a, aby dowiedzieć się czy przy odprawie on-line, mogę wnieść kule ortopedyczne. Babka powiedziała mi, że nie ma takiej możliwości i muszę sobie na lotnisku wykupić normalną odprawę - koszt 40 zł. No ok - więc poszedłem do okienka i mówię babce jaka jest sytuacja - babka zrobiła tylko wielkie oczy i powiedziała, że nie ma potrzeby, abym wykupywał zwykła rezerwację. Zapytałem czy na pewno zostanę wpuszczony na pokład - babka kiwnęła głową. No ok - więc idę do samolotu i wsio bez problemów. Pomyślałem - Polska i mają gdzieś przepisy Ryan'a, w Dublinie (lot powrotny) pewnie już trzeba będzie wykupić zwykła odprawę. No to poszedłem do okienka i pytam się babki o to samo - ta powiedziała mi znowu, że nie muszę wykupywać odprawy ponieważ mogę z kulami wejść na pokład samolotu przy odprawie on-line. Przyznam szczerze, że trochę w to nie wierzyłem, ale jakby mnie nie chcieli wpuścić to się będę z nimi kłócić. Poszedłem do samolotu, zająłem sobie jeszcze miejsce w kolejce z pierwszeństwem wejścia (chociaż nie miałem tej opcji wykupionej, ale kule są :P) i wsio ładnie, bez problemu...
    W sumie teraz to nie wiem po co mają w regulaminie napisane, że osoby nie poruszające się o własnych siłach nie mogą korzystać z odprawy on-line oraz babka w biurze (jak do nich dzwoniłem) tak mnie przestrzegała, że muszę wykupić normalną odprawę... Niby liczą na zysk, ale bajzel mają straszny, a ja się cieszę, bo zaoszczędziłem trochę kasy (na co nie liczyłem).

Jan 2008
    Yellow Red Zone

A nie mówiłem 8)

Awatar Marta

Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

Cytat Zamieszczone przez cuube
    Jeszcze jakby za kule kazali płacić ekstra, to nawet jak na FR zbyt duże chamstwo . Za każdą sztukę - czyli dwie po 30 euro/funtów i do luku bagażowego . Przecież to nie jest ani dodatkowy bagaż podręczny, ani tymbardziej bagaż 'do nadania' więc nie wiem czemu nie wierzyłeś . Jak w ogóle można było mieć wątpliwości...

Awatar egon.olsen

Cytat Zamieszczone przez cuube
    Poruszając się o kulach poruszasz się o własnych siłach przecież
    Krzysztof Moczulski

Gorzów Wlkp.

no i mamy nowe promo. 10pln/2,50eur/2,50gbp. to juz sa rozsadne ceny kwestia jeszcze na ktore trasy zadziala oby jakies ciekawe weekendowe koleczka wyszly z tego

Awatar MatSi

Oct 2007

Cytat Zamieszczone przez pR0SiAczek
    Na te same co były, tylko że obniżone ceny

Gorzów Wlkp.

nie do konca, bo "tylnymi" drzwiami w trakcie trwania ostatniej rajan obnizyl ceny na loty do tej pory poza promocja. i to wyraznie z poziomu 140pln do 39pln lub 28gbp na 10gbp co mi wyraznie odpowiada jesli doloza jeszcze 75% obnizki do tego mam kilka zaplanowanych weekendowych w lutym i marcu (sob-nd, sob, nd) koleczek po europie i da to wyrazna oszczednosc. jak mi sie uda, to podam ktore trasy w dobrej cenie.

Wenus

generalnie w momencie zmian, Ryanair jest bardzo niepewny. Pamiętam, jak ostatnio też było coś takiego, że była oferta E10, potem obniżka o 50%, a potem E1. Szukałem od północy do czwartej rano i znalazłem kilka fajnych kółek, ponieważ mieli bałagan w cenach i było kilka opcji zarówno ze starej (E5), jak też nowej (E1) oferty. Po powrocie z uczelni gdy spokojnie przespałem się z pomysłami i przemyślałem co wybieram okazało się, że wszystkie wcześniejsze są już nieaktualne, ponieważ pozmieniano daty lotów za E1, a za E5 wygasły. Moja rada? Szukać i bookować jak najszybciej

Bydgoszcz

Obrazek

Myślę, że nie ma sensu z każdą nową promocją o tym pisać, gdyż każdy może sobie sprawdzić: http://lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?p=326296#326296

Moderator
    Awatar frik

EPBC/EPWA/EPMM

Cytat Zamieszczone przez EPBY
    Obrazek

Ale nie każdy ma czas i ochotę parę razy dziennie wklepywać adres do przeglądarki sprawdzając czy pojawił się nowy gif. Tak więc informowanie o tym na forum to bardzo dobra koncepcja.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.