O'Leary szef Ryanair chce zwolnić 500 pilotów i 400 osób załóg pokładowych!
https://praca.interia.pl/praca-za-gr...cy,nId,3124157
O'Leary szef Ryanair chce zwolnić 500 pilotów i 400 osób załóg pokładowych!
https://praca.interia.pl/praca-za-gr...cy,nId,3124157
Panowie potrzebuje fakturę za ostatnie loty, nigdzie w menu u siebie tego nie widzę. Pomoże ktoś?
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Zauważyłem ostatnio że dane do faktury podac trzeba podczas rezerwacji lotu. Od razu przychodzi mail który jest fakturą.
Teraz to chyba tylko mail do nich:
https://www.ryanair.com/pl/pl/Przyda...bslugi-klientaAdres Firmy i numer płatnika VAT
Ryanair Ltd.
Corporate Head Office
Airside Business Park
Swords
Co. Dublin
Ireland
Registered in Ireland No. 104547
Ryanair Ltd, numer płatnika VAT: 4749148U
Email: zapytaniaklientow@ryanair.com
Oj chyba nie dostaniesz faktury: https://www.ryanair.com/me/en/useful...Ryanair-flight
Ja to przerabiałem i nie udało mi się znaleźć takiej opcji, chyba że zaproponowana przez pasażeranagape zaskoczy. W innych liniach też słabo z tym jest, np. od Swissa od 3 lat czekam na fakturę. LOT jest na plus pod tym względem.
FR wysyła fakturę sam z siebie tylko w przypadku krajówek, gdy obowiązuje VAT. W innych przypadkach, chyba jak wyżej.
Strona główna Ryanaira dzisiaj :
_________________
Załączniki:
NYC z Ryanair.jpg
To od kiedy zaczynają latać do Nowego Jorku?
Już sobie wyobrażam, jak się wszyscy rzucają na bilety do NY w takich cenach - bardziej jak na Black Friday
Kolejne dwie bazy out: Norymberga i Sztokholm Skavsta.
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Mając do czynienia z różnymi "chłitami maltietindiowymi" (niekoniecznie Ryanaira), można przypuszczać że np. każdą z linijek w powyższym różowym polu należy czytać oddzielnie... Lub, jak mówi znajomy profesor, że są ortogonalne.
Ale jeżeli rzeczywiście FR miałby latać do NYC, to mógłby zrobić seat-pitch 85 cm, czyli ponad 33 cale. Tyle że tego to nawet u legacy carriers się raczej nie znajdzie... (Kiedyś było u NZ czy TN, ale pewnie i tam to już przeszłość?)
Nie wiem czy to odpowiedni wątek ale zastanawia mnie dlaczego tylko FR jako jedna (jedyna? jedna z niewielu) linia wyposażyła swoje 738 w rozkładane schody pod przednimi lewymi drzwiami.
Plusy są oczywiste: oszczędność na obsłudze naziemnej oraz wykluczenie długiego oczekiwania na schody, co przekłada się na krótki turnaround. Zastanawia mnie jednak dlaczego większość linii nie skorzystała z tego wyposażenia, a następni użytkownicy samolotów ex-FR chyba również z tego nie korzystają?
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
To jest "fabryczne" rozwiązanie Boeinga czy ktoś później to "domontowuje"?
Jest to fabryka np bbj to posiadają w standardzie.
Co do czasu skrócenia obsługi trochę ma to sens. Ale przypominam że i tak pod tylne drzwi lecą schody normalne.
Za moich czasów w WAS czas rotacji był na poziomie 25min.
Z ciekawostek to boarding do autobusu i bagaż najczęściej był zakończony w momencie kiedy samolot dotykał pasa.
Kolejnym przyspieszaczem było to że bagaż zawsze leciał do przedniego bagażnika.
Były też sztuczki jakie stosowali żeby mniej płacić "lub wcale" za usługi dodatkowe, ale to wiedzą ludzie z płyty. Myślę że dziś każdy na przyjazd by podpis kapitana był czytelny i na każdym papierze dla usług dodatkowych.
Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka
http://youtube.com/szajber - Video spotter EPWA
Czy FR zupelnie zrezygnowal z latania między Tuluzą a Polską? Gdyby to mialo byc tylko na sezon zimowy (czyli obecny), to chyba stronka umozliwialaby (juz) zakup biletow na sezon letni?
PS. Co do cargo (p. wpis #12 w watku o Eurowingsie): Jak ktos powyzej slusznie zdiagnozowal, "Lataj do Nowego Jorku" zmienilo sie jednak w "Lataj od nowego roku" (czy Nowego Roku). Ale gdyby rzeczywiscie mialy sie kiedys pojawic loty FR do NYC (chocby z DUB czy SNN), to czy nie znalazloby sie i cargo? Mozna przypuszczac ze ladunkow do przewiezienia do/z NYC nie brakuje. A kto wie czy FR nie znalazlby jakiegos sposobu na obnizke stawek za to.
Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 07-12-2019 o 23:24
No odmładzanie, kapitanowie zamawiali odladzanie już po zamknięciu samolotu. Więc ekipa jechała już bezpośrednio na odlodzeniowke. Konsultacja z kapitanem co do spodka bu była przez słuchawki. Chłopaki zrobili swoje, się nie było podpisanego papieru więc potem FR twierdził że usługi nie było. Później chłopaki z kosza żądali podpisów przez okno w kokpicie, to kolejna sztuczka były prawki. To wtedy FR twierdził że to nie podpis ich załogi.
Ogólnie w FR szukają byle przyczyny aby nie płacić.
Nawet kiedy jest opóźnienie przez PAX to handling dostaje po kieszeni.
Wysłane z mojego MI 8 Lite przy użyciu Tapatalka
http://youtube.com/szajber - Video spotter EPWA
Zakładki